|

کادو و هدیه خاص برای هدیه روز پدر و مرد

7 اسفند روز ولادت امام علی (ع) و روز پدر است. معمولا همه در این روز به پدران و همسران خود هدیه می دهند اما تنها ایده ایی که به ذهنشان می…

لینک کوتاه کپی شد

7 اسفند روز ولادت امام علی (ع) و روز پدر است. معمولا همه در این روز به پدران و همسران خود هدیه می دهند اما تنها ایده ایی که به ذهنشان می رسد جوراب است. اگر شما هم از این که هر سال به پدرتان و همسرتان جوراب هدیه بدهید خسته شده اید و دنبال ایده های ناب برای هدیه به پدر و همسر خود می گردید با ما در ادامه متن همراه باشید تا با ایده های جالب آشنا شوید و امسال را متفاوت از هرسال به پدرتان هدیه بدهید.

 

ایده های خاص برای هدیه روز پدر و مرد

هدیه‌های شخصی با اسم خودش برایش تهیه‌ کنید

امروزه می‌توانید به راحتی متن دلخواه‌تان را روی هدیه‌هایتان چاپ کنید. مثلا می‌توانید تی‌شرتی با اسم خودش یا یک جمله‌ی بامزه برایش تهیه کنید. ماگ یا فنجانی با عکس خودتان و پدرتان سفارش دهید. هرچیزی مثل روبالشی، کوسن، کاور گوشی و … با تصویر و جمله‌ی دلخواه می‌توانند هدیه‌ی جالبی برای پدر شما باشند. هدیه‌های شخصی احساس خاص بودن را به پدرتان می‌دهند.    

لباس ورزشی

یکی از بهترین هدایا برای آقایان ورزشکار، لباس ورزشی است. اگر پدرتان و یا همسر شما اهل ورزش است و ورزش جزو برنامه های روزانه اوست، بهتر است برای او پیراهن ورزشی و شلوار ورزشی بخرید. هودی گزینه بسیار خوبی است و همه آقایان عاشقش هستند.

 

دکمه سردست و گیره کروات

از لوازم شخصی مهم برای یک تیپ رسمی مردانه، دکمه سردست و گیره کراوات است. همسران و پدران شیک‌پوش، بدون شک، از چنین هدیه‌ای استقبال خواهند کرد. از بین طرح‌ها و رنگ‌های متنوع دکمه سردست و گیره کروات، می‌توانید متناسب با سلیقه و نوع کروات و کت و شلوار همسر یا پدر خود، انتخاب خوبی داشته باشید.

1526218477_S0kY1

 

کت و شلوار رسمی

در روزهای آخر سال و در فاصله کمی که با بهار و سال نو باقی مانده، خرید رخت نو از دغدغه‌های هر خانواده است. معمولا پدرها به تهیه پوشاک برای دیگر افراد خانواده نسبت به خود بیشتر اهمیت می‌دهند و آنها را در اولویت قرار می‌دهند. چه بهانه‌ای شیرین‌تر از روز پدر که با خرید ست کت و شلوار مجلسی مردانه، از مهربانی این انسان‌های دوست‌داشتنی تشکر کنیم؟! چه زیباست که امسال ما دغدغه رخت نو برای آنها داشته باشیم.

 

کفش

کفش چرمی از آن هدایایی است که همیشه پدرها را خوشحال می کند. خرید این هدیه راحت تر از انتخاب لباس برای پدرتان است و فقط کافی است سایز پای پدرتان را بدانید. اگر همسر یا پدرتان عادت به پوشیدن کتانی دارد می توانید با توجه به سلیقه او برایش کتانی تهیه کنید تا او را خوشحال نمایید.

 

انواع پیراهن و شلوار

ساده‌ترین ایده برای هدیه روز پدر که احتمالا همه یک‌ بار در زندگی آن را عملی کرده‌ایم، خرید پیراهن یا شلوار مردانه است. شلوار و پیراهن مردانه، در عین سادگی، پرکاربردترین هدیه برای همه نوع سلیقه است. فرقی نمی‌کند که پدر یا همسر شما چه سنی داشته باشد یا چه سبک و سلیقه‌ای را در پوشش خود بپسندد؛ تنوع مطلوب پیراهن و شلوار آنها را راضی می‌کند. 

14203263-1512-b

 

ساعت مچی

ساعت مچی در انواع گوناگونی وجود دارد و یکی از وسایل مورد علاقه آقایان است. شما برای هدیه روز مرد می توانید برای همسر یا پدرتان ساعت مچی بند چرمی یا فلزی با توجه به سلیقه و استایل لباس پوشیدن او تهیه کنید.

 

لوازم ماهیگیری

ماهیگیری از ورزش‌ها و تفریح‌های محبوب بیشتر آقایان است. ماهیگیری برای کسانی که شیفته لذت‌بردن از خلوت و سکوت در طبیعت هستند، بهترین سرگرمی است. بنابراین اگر همسر یا پدرتان عاشق ماهیگیری است و هنوز فرصت تهیه لوازم این سرگرمی آرامش‌بخش را پیدا نکرده‌ است، شما در روز پدر با خرید چنین هدیه‌ای، خوشحالش کنید.

 

لوازم شخصی برقی

ماشین ریش تراش یکی از بهترین هدایا برای پدریا همسرتان است. با خرید یک ماشین ریش تراش می توانید آقایان را از تیغ زدن های پوست صورت شان راحت کنید. بهتر است یک ریش تراش خوب بخرید چون برای این هدیه یک بار هزینه می کنید و برای مدت طولانی پدرتان از آن استفاده خواهد کرد. بلند شدن موهای بدن به خصوص در تابستان برای آقایان کلافه کننده است بنابراین خرید یک ماشین اصلاح موهای بدن برای هدیه روز پدر می تواند جالب باشد تا پدر ها برای کوتاه کردن موهای بدن خود دیگر از قیچی استفاده نکنند.

razor-model-arayeshik-1

 

لوازم جانبی خودرو

یکی از وسایلی که برای آقایان همیشه مهم و پراهمیت است، ماشین آنهاست. اگر می خواهید پدرتان را خوشحال کنید به ماشین اش بها بدهید وبرای او به عنوان هدیه لوازم جانبی خودرو بخرید. قفل فرمان یا پدال یا کارواش های جدید قابل حمل که بدون استفاده از آب یا با مصرف خیلی کم آب ماشین را خیلی خوب و تمیز می شویند، هدیه های مناسبی برای روز پدر هستند.

 

ماساژورهای دستی و برقی

فعالیت زیاد در بیرون از خانه، سبب می‌شود آقایان و بانوان شاغل با جسمی خسته و کم‌انرژی به منزل برگردند. پیشنهاد می‌کنیم برای آقایان فعال و پرکار، یک ماساژور برای روز پدر بخرید و خستگی را از آنها دور کنید. البته با خرید این هدیه، با یک تیر دو نشان زده‌اید: برای خانم‌های شاغل یا زنان خانه‌دار که بیش از حد فعالیت دارند هم این کالا پرکاربرد خواهد بود. ماساژورها انواع مختلفی دارند: از نوع دستی و برقی گرفته تا نوع گردنی و صندلی‌های کوچکی که می‌توانید برای خانه تهیه کنید.

 

ابزار سلامت

متاسفانه همه افراد با بالا رفتن سنشان و رعایت نکردن رژیم غذایی درست، دچار بیماری هایی مانند دیبت، فشار خون و... می شوند. آقایان نیز با افزایش سن باید بیشتر مراقب خودشان باشندو فشار یا قندخون خود را کنترل کنند. اگر پدرتان بر روی سلامتی خود حساس است و دوست دارد فشار و قند خود را چک کند، دستگاه فشارخون و دستگاه قند خون از واجبات و بهترین هدایا برای پدر و مادرها است.

4331160

 

عطر و ادوکلن

بخشی از خوش‌پوشی آقایان به بوی ادوکلن‌شان برمی‌گردد. از وقتی یادم می‌آید بعد از رفتن پدرم سر کار تا مدت‌ها پیچیدن بوی ادوکلن‌اش در خانه مایه آرامش بود. این یکی از شیک‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین هدایا برای پدرهاست. فقط باید موقع انتخابش دقت کنید. اگر پدرتان سال‌ها از یک برند استفاده کرده طبعا همان برند خودش را ترجیح می‌دهد. اما پدرهایی هستند که دوست دارند بوهای متنوع را امتحان کنند. برای آنها دست‌تان باز است تا از میان ده‌ها و صدها برند با قیمت‌های متفاوت عطر و ادوکلن تهیه کنید.

 

ست کیف و کمربند و جاسوییچی

اگر می خواهید هدیه ای با قیمت مناسب و کارآمد برای همسر یا پدرتان بخرید، می توانید برای او یک کیف پول بخرید. انواع مختلفی کیف پول وجود دارد که بهتر است جنس مرغوب آن را برای همسر یا پدرتان بخرید.

 

کراوات

پاپیون و کراوات از اکسسوری هایی هستند که آقایان در مناسبت های رسمی و مجالس از آن استفاده می کنند. کراواتی را انتخاب کنید که جنس خوبی داشته باشد و آن را با لباس و کت و شلوار پدر یا همسرتان ست کنید.

fathers-day

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها