|

قسمت چهارم همرفیق

همرفیق با فاطمه معتمدآریا؛ معتمد سینمای ایران

فاطمه معتمد آریا در تمام حرف هایش در همرفیق گویی سعی می کند سخن جنجال برانگیز و حساسیت زایی به زبان نراند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چهارمین قسمت از برنامه ی گفت و گوی همرفیق به میزبانی و کارگردانی شهاب حسینی، پنجشنبه ۱۱ دی ماه ۱۳۹۹ وارد شبکه ی نمایش خانگی شد.

فاطمه معتمد آریا بازیگر نام آشنا و محبوب سالیان طولانی سینما، تلوزیون و تئاتر کشور چهارمین میهمان همرفیق است. بعد از گپ و گفت های معمول و تعارفات مرسوم برنامه ی همرفیق و اندکی بعد از شنیدن قطعه ای با تک نوازی تار که ساز مورد علاقه خانم معتمد آریا است مهمان دوم برنامه و رفیق قدیم فاطمه معتمد آریا نیز وارد برنامه می شود.

مرضیه برومند بهترین رفیق فاطمه معتمدآریا

مرضیه برومند خاطره ساز چند نسل از مردم ایران که از دوران جوانی فاطمه معمتد آریا همکار و دوست او بوده است پا به برنامه می گذارد و با خوش سخنی و شیرین زبانی مثال زدنی اش ادامه ی برنامه را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

خانم برومند به راحتی با تماشاگران در سالن، گروه موسیقی، شهاب حسینی و حتی نماینده ی اسپانسر برنامه ارتباط برقرار می کند و با ورودش به نوعی کنترل همه چیز را در دست خودش می گیرد. او به راحتی خاطره می گوید، شوخی می کند، مردم را دعوت به دوستی و مهربانی می کند و حتی در جاهایی انتقاداتی را  نیز مطرح می کند.

فاطمه معتمد آریا بعد از چند دهه فعالیت هنری، برای اولین بار است که در یک برنامه ی گفت و گو محور تصویری با فرمت تلوزیونی، اگرچه بیرون از تلوزیون، شرکت می کند. او همیشه بیرون از قاب سینما با محدودیت ها و سانسور هایی مواجه بوده است. محدودیت هایی که با دیدن چهره ی ماخوذ به حیا و ساده اش در این برنامه بیش از پیش غیر قابل هضم می شود.

بخش هایی از صحبت های معتمدآریا و مرضیه برومند

همرفیق هم سانسور شد!

اما در همین برنامه ی همرفیق هم او دچار نوعی از سانسور، اگرچه به شکلی خفیف، است. فاطمه معتمد آریا که از بازیگران بزرگی است که در بسیاری از نقش آفرینی هایش نقش اصلی را به عهده داشت و در قاب سینما الفت خوبی با دوربین دارد، در برنامه ی همرفیق گویی دوربین از او فرار می کند. در بیشتر لحظاتی که قبل از ورود مرضیه برومند او و شهاب حسینی به گفت و گو نشسته اند کارگردانی تلوزیونی تصاویر بازی از کادر دو نفره ی آن ها را انتخاب می کند و آن قدری که تصویر بسته ی ری اکشن شهاب حسینی را نشان می دهد خود گوینده را نشان نمی دهد.

فاطمه معتمد آریا در تمام حرف هایش گویی سعی می کند سخن جنجال برانگیز و حساسیت زایی به زبان نراند و این تلاش در کنار حجب و حیای ذاتی این هنرمند شکلی از معذب بودن و عدم راحتی را در برنامه ی همرفیق از او به تصویر می کشد.

اما نقطه ی مقابل معتمد آریا، مرضیه برومند است. او با ورودش بیشترین فوکوس را از دوربین برنامه ی همرفیق و همه ی حاضران در سالن این برنامه می کشد. او بدون وقفه با خودش، با معتمد آریا و سایرین شوخی می کند و به عبارتی نبض شب را در دست خودش می گیرد. او که در میان حرف هایش هم اشاره ای مستقیم می کند انتقاداتی هم به زبان می آورد که فاطمه معتمد آریا از بیان آن ها گاهی ابا دارد.

به هر ترتیب همرفیق چهارم نیز با حضور دو بانوی هنرمند و دوست داشتنی آسمان هنر کشور به پایان می رسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها