|

درخواست فرهاد وتو شد؛ اسماعیلی جایی در استقلال ندارد

فرشید اسماعیلی

اصغر ملیکان درباره اسماعیلی گفته: این بازیکن جایی در استقلال ندارد و حتی در جلسه هیأت مدیره مصوب کردیم که وی از استقلال جدا شود.

لینک کوتاه کپی شد

در شرایطی که کانال باشگاه استقلال هفته گذشته اعلام کرد که با نظر فرهاد مجیدی، فرشید اسماعیلی در لیست فصل بعد آبی‌پوشان پایتخت جایی ندارد، سرمربی استقلال در صحبتهای چند روز قبلش از باشگاه خواست که شرایط ادامه همکاری با فرشید اسماعیلی را فراهم کند تا این بازیکن هر چه زودتر به تمرینات استقلال اضافه کند.

به گزارش «شایانیوز»، نکته قابل توجه اینکه پرویز مظلومی به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال، در مصاحبه چند روز قبلش از برنامه این باشگاه برای بازگرداندن اسماعیلی خبر داده بود اما مصاحبه رئیس هیات مدیره استقلال نشان می‌دهد که خبری از بازگشت اسماعیلی به استقلال نخواهد بود و فرهاد مجیدی باید قید این بازیکن را بزند.

اصغر ملیکان که با خبرگزاری فارس صحبت کرده درباره اسماعیلی گفته است: این بازیکن جایی در استقلال ندارد و حتی در جلسه هیأت مدیره مصوب کردیم که وی از استقلال جدا شود. او در پاسخ به این سوال که درخواست مجیدی، بازگشت این بازیکن به استقلال بوده، چنین پاسخی داده است: همانطور که گفتم این بازیکن جایی در استقلال ندارد و فکر می‌کنم عملکرد وی از نظر فنی برای خیلی از هواداران مشخص است.

بد نیست به این نکته اشاره کنیم که خبرگزاری مهر، دو روز قبل در گزارشی مدعی شده بود که شرط بازگشت اسماعیلی به استقلال، رضایت مددی یا مکلیان است که این اتفاق رخ نداد و حالا باید دید فرهاد مجیدی واکنشی به وتو شدن درخواستش توسط رئیس هیات مدیره استقلال نشان خواهد داد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها