|

وضعیت نگران کننده ترکیب استقلال برای بازی با الهلال

استقلال

وضعیت استقلال در آستانه بازی مهم آسیایی با الهلال عربستان مطلوب نیست و دقیقا مشخص نیست فرهاد مجیدی قرار است چه بازیکنانی را به زمین بفرستد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال باید هفته دیگر در دیدار حساس از مرحله یک‌ هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال برود، اما فرهاد مجیدی گزینه‌های زیادی برای چینش ترکیب تیمش در اختیار ندارد. استقلال در بازار نقل‌وانتقالات خرید‌های به‌ نسبت خوبی داشت، اما آبی‌ها در ۲ پست حساس و کلیدی هرگز تقویت نشدند. با رفتن دیاباته و قایدی، استقلال مهاجم تخصصی جذب نکرد و در میانه میدان نیز چنانچه قرارداد فرشید اسماعیلی تمدید نشود، دست مجیدی خالی است. از دیگر مشکلات آبی‌ها، مصدومیت ابوالفضل جلالی است.

به گزارش «شایانیوز»، مدافع‌ چپ تازه‌ به‌ خدمت‌ گرفته‌ شده استقلال از زمان حضور در سایپا مصدوم بود و حالا نیز حضور او در دیدار برابر الهلال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. از طرف دیگر، جعفر سلمانی و زبیر نیک‌نفس، ۲ خرید جدید آبی‌ها، در اردوی تیم‌ ملی حضور دارند و سلمانی نیز تاکنون با تیم جدیدش تمرین نکرده است و این موضوع باعث ناهماهنگی میان او و هم‌تیمی‌هایش می‌شود. جذب بازیکن جدید برای حضور در آسیا نیز کاملا منتفی است و استقلال باید با همین نفرات به مصاف حریف قدرتمندش برود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها