|

سلبریتی های معروفی که بعد از 60 سالگی پدر شدند!

7Celebrities Who Dared to Become Fathers After 60

در اینجا ما هفت سلبریتی مشهور و محبوب را به شما معرفی می کنیم که پس از 60 سالگی خود تصمیم گرفتند پدر شوند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها بیشتر مردان معقوله ی پدر شدن را به سن های بالا و میان سالی موکول می کنند و بیشتر تمرکز خود را معطوف مسائل شغلی و کارهایی از این دست می نمایند. این طور که به نظر میرسد طی دهه ی اخیر مردم بیشتر تمایل دارند که بچه دار شدن را به بعد از 40 سالگی خود موکول کنند و از نظرشان هیچ موضوع غیر عادی در این رابطه وجود ندارد با این حال عده ی دیگری هستند که انگار زمان زیادی احتیاج دارند تا تصمیم بگیرند آیا واقعا دلشان می خواهد پدر شوند یا خیر و این کار را به بعد از 60 سالگی خود موکول می کنند.

در اینجا ما 7 سلبریتی مشهور و محبوب را به شما معرفی می کنیم که پس از 60 سالگی خود پدر شده اند.

       پل مک کارتنی

در سال 2003 پل مک کارتنی و همسر دومش، هدر میلز، در حالیکه پل 61 سال داشت صاحب دختری به نام بئاتریس شدند. لازم به یاد آوری است که این هنرمند محبوب انگلیسی متولد 1942 میلادی می باشد.

Paul McCartney

       آل پاچینو

آل پاچینو، کارگردان و بازیگر محبوب که هرگز نمی توان جذابیت او را انکار کرد متولد سال 1940 می باشد و در سال 2001 با 61 سال سن صاحب دوقلوهایی به نام آنتون جیمز و اولیویا شد.

Al Pacino

       مل گیبسون

مل گیبسون مشهور و محبوب امریکایی که متولد سال 1956 می باشد، در سال 2017 در حالیکه 61 سال داشت به همراه رزالیند راس زیبا صاحب یک پسر شدند.

Mel Gibson

       روآن اتکینسون

کمدین محبوب و خالق شخصیت جاویدان مستربین در حالیکه 62 سال داشت برای بار سوم پدر شد؛ کمدین فراموش نشدنی انگلیسی متولد سال 1955 می باشد.

Rowan Atkinson

       الک بالدوین

بازیگر، نویسنده، کمدین، تهیه کننده و فعال سیاسی امریکایی، الک بالدوین که متولد سال 1958 می باشد در 54 سالگی برای بار دوم با هیلاریا بالدوین ازدواج کرد و طی 9 سال صاحب 6 فرزند شدند که کوچکترین فرزند آنها زمانی به دنیا آمد که بالدوینِ پدر 63 سال داشت.

Alec Baldwin

       کلینت ایستوود

کلینت ایستوود تکرار نشدنی که متولد سال 1930 می باشد در 65 سالگی صاحب دختری به نام مورگان شد که اکنون 26 سال دارد.

Clint Eastwood

       رابرت دنیرو

بازیگر افسانه ای امریکایی در 68 سالگی برای ششمین بار پدر شد. این بازیگر محبوب متولد سال 1943 می باشد.

Robert De Niro

این طور که به نظر می رسد در دنیای سلبریتی های هالیوود سن خاصی برای پدر شدن تعریف نشده است؛ اما شما چه فکر می کنید، آیا به نظر شما پدر شدن به سن خاصی محدود می شود یا خیر؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها