|

(ویدیو) اجرای نشکن دلمو مجید معظمی در عصر جدید

مجید معظمی خواننده جوان کشورمان در نیمه نهایی عصر جدید (فصل دوم) آهنگ نشکن دلمو از محسن یگانه اجرا کرد و توانست 4 چراغ سفید داوران را کسب ک…

لینک کوتاه کپی شد
4

مجید معظمی نوجوان 14 ساله خوش صدا و متین اهل استان کردستان در مرحله نیمه نهایی عصر جدید در کمال ناباوری حذف شد. در واقع او در میان دو انتخاب داوران برای رفتن به مرحله نظرسنجی مردمی نبود. این در حالی است که خیلی ها امید داشتند این پسر دوست داشتنی روی صحنه فینال هم برود و جزو ۵ برگزیده نهایی باشد.

تغییر مجید معظمی در طول عصر جدید

مجید معظمی نوجوانی روستایی است که در کنار تحصیل به شغل گچکاری هم مشغول است و در عین حال با صدای خوبی که دارد می خواند. خواندن برای او ابتدا جدی نبود تا این که اوستایش به مجید پیشنهاد داد و تشویقش کرد تا در برنامه عصر جدید صبت نام کند. از آن به بعد بود که زندگی این پسر دچار تحولات زیادی شد.

مجید در برنامه عصر جدید سه بار روی صحنه رفت. اگر سه اجرای او را پشت سر هم نگاه کنید متوجه تغییرات زیاد او خواهید شد. از تغییرات ظاهری و تفاوت تیپش تا زبان بدن هنگام اجرا.

 

مجید چرا حذف شد؟

مجید در هر مرحله بهتر و پخته تر شد تا به یکی از شانس های فینال تبدیل شود اما دو گروه ستاره هشتم و قشقایی از سوی داوران برای رفتن به مرحله نظرسنجی مردمی انتخاب شدند؛ انتخابی که البته چندان هم ساده نبود و داوران درباره حذف مجید کمی چالش داشتند.     درواقع بعد از این که مجید آهنگ نشکن دلمو را اجرا کردند و 4 چراغ سفید را گرفت خیال طرفدارانش راحت شد که او وارد نظرسنجی مردمی می شود اما اعلام آرای داوران همه معادلات را به هم زد. واقعیت این است که در نیم نهایی عصر جدید رقابت ها خیلی نزدیک و فشرده است و البته انتخاب ها نیز بسیار دشوار. طبیعی است که خیلی از این انتخاب ها برای عده ای خوشایند نباشد و گمان کنند عدالت رعایت نشده است.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    امیدوارم داوران عصرجدید بخاطر این ناداوری و بی انصافی در حق مجیدمعظمی، این چندشب راحت و بدون عذاب وجدان خوابیده باشن. آقای علیجانی فقط مخاطبان خودتونا از دست میدید لطفا یه گشتی بین مردم بزنید تا واقعیت براتون روشنتر بشه

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا حیف شد که مجید معظمی از برنامه کنار رفت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها