|

نقل و انتقالات استقلال؛ دانشگر هم لژیونر می شود؟

محمد دانشگر

دانشگر که روز گذشته با عدم همراهی کاروان آبی ها، از سفر به دبی خودداری کرد، از الخور قطر تیمی که هدایت آن را شفر برعهده گرفته، پیشنهاد دار…

لینک کوتاه کپی شد

محمد دانشگر مدافع جنجالی استقلال که طی سالهای گذشته حواشی زیادی در این تیم داشته، روز گذشته از سفر به امارات خودداری کرد. این بازیکن چند روز قبل نیز به صورت یک طرفه قراردادش را با آبی پوشان فسخ کرد و در ادامه با متن قرارداد جدیدی، در استقلال ماندگار شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرآنلاین، روز گذشته مظاهری، مرادمند و دانشگر بازیکنانی بودند که راهی امارات نشدند. در قرارداد جدید دانشگر، یک بند جدایی وجود دارد که به مدافع آبی ها اجازه جدایی در صورت داشتن پیشنهاد خارجی را می دهد. روز گذشته او به مسئولان باشگاه اعلام کرده که پیشنهاد خارجی دارد و می خواهد استقلال را ترک کند و به همین خاطر تیمش را در سفر به امارات همراهی نکرد.

حال گفته می شود پیشنهاد خارجی دانشگر از الخور قطر است. تیمی که مربیگری آن به عهده وینفرد شفر سرمربی آلمانی و سابق استقلال است. الخور فصل گذشته در رده یازدهم جدول ۱۲ تیمی لیگ ستارگان قطر قرار گرفت و با برتری مقابل الشمال در دیدار پلی آف بقا، موفق شد از سقوط به دسته پایین تر فرار کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها