|

لیستی از بهترین هدیه های ولنتاین برای آقایان

انتخاب هدیه روز ولنتاین برای آقایان سخت است اما با بهترین ایده ها می توانید بهترین آن را تهیه کنید.

لینک کوتاه کپی شد

برای تبریک روز ولنتاین که 14 فوریه؛ 26 بهمن سال 99 است بهترین راه دادن هدیه هایی است که مناسب روحیات همسر باشد. معمولا برای خانم ها گزینه های زیادی برای کادو دادن به آنها وجود دارد اما برای آقایان گزینه های کمتری است و به همین دلیل انتخاب هدیه مناسب آنها سخت تر است. با ما همراه باشید تا به شما لیستی از هدیه هایی که مناسب آقایان است را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: ولنتاین سال 99 دقیقاً چه روز و تاریخی است؟ علت تغییر روز آن چیست؟

 

هدیه های خاص برای روز ولنتاین برای آقایان

 

برای عشقتان آشپزی کنید

یکی از چیزهایی که هر مردی را خوشحال می کند،.خوردن غذای مورد علاقه اش است. پس دست به کار شوید غذا و دسر مورد علاقه همسرتان را بپزید.و با یک دیزاین زیبا به عشقتان هدیه دهید.

 

عینک آفتابی

همه‌ی آقایان به خوشتیپ بودن اهمیت می‌دهند. یکی از اکسسوری‌هایی که می‌تواند استایل هر خانم یا آقایی را از این رو به آن رو کند عینک آفتابی است. عینک آفتابی می‌تواند گزینه‌ی ایده‌آلی برای خرید کادوی ولنتاین باشد. البته هنگام خرید عینک باید به فرم صورت شخصی که می‌خواهید برایش کادو بخرید توجه کنید. حتی می‌توانید از عینک‌های آفتابی قبلی‌اش کمک بگیرید تا بدانید چه استایلی بیشتر مورد پسند او است. عینک‌های آفتابی هم دارای برندها و قیمت‌های متنوعی در بازار هستند. شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ی خود یک عینک شیک برای همسر یا دوست‌تان خریداری کنید.

11

 

 یک نامه عاشقانه به او بدهید

نوشتن یک شعر یا نامه عاشقانه، شاید به نظرتان ایده ای قدیمی باشد.ولی یک نامه عاشقانه یا نامه ای که حاوی شعرهای رمانتیکی و جذاب باشد.همیشه جواب می دهد و همچنین می تواند بهترین کادو ولنتاین برای همسر باشد. یک متن عاشقانه و رمانتیک یا چند بیت شعر پارسی ، با خط خودتان.و در یک کاغذ زیبا و معطر بنویسید.

 

بیشتر بخوانید:کادو های کم هزینه اما خاص برای ولنتاین

 

کیف پول و کمربند

از آنجا که آقایان به جای کیف دستی بیشتر از کیف پول خود استفاده می‌کنند، معمولا سالی یک بار باید کیف پول جدیدی بخرند. اگر می‌خواهید یکی از شیک‌ترین و لاکچری‌ترین کادوی روز ولنتاین را به او هدیه دهید،‌ پس کیف پول چرمی و باکیفیتی خریداری کنید. کمربند هم درست مثل کیف پول، یکی از ابزاری است که مردها بیشتر عمر خود را با آن سروکله می‌زنند. پس خرید یک کمربند زیبا هم می‌تواند حسابی خوشحالشان کند.

653266

 

اسپیکر بلوتوث

اکثر مردها دوست دارند یک اسپیکر قابل حمل داشته باشند تا در تفریح و کوهنوردی همراهشان باشد. اگر می‌خواهید یک هدیه کاربردی بخرید اسپیکر را نیز در نظر بگیرید.

اسپیکر قابل حمل نه تنها برای بیرون و تفریحات بلکه برای خودرو و خانه نیز کاربرد دارد.

 

هودی مردانه

یکی از ویژگی‌های خوب هودی‌ این است که علاوه‌بر فصل زمستان در فصل بهار هم قابل استفاده است. هودی‌های مردانه با رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی در بازار وجود دارند که می‌توانند رضایت هر سلیقه‌ای را جلب کنند. با خرید هودی یک کادور کاربردی و جذاب تهیه کرده‌اید. به‌علاوه، هودی‌ها هم قابل استفاده در خانه هستند هم آقایان می‌توانند هنگام پیاده‌روی و ورزش آن‌ها را به تن کنند. پس خیالتان راحت باشد هیچ آقایی از گرفتن هودی به عنوان هدیه ناراحت نمی‌شود.

هودی-مردانه

 

ماشین ریش تراش و ماشین اصلاح سر

به جرأت می‌توان گفت که ماشین‌ ریش تراش «که از آن برای تراشیدن ریش صورت و حتی مو سر!» استفاده می‌شود، یکی از محبوب‌ترین وسایل آقایان به شمار می‌رود. بنابراین در صورتی که تمایل دارید همسر خود را خوشحال کنید، به او یک ماشین ریش تراش جدید و با کیفیت هدیه دهید. سعی کنید ماشینی تهیه کنید که واقعا پرتوان باشد و مرد شما را تا سال‌ها از خرید ماشین ریش تراش جدید، معاف سازد

 

جاکارتی

آقایان انواع و اقسام کارت‌های مختلف را در کیف و جیب خود نگه می‌دارند. البته این کارت‌ها ممکن است تقریبا هر روز به کارشان بیاید. پس چه چیزی بهتر از آن‌که با خرید یک جاکارتی به منظم‌تر نگه داشتن کارت‌های ضروری آقایان کمک کنید؟ داشتن یک جاکارتی برای هر آقایی ضروری است. به این ترتیب بدون آن‌که نگران گم‌ شدن یا فراموش کردن کارت‌ها باشند می‌توانند همه‌ی آن‌ها را همراه خود داشته باشند.

2-جاکارتی-جامدارک

هدست واقعیت مجازی

یکی دیگر از گزینه‌هایی که می‌توانید به آن فکر کنید هدست واقعیت مجازی است. باور کنید مردها هیچ وقت بزرگ نمی‌شوند حتی می توانید به آنها ماشین کوکی هم هدیه دهید نگران نباشید آنها ذوق رده هم خواهند شد.

 

هدیه های سرگرم کننده

اگر دنبال هدیه مناسب برای همسرتان می گردید این نوع هدیه خیلی خوبه. هی چی بهتر از این نیست که چیزی رو هدیه بدید که مرد مورد علاقه تون دوستش داره. مثلا اگر خیلی به تناسب اندام و هیکلش اهمیت می ده می تونید براش پودر های پروتئین یا وسایل ورزشی بخرید اگر عاشق بازی های کامپیوتریه می تونید براش یه بازی جدید بگیرید. اینطوری نشان می دهید که چقدر به علاقه های اون توجه می کنید.

 

ساک ورزشی

اگر دوست، همسر یا نامزد شما اهل ورزش کردن باشد یا یک ورزشکار حرفه‌ای باشد، حتما به یک ساک ورزشی نیاز دارد. حتی اگر هم چندان اهل ورزش کردن نباشد می‌توانید با خرید ساک ورزشی او را به این کار ترغیب کنید. برندهای مختلفی در بازار هستند که ساک‌های ورزشی متنوع تولید می‌کنند. شما هر بودجه‌ای که داشته باشید می‌توانید یکی از این ساک‌ها را خریداری کنید تا یک هدیه‌ی کاربردی در روز ولنتاین کادو بدهید.

مهمترین-تجهیزات-بدنسازی-مورد-نیاز-برای-باشگاه

 

هارد اکسترنال

خرید یک هارد اکسترنال هم می‌تواند ایده‌ی خیلی خوبی برای خرید کادوی ولنتاین باشد. آقایان معمولا مدارک و فایل‌های زیادی دارند که ممکن است از ظرفیت کامپیوترشان خارج باشد. با خرید یک هارد اکسترنال می‌توانید در مرتب و ذخیره کردن این فایل‌ها و برنامه‌ها به آن‌ها کمک کنید. به‌علاوه، دیگر از دغدغه‌ی گم شدن یا پاک شدن فایل‌ها هم خبری نخواهد بود. این هاردها با ظرفیت‌ها، طرح‌ها و مدل‌های مختلفی در بازار موجود هستند که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید.

 

مچ بند هوشمند

مدل مچ بند پیشنهادی ساخت شرکت شیاومی است. چیزی که این مچ بند را خاص می‌کند طراحی شیک و جذاب آن است. این مچ بند هم برای خانم ها و هم برای آقایان کاربرد دارد. برای هر روش می‌توانید بند‌های مختلفی با طرح‌های مختلفی تهیه کنید. این مچ بند را می‌توانید با هر رنگ و لباسی که می‌خواهید آن را ست کنید.

Mi-1

 

هدفون بی‌ سیم

کمتر آقایی را می‌توانید پیدا کنید که از هدفون بی‌سیم استفاده نکند یا با دیدن آن هیجان‌زده نشود. اگر دوست یا همسر شما اهل بازی‌های کامپیوتری و گیمینگ باشد، داشتن یک هدفون بی‌سیم با کیفیت می‌تواند او را بسیار خوشحال کند. هدفون‌های بی‌سیم بازار در قیمت‌های متنوعی عرضه می‌شوند و باتوجه به قیمت‌هایشان قابلیت‌های مختلفی دارند. حتی اگر مرد زندگی شما اهل گیمینگ نیست باز هم این محصول می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای کادوی ولنتاین باشد. گوش دادن به موسیقی، تماس‌های اینترنتی و تماشای فیلم تنها چند نمونه از کارهایی هستند که می‌توانند با هدفون انجام دهند.

111602645

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها