|

رابطه پنهانی مینا وحید با رضا کیانیان؛ ماجرا چیست؟

mina vahid shaynews

در خصوص مینا وحید و رضا کیانیان و رابطه این دو بازیگر با هم شایعه عجیبی منتشر شده بود.

لینک کوتاه کپی شد

مینا وحید شاید جزو متفاوت ترین بازیگران زن سینما و تلویزیون باشد این تفاوت نه تنها در مصاحبه ها و گفتارش بلکه در ایفای نقش هایش هم جلوه‌گر است.

به تازگی و احتمالا به بهانه حضور درخشان خانم وحید در سریال افرا نام او دوباره بر سر زبان ها افتاد و بخش هایی از گفتگو ها و مصاحبه های این بازیگر جوان دوباره بازنشر شد. در یکی از این مصاحبه ها مینا وحید درباره شایعه عجیبی که درباره او و رضا کیانیان و رابطه داشتن این دو نفر باهم مطرح شده بود پاسخ می دهد.

این تنها حاشیه خانم وحید نبود و او جنجال های زیادی در زمینه مسائل مذهبی مثل دست دادن نامحرم و نذری دادن و مسائل اعتقادی داشته.

در مصاحبه هایش همیشه به همکاران دیگری کنایه می زند و به بازیگرانی که شاخ مجازی هستند حمله می کند.

بیوگرافی مینا وحید

یکی از نقاط اوج شهرت مینا وحید حضور در سریال بانوی امارت و سریال افرا ساخته صدا و سیما بود که او را نزد مردم مشهور کرد. او 17 مردادماه سال 1366 در رشت متولد شد.این هنرمند جوان کشورمان در خانواده ای پنج نفره بزرگ شد و یک خواهر و یک برادر دارد.

پدر مینا وحید مخالف بازیگر شدن او بود و اعتقاد داشت که بازیگری آخر و عاقبت ندارد اما با دیدن فیلم دوران عاشقی تصمیمش عوض شد و به دخترش افتخار کرد.

وحید چرا ازدواج نمی کند؟

مینا وحید بازیگر زن جنجالی درباره دلیل ازدواج نکردنش می گوید که وقتی جوان بوده دوست داشته شوهر داشته باشد تا برایش کیف و کفش بخرد ولی الان چون پول دارد علاقه ای به ازدواج کردن ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • زهره ارسالی در

    ای باباایناهنرپیشه اند اینقدر غیبت نکنید

  • ناشناس ارسالی در

    خواهش میکنم این مسله رو هی تکرار نکنید یکم انصاف داشته باشین این هموطنمون مثل ناموستونه اینقدر الکی دامن نزینید بخدا گناهه ابروی این دو عزیز. ابروی یک کشوره

  • عبدالسلام کریم زاده ارسالی در

    عاقلا ن وخود خانم بازیگر بهتر میدانند که جرا..؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام
    قضاوت نکنید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها