|

راهنمای خرید کادو؛ هدیه روز مادر و زن چی بخریم؟

روز زن بهترین روز برای قدردانی از زحمات مادر و همسرتان می باشدوخرید هدیه برای عزیزترین‌ها همیشه کار سختی است. اما بهترین هدیه برایشان چیست…

لینک کوتاه کپی شد

روز مادر و روز زن روزی است که در کشور های مختلف برای بزرگداشت مقاوم زن و مادر گرامی داشته می شود. در کشور های مختلف جهان تاریخ های متفاوتی را به عنوان روز زن و روز مادر جشن می گیرند؛ یکی از دغدغه های افراد همیشه این است که برای روز زن و یا روز مادر برای مادر و همسران شان چه چیزی هدیه بخرند. احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده که برای مادر یا همسر چه چیزی می توان خرید که هم خوشحال شود هم واقعا به آن نیاز داشته باشد؟ اگر می خواهید برای روز زن و مادر هدیه بخرید اما نمی دانید برای این عزیزانتان چه چیزهایی مناسب است ما چند پیشنهاد ویژه برای شما داریم با ما همراه باشید.

 

لیست هدیه هایی که برای روز مادر و روز زن بهترین انتخاب است

مطمئنن شما هم برای هدیه روز زن و روز مادر دچار سردگمی شده اید؛ ما به شما در انتخاب هدیه مناسب کمک می کنیم  چند مورد از بهترین هدیه ها را در لیست زیر قرار دادیم.

 

عطر

هر خانمی باید در جمع و خانواده ظاهری آراسته و خوشبو داشته باشد؛ اگر برای مادر یا همسرت، عطر بخری، نشان می دهید که چقدر به او نزدیک هستی و دوست دارید شخصیت او را جلوی دیگران ارج دهید؛ برای شما که فرزند یا همسر یک خانم هستید، اشکالی ندارد این هدیه شخصی را تهیه کنید. اما به این نکته دقت کنید که از چه بوهایی خوششان می آید به عبارتی سلیقه شان را در انتخاب عطر مناسب بدانید

a5inh1ymqltw

 

ماگ‌های سفارشی

ماگ سفارشی چیست؟ یعنی ماگی که می‌توانید برای مادرتان سفارش دهید و روی آن تصویر یا نوشتۀ موردعلاقه‌اش را چاپ کنید. مثلا جمله‌ای زیبا، شعر موردعلاقه‌اش یا نامش را روی ماگ چاپ کنید و بگذارید هر وقت که چیزی در آن می‌نوشد، یاد شما باشد.

ماشین ظرف شویی

بیشتر خانم ها ظرف شستن را کاری سخت و تکراری می دانندو شما می‌توانید با خرید یک ماشین ظرف شویی، آن ها را خوشحال کنید. نکته ای که باید هنگام خریدتان به آن توجه داشته باشید، میزان استفاده از این وسیله است. اگر تعداد افراد خانواده کم است، بهتر است ماشین ظرف شوی های کوچکتری را انتخاب کنید.

 

ساعت

یکی از هدیه های بسیار مناسب برای روز مادر و روز زن ساعت مچی است. این هدیه خیلی مناسب و شیک است و همینطور این یادگاری زیبا نام شما را همیشه در ذهن مادر یا همسرتان نگه می دارد. در انتخاب ساعت برای خانم ها باید این نکته را بدانید که آنها از ساعت های ظریف خوششان می آید البته باز هم سلیقه ها می تواند متفاوت باشد.

watch-best-gift-for-Womens-day

 

کتاب

خیلی از مادرها عاشق خواندن داستان هستند. برای همین وقتی کودک هستیم خوب بلدند برای ما قصه و لالایی بگویند. بین همه‌ی رمان‌ها، انتخاب یک کتاب کار سختی است. کاملا بسته به سلیقه‌ی مادرتان دارد. کتاب «بمبئی رقص الوان است» به گردآوری علی اصغر شیروانی، تکه‌هایی از سفرنامه‌های مسافران زمان قاجار به شهر بمبئی است که بسیار خواندنی است و می‌تواند خواننده را با خود به این شهر شلوغ و پر از رنگ و طعم ببرد.

برای اعتماد به نفس دادن به مادران‌تان نیازی نیست که برایشان کتاب‌های روانشناسی بخرید. یک کتاب درجه یک در این راستا وجود دارد. کتاب «زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند» داستان‌های اساطیری درباره‌ی زنان است. نویسنده کتاب با استفاده از افسانه‌های ملل نشان می‌دهد که در زنان چه غرایز قدرتمندی وجود دارد و چطور می‌توانند از آن تاثیر بگیرند.

post-89971-1

 

بلوز زنانه 

برخی از مادران دوست دارند، لباس هدیه بگیرند. دقت کنید انتخاب لباس کار هر کسی نیست ، لباسی انتخاب نمایید که مطابق با سلیقه و سایز مادرتان باشد.

اگر مادرتان بر روی لباس حساس است و دوست دارد خودش لباس هایش را انتخاب کند، این گزینه پیشنهاد نمی شود. می توانید در کنار لباس از اقلام آرایشی نیز استفاده کنید تا کادوی شما از تنوع بسیار خوبی برخوردار شود و با این کار آن را کامل تر کنید.

 

لوازم آرایش

برای هدیه روز مادر و روز زن می توانید یک یا دو قلم لوازم آرایشی که مادر یا همسرتان نیاز دارد را برای او بخرید یا چند قلم رادر یک کیف آرایش یا جعبه زیبا بگذارید و به او هدیه بدهید. می توانید از فروشندگان لوازم آرایشی کمک بخواهید تا محصولات مناسب آنها را تهیه کنید.

 

برترین-برندهای-آرایشی

 

دکوری ها

دکوری نیز هدیه ای است که معمولا مورد پسند مادر قرار می گیرد، از دکوری اتاق خواب گرفته تا اتاق نشیمن، آشپزخانه و یا دکوری سرویس بهداشتی می تواند به عنوان کادوی روز مادر مناسب باشد.

 

گلدان‌های کوچک

گلدان گل هم هدیهٔ شاعرانه‌ای است: گلدانی که با هر بار آب‌دادن به آن، مادرتان را به یاد شما بیندازد. سبزی و زیبایی را هم که همه دوست دارند. پس گلدانی زیبا بخرید و آن را به مادرتان پیشکش کنید.

360162

 

 

قهوه ساز یا چای ساز

یک دستگاه چای ساز، قهوه ساز و یا اسپرسو ساز نیز می تواند هدیه خوبی برای مادرانی باشد که علاقمند به نوشیدن چای یا قهوه هستند.

1-800x650

 

ست مانیکور

وقتی خانم خانه باشی، گوشه های ناخن هنگام کار خانه خشک و آزار دهنده می شوند. بنابراین لازم استبرای تمیز کردن آنها حتما یک ست مانیکور داشته باشی. برای همسر یا مادرتان یک ست مانیکور بخرید.

قاب عکس 

قاب عکس یکی از بهترین هدیه های دست ساز برای روز مادر است. در این قاب می توانید عکس های مورد علاقه ی مادرتان را قرار دهید و به او هدیه کنید. هدیه های دست ساز معمولا از ارزش معنوی بالاتری برخوردارند و مادران و همسرانتان بیشتر خوششان می آید.

 

9

 

شال  و روسری 

برای مادران و خانم ها هدیه کوچکی نیست البته اگر جنس، طرح و برند آن رابه درستی انتخاب کرده باشید! عده ای از برندهای خاص شال و روسری، طرح ها و مجموعه هایی رابه شما ارائه می کنند که بسیار تک و منحصر به فرد هستند و این ارزش هدیه روز زن برای تازه عروس شما را دوچندان خواهد کرد. یک روسری شیک و لاکچری می تواند تمام چشم ها رابه خودش خیره کند. روسری برای خانمها یک هدیه روز زن بسیار مناسب و کاربردی است. سعی کنید انتخابی چشم نواز و ماندگار داشته باشید. رنگ و طرح روسری را مطابق با روحیات فرد مورد نظرتان انتخاب کنید تا از دیدن هدیه شما خوشحال شود.

6-2

 

زیورآلات 

خانم ها مخصوصا خانم های جوان اکثرا عاشق زیورآلات هستند. ساعت، دستبند، انگشتر، و گردنبند، از زیورآلات و اکسسوری های محبوب خانمها هستند. این زیورآلات همیشه چشم خانمها رابه خود خیره می کند و یک هدیه بسیار خاصی است که برای همیشه به یادگار می ماند. اگر پیش از این برای او یک لباس زیبا و یا مجلسی مناسب خریده اید، وقت آن است که با زیورآلات رنگی و سنگ های درخشان، سِت لباس مهمانی اش را کامل کنید. می توانید لباس ها، مانتو و یا شالی که برای سال نو خریده است را نیز درنظر بگیرید و برای آنها یک سِت گوشواره، گردنبند و یا انگشتر انتخاب کنید.

32121100254123157191200150123378625418755

 

کیف 

هیچ بانویی نیست که به یک کیف جدید احتیاج نداشته باشد؛ موضوعی که هیچ ربطی به تعداد کیف هایش ندارد! اصلاً نیازی نیست که بدانید چرا اینگونه است. فقط کافی است بدانید که کیف هدیه روز زن برای تازه عروس مناسبی است. بنابر این فکر کردن به خرید آن هیچوقت دیر نیست. 

10-2

 

وسایل برقی

قرار نیست با خرید وسایل برقی منزل خورد و خوراک خودرا افزایش دهید! این وسایل بعنوان هدیه می توانند به سلامت مادر شما کمک کنند. یک بخارپز که به آسانی بتواند با آن غذا های سالم طبخ کند؛ یک جاروی شارژی که در نظافت به او کمک کند و یا یک تابه گریل جدید که در طول آشپزی، از چسبیدن غذاها به ظرف حرص نخورد.

giftforgrandmother

 

گل

میگویند بوی گل همیشه به دست کسی که گل را هدیه میدهد،‌ میماند. شما با هر هزینه ای میتوانید گل بخرید. گل های شاخه ای ارزان قیمت و سبد ها و جعبه های گل و انواع گل های نادر با قیمت های بالا را بسته به مقدار هزینه ای که برای اینکار درنظر گرفته اید، انتخاب کنید و این سبد یا شاخه گل را درکمال ادب و احترام با بوسه بر دستان مهربان مادرتان و گفتن جمله زیبای « دوستت دارم،‌ مادر!» به او تقدیم کنید.

heart-box

 

 کارت هدیه

کارت های اعتباری هدیه بانک ها هم از گزینه های رایج هدیه به عزیزانی هستند که دوست شان دارید. اگر نمیدانید فردی که میخواهید به او هدیه بدهید به چه چیزی بیشتر نیاز دارد و چه چیزی بیشتر به کارش می آید، بهتر است سراغ این کارت ها بروید. این طوری او میتواند خودش تصمیم بگیرد که چه طور این مبلغ را هزینه کند.

در آخر این نکته بسیار مهم را فراموش نکنید که این هدیه ها با یک دست نوشته با خط خودتان برایشان جذاب تر و تاثیر گذار تر است؛ می توانید در این دست نوشته از زحمات و فداکاری هایشان و بودنشان در کنارتان در طول این سال ها قدر دانی کنید و از تاثیر جمله دوستت دارم غافل نشوید. 

تعبیر-خواب-هدیه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها