|

لشگر نصف‌ و نیمه استقلال در امارات؛ دانشگر دوباره ساز جدایی کوک کرد؟

استقلال

تیم فوتبال استقلال در حالی برای دیدار حساس مقابل الهلال عربستان راهی امارات شد که تعدادی از بازیکنان این تیم در این سفر غایب هستند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم استقلال در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، باید به مصاف الهلال عربستان برود و از همین رو، شاگردان فرهاد مجیدی روز گذشته و برای برگزاری اردوی یک هفته‌ای پیش از این بازی راهی امارات شدند که در این سفر علاوه بر غیبت ملی‌پوشان این تیم، سه بازیکن کلیدی نیز استقلال را همراهی نکردند، ابوالفضل جلالی مدافع چپ‌پای این تیم هم به دلیل مصدومیت نامش از لیست مسافران امارات خط خورد و بهزاد غلامپور مربی دروازه بان‌های آبی‌پوشان هم به دلیل عدم صدور ویزا از این سفر جا ماند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، غیبت سه بازیکن کلیدی این تیم در سفر به امارات اما موضوعی است که به گمانه‌زنی‌های متفاوتی در خصوص علت این مهم منجر شد. رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند و محمد دانشگر سه بازیکنی بودند که در این سفر مهم استقلال را در حالی که پیش از این هم بحث حضورشان در استقلال با حواشی‌ای همراه بود همراهی نکردند. 

ملی‌پوشان پس از دیدار با عراق در امارات

سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، زبیر نیک‌نفس و جعفر سلمانی چهار ملی‌پوش استقلال هستند که پس از دیدار با عراق و اتمام اردوی تیم ملی در قطر راهی امارات می‌شوند تا به اردوی استقلال ملحق شوند که البته به نظر می‌رسد با توجه به فرصت کم باقی‌مانده تا دیدار با الهلال، این بازیکنان نتوانند تمرینات کاملی همراه استقلال داشته باشند و همین موضوع کار مجیدی را سخت‌تر از قبل کرده است.

مرادمند در انتظار رفع ممنوع‌الخروجی؟

غیبت رشید مظاهری و محمدحسین مرادمند در سفر استقلال به امارات هم در حالی رقم خورد که از مشکلات مالیاتی به عنوان اصلی‌ترین دلیل این اتفاق یاد شده است. محمدحسین مرادمند که پیش از این به واسطه چک برگشتی در حاشیه یکی از تمرین‌های فصل گذشته استقلال دچار مشکل شده بود ممنوع‌الخروج است و مشخص نیست که قادر به حل این مشکل باشد.

دانشگر دوباره ساز جدایی کوک کرد؟

محمد دانشگر اما بازیکنی است که با غیبت در سفر تیمش به امارات بار دیگر باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی در خصوص ادامه حضورش در این تیم منجر شد. این بازیکن چندی قبل و بعد از فسخ یکطرفه قراردادش با استقلال و بار دیگر با عقد قرارداد جدید با این تیم حسابی خبرساز شده بود و حالا هم در شرایطی که نامش در لیست استقلال برای سفر به امارات حضور داشت اما در لحظه آخر از این مهم سر باز زد. شنیده می‌شود این بازیکن با پیشنهادی از تیم الخور قطر که هدایت آن را وینفرد شفر سرمربی پیشین استقلال برعهده دارد مواجه شده و احتمال دارد با توجه به بند فسخ در صورت داشتن پیشنهاد خارجی در قراردادش، بار دیگر از استقلال جدا شود! 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی