|

بدترین اتفاق برای یحیی؛ تمام خریدهای پرسپولیس فعلا نیمکت نشین شدند

بازیکنان پرسپولیس

یحیی حق دارد نگران بازی با استقلال باشد چون در این دیدار به احتمال زیاد از هیچ یک از خریدهای جدیدش در ترکیب اصلی نمی تواند استفاده کند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در حالی باید آماده دیدار مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود که یحیی گل‌محمدی هنوز از وضعیت بدنی بازیکنان جدید خود راضی به نظر نمی‌رسد. شاگردان یحیی گل‌محمدی برای بازی با استقلال تاجیکستان خیلی زود تمرینات پیش فصل خود را استارت زدند و تاکنون چندین جلسه تمرینی و ۲ بازی تدارکاتی را برگزار کرده اند ولی هنوز به آمادگی مطلوب نرسیده اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رضا دهقانی، رضا اسدی و حامد پاکدل بازیکنان تازه وارد پرسپولیس محسوب می‌شوند. در این میان گرچه علیرضا ابراهیمی زودتر از بقیه و به عنوان اولین نفر با پرسپولیس قرارداد بست اما هنوز از هماهنگی لازم با دروازه‌بان و سایر مدافعان این تیم برخوردار نیست.

یحیی گل محمدی که خوب می‌داند این دیدار چقدر دشوار و حساس است از زوج امتحان پس داده فرشاد فرجی و سید جلال در مرکز خط دفاع استفاده می‌کند که در پرسپولیس فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته اند.

علی نعمتی مدت‌ها درگیر دریافت رضایتنامه از پدیده مشهد بود و حتی فرصت نکرد تمرینات اختصاصی انجام دهد. او که یک مدافع چپ پا و دونده است هنوز کار دارد و به طور قطع و یقین نمی‌تواند در دیدار با استقلال تاجیکستان در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرد.

نعمتی هم مثل علیرضا ابراهیمی باید بازی را از روی نیمکت تماشا کرده و در صورت نیاز برای تیمش به زمین برود. شاید در صورت جلو افتادن پرسپولیس از استقلال تاجیکستان، علی نعمتی دقایقی فرصت بازی پیدا کند.

رضا اسدی هافبک مورد علاقه یحیی گل محمدی که با سروصدای فراوان و با دشواری با پرسپولیس قرارداد بست از جمله بازیکنان ناآماده این تیم است. این هافبک بلند قامت و خوش استیل مدت‌ها از تمرینات گروهی و جدی فاصله گرفته بود و با توجه به اینکه تازه به پرسپولیس پیوسته هنوز قادر به قرارگرفتن در ترکیب اصلی نیست.

شنیده می‌شود در تمرینات پرسپولیس، یحیی گل محمدی از احسان پهلوان به عنوان هافبک وسط و دفاعی استفاده می‌کند و بعید نیست در تاجیکستان نیز شماره ۱۴ خودش را در کنار میلاد سرلک قرار دهد. رضا دهقانی هم که در دیدار دوستانه با تیم امید دو پاس گل داد ازآمادگی مطلوب بدنی دور است و در آن بازی تدارکاتی هم به عنوان تعویضی بازی کرده بود.

حکایت حامد پاکدل از ۴ بازیکن قبلی هم متفاوت‌تر است. او دیرتر از همه به تمرینات اضافه شده و اصلا و ابدا آماده نیست. بنابراین یحیی گل محمدی حق دارد نگران بازی با استقلال تاجیکستان باشد. دیداری که شاید نتواند از هیچ یک از خریدهای جدید خودش در ترکیب اصلی پرسپولیس استفاده کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها