|

قسمت پنجم همرفیق

همرفیق جذاب شهاب حسینی با نقی و ارسطو

قسمت پنجم همرفیق شهاب حسینی پخش شد. رفیق محسن تنابنده در برنامه ی همرفیق کسی نیست جز احمد مهرانفر.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قسمت پنجم تاک شوی همرفیق به کارگردانی و میزبانی شهاب حسینی و تهیه کنندگی حسن خدادادی، پنجشنبه ۱۸ دی ماه ۱۳۹۹ از پلتفرم وی او دی نماوا منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت پنجم همرفیق اینجا کلیک کنید

مانند چهار قسمت گذشته مهمان پنجم همرفیق نیز یک بازیگر است. بازیگری ورای یک بازیگر صرف و معمولی. محسن تنابنده، نویسنده، کارگردان و بازیگری که در آثار بسیاری درخشیده است‌. عمده ی محبوبیت او از سریال پایتخت می آید که در فصل های مختلفش توانسته است رضایت حداکثری مخاطبانش را جلب کند.

محسن تنابنده که در نقش بازیگر و ایده پرداز سریال پایتخت شناخته می شود فعالیت های سینمایی جالب توجهی نیز در کارنامه دارد. اما رفیق محسن تنابنده در برنامه ی همرفیق کسی نیست جز احمد مهرانفر. احمد مهرانفر نیز که در مجموعه ی پایتخت در کنار تنابنده به ایفای نقش می پردازد از شهرت و محبوبیت قابل توجهی برخوردار است.

قسمت پنجم همرفیق نیز مانند قسمت های گذشته با گپ و گفت های معمولی شهاب حسینی با مهمانش آغاز می شود و در ادامه مهمان دوم نیز به جمع آن ها می پیوندد. رفت و برگشت های بین صحبت درباره ی مسائل جدی و شوخی های ریز و درشت محسن تنابنده از ویژگی های شخصیتی جذاب اوست و احمد مهرانفر هم با سادگی و شوخ طبعی دوست داشتنی اش تصویر جالبی از خود بروز می دهد.

پیشنهاد می شود: دلخوری 14 ساله شهاب حسینی از احمد مهرانفر!

مثل قسمت های گذشته، بیشتر سرمایه گذاری شهاب حسینی برای جذابیت برنامه روی شیرینی های آنی و ذاتی مهمانانش است و فرمت خود برنامه به گونه ای نیست که هر مهمانی را به چالش بکشد. کمااینکه در قسمت پیشین اگر حضور مرضیه برومند در برنامه اتفاق نمی افتاد گفت و گوی با فاطمه معتمد آریا به جدابیت آن چه دیدیم پیش نمی رفت.

البته شاید بتوان گفت که هوشمندی شهاب حسینی و تیم برنامه سازی همرفیق نیز در همین انتخاب مهمانانشان است. در واقع بیشترین وجه تمایز این برنامه با برنامه های گفت و گو محور صدا و سیما هم در همین انتخاب هاست. انتخاب کسانی که خیلی در تلوزیون فرصت حضور پیدا نمی کنند و یا در صورت حضور محدودیت های آن فضا جلوی راحت بودن آن ها را می گیرد.

پیشنهاد می شود: (ویدیو) رقص محسن تنابنده و شهاب حسینی در همرفیق!

اما به واقع جای خلاقیت های بیشتر در برنامه ی همرفیق خالی است. خلاقیت هایی که جای تعارفات بی نمک با نماینده ی اسپانسر برنامه یا هدیه و لوح دادن و گرفتن های مرسوم این برنامه را بگیرد. با حذف یا تغییر این قسمت ها ما می توانستیم با برنامه ای کوتاه تر، خوش ریتم تر و خلاقانه تر مواجه شویم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها