|

کادو های کم هزینه اما خاص برای ولنتاین

ولنتاین روز 26 بهمن 99 روز عشق است که مناسبت عالی است برای ابراز عشق و علاقه با کادو های کوچک و پر معنی به همسران خود.

لینک کوتاه کپی شد

ولنتاین روز 26 بهمن ماه 1399 است؛ که روز عشق هم نامیده می شود در این روز زوج های جوان برای ابراز عشق خود به یک دیگر هدیه می دهند. کم کم زمان آن رسیده که کادوی مناسب برای روز ولنتاین را انتخاب کنیم تا زمان کافی برای تهیه آن را داشته باشیم. کادو هم می تواند گرون و شیک باشد ویا می تواند دست ساز و ساده اما پر ازعشق. با ما همراه باشید تا ایده های جالب و ارزون و پر از عشق و علاقه را بهتون معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: ولنتاین سال 99 دقیقاً چه روز و تاریخی است؟ علت تغییر روز آن چیست؟

کادوهای خاص برای ولنتاین 

 

دسته گل

گل‌ نه تنها می‌تواند در کنار هر هدیه‌ دیگری داده شود بلکه می‌تواند خود یک هدیه مستقل محسوب شود. یک دسته گل بزرگ زیبا با هدف خاصی در ذهن و قلب می‌تواند هدیه‌ای عاشقانه در روز ولنتاین باشد. در کنار دسته گل خود کارتی با جملات عاشقانه یادتان نرود. هر نوع گلی نماد و مفهوم خاص خود را دارد که در این زمینه می‌توانید از گل فروش‌های با تجربه کمک بگیرید تا بتوانید گلی با مفهوم مورد نظرتان را انتخاب کنید.

54511057_696889787432456_2171495083076233934_n

 

چراغ خواب عاشقانه

چراغ خواب عاشقانه یک هدیه ی با ارزشی است که می تواند برای معشوقه تان انتخاب شود . برای این مورد باید اندکی فوت و فن کار با وسایل و لوازم الکترونیکی را بدانید در این صورت می توانید یک هدیه ی دست ساز با ارزشی را تهیه کنید هزینه ای که برای تهیه ی این نوع هدیه ها صرف می شود بسیار مناسب است به همین دلیل می تواند انتخاب خوبی در نظر گرفته شود .

یک روشنایی خاص می تواند به طور جدی توجه معشوقه ی شما را جلب کند هر دختری از دریافت این نوع هدیه ها خوشحال خواهد شد.

اگرچه تهیه ی این هدیه زمان خاصی می خواهد و ممکن است در برخی مواقع مجبور باشید طرح های مختلفی را امتحان کنید تا نتیجه ی بهتری به دست آید ولی بدون تردید هر فردی از دریافت آن خوشحال می شود زیرا می داند که شما برای ساخت آن زمان صرف کرده اید . چراغ عاشقانه یک هدیه ی ارزشمند برای معشوقه ی شما است.

 

نامه های عاشقانه 

یک سری نوشته و نامه عاشقانه که برای مواقع مختلف باید توسط شریک شما باز و خونده بشود را بنویسید و درست کنید و داخل پاکت های نامه قرار دهید و تاکید کنید مثلا وقتی باز شود که از هم دوریم ، یا وقتی باز شود که از دستم دلخوری، یا وقتی باز شود که حس میکنی از دستت ناراحتم، یا زمانی باز شود که دلتنگمی و .... 
با این کار همیشه و در هر موقعیتی شریک شما چه در لحظه های خوب و خوش چه در مواقع دلخوری و ناراحتی همیشه به یاد شما خواهد بود و متوجه عشق شما خواهد بود. 

imgfa_ir_t1_1587101715_5e9940135b78c_1

 

باکس شکلات 

شکلات همیشه یک گزینه عالی برای کادو دادن در مناسبت‌های مختلف مثل ولنتاین است. شکلات‌ها در طعم‌ها و شکل‌‌های مختلف و همچنین در بسته بندی‌های جذاب و زیبایی وجود دارند که مطمئناً مورد پسند هر شخصی قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید این هدیه شما با غافلگیری همراه باشد می‌توانید یکی از عکس‌هایتان را نیز چاپ کنید و به درب باکس شکلات بچسبانید (درقسمت داخلی) یا یک متن خاص روی آن بنویسید.

032155d5-d40a-490a-b9b8-dcd2954328fa

 

 ماکت گیتار

اگر یک هنرمند علاقه مند به موسیقی و بویژه ساز گیتار را میخواهید غافلگیر و هیجان زده نمایید، پیشنهاد ما ماکت ساز گیتار برند هست.

یک ماکت زیبا که با جزئیات فراوان و به دقت و با ظرافت تولید شده است و می تواند تا مدتها زینت بخش میز محل فعالیت شخص مورد نظر شما باشد.

این محصول علاوه بر اینکه یه هدیه چشمگیر و نفیس بحساب می آید ارزان قیمت هم هست.

 

قوطی های شیشه‌ای بامزه

ظرف های شیشه‌ای از شیوه های بسته بندی مورد علاقه من هستند. همیشه حرکت خلاف جهت آب را دوست دارم و شیشه ماده‌ای متفاوت در بسته بندی است که همیشه جذبم می‌کند. بعد از قرار دادن هدیه خود داخل ظرف شیشه‌ای با بستن یک روبان ساده و یا تزیین درب ظرف می‌توانید طرف مقابل‌تان را ذوق مرگ کنید.

چند ایده جذاب برای یک دکوراسیون ولنتاینی_Ideas-for-Valentines-Day-Decorations-10

 

دفترچه یادداشت مینیاتوری

یک دفترچه یادداشت مینیاتوری برای ولنتاین اگر عشق شما به نوشتن خاطراتش علاقه دارد، یک دفترچه یادداشت مینیاتوری و کوچک، به عنوان کادوی ولنتاین ایده ای عالی برای او خواهد بود. می توانید آن را با دست های خود درست کنید و با لوازم تزئینی به سلیقه خودتان بیارایید. نکته مهم، کنار هم گذاشتن و چسباندن برگه های کوچک کاغذ و افزودن مقوای طرح دار برای جلد دفترچه است. همچنین می توانید با آویزان کردن یک زنجیر، کادوی ولنتاین خود را به جاکلیدی زیبایی تبدیل کنید. یک ایده عالی دیگر، نوشتن خاطرات مشترک و هدیه دادن دفترچه به اوست. احتمالا با اولین نگاه این موضوع را متوجه نمی شود که این، یک دفترچه کوچک برای نوشتن یادداشت های کوتاه یا یک یادگاری نیست؛ بلکه نشانه زیبایی از داستان عشقی است که بین شما دو نفر وجود دارد.

10531511102570532166

 

کاپ کیک های شکلاتی خانگی

چند کاپ کیک قلبی خانگی این کاپ کیک های شکلاتی قلبی، علاوه بر اینکه خوشمزه هستند، میزان علاقه شما به عشق تان را نیز نشان می دهند. از دستورالعمل مورد علاقه خود استفاده کنید و آن ها را در روز ولنتاین به عشق تان هدیه دهید. این کاپ کیک ها از نوع کیک های کلاسیک تهیه شده با شکلات تلخ است که فورا در دهان آب می شود؛ اما می توانید برای معشوق خود از طعم مورد علاقه اش استفاده کنید. وقتی کیک ها آماده شدند آن ها را به کمک قالب هایی به شکل قلب شکل دهید یا از اول مواد کیک را درون قالب های قلبی شکل بریزید. تزئین روی کیک هم از آن پیکان ها یا قلب های کوچولو خواهد بود که با کاغذ رنگی، خلال دندان و کمی نوار چسب روی کیک ثابت می شوند. یک سینی از این کیک ها درست کنید و از آن به عنوان دسر بعد از شام ولنتاین خود استفاده کنید؛ چیزی که همه آن را خودتان و به طور اختصاصی برای عشق خود درست کرده اید.

gluten20free20cup-cake

 

چاپ عکس روی شمع

شمع نماد عشق است بنابراین به‌عنوان کادوی ولنتاین می‌تواند ایده خوبی باشد. اما از آنجایی‌که یک شمع به عنوان کادو ممکن است کمی ساده و غیر معقول به نظر برسد، می‌توانید یکی از عکس‌های دو نفره تان را روی شمع چاپ کنید و آن را به یک کادوی جذاب و رمانتیک تبدیل کنید.

Valentine-Gifts-for-Women

 

جعبه با محتوی خاص

یک جعبه کادویی یا چوبی کوچک تهیه کنید و در آن چند عدد عکس یا پوستر بازیگر مورد علاقه یا بازیکن فوتبال مورد علاقه اورا بگذارید. برای تزئین آن می توانید از گل خشک، پوشال رنگی، چند عدد شکلات و قلب های پارچه ایی استفاد کنید.

 

لباس‌های بافتنی

اگر در فکر خرید لباس به عنوان کادوی ولنتاین هستید، با توجه به اینکه این مناسبت توی یکی از روزهای سرد زمستانی است و هنوز یک ماه و اندی تا رسیدن بهار و گرم شدن هوا مانده است، پیشنهاد می‌کنم بیشتر روی لباس‌های گرم بافتنی مثل شال، کلاه، ژاکت و … به عنوان هدیه فکر کنید. و چه بهتر اگر خودتان دست به کار شوید و یک لباس بافتنی ساده برای عشقتان ببافید، چون مطمئناً او هنر دست شما را بیشتر دوست دارد.

ژاکت

 

حکاکی عاشقانه

اگر گلدوزی دوست دارید، می توانید به وسیله حکاکی، نامه عاشقانه خود را تهیه کنید. ساختن این نامه عاشقانه آسان است و می توانید با قاب مورد علاقه خود، آن را قاب کنید. این نامه به جای کاغذ روی چوب های طرح دار نوشته و بعد روی یک مقوا چسبانده می شود. در مورد رنگ های مورد استفاده می توانید یا از رنگ های خنثی مثل سفید و قهوه ای و یا از رنگ های روشن تر بهره ببرید. جا دادن نامه در قاب عکس چیزی نیست که هر کسی انجام داده باشد و این باعث می شود این ایده، ایده ای خلاقانه باشد.

5e45ad335e948_2020-02-13_23-40

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها