|

تناقض از فضا اومده تیپ نیوشا ضیغمی همرو متعجب کرد؛ حیوون خونگیش دو کیلو گیسه!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی بازیگر مشهور سینما می باشد که همیشه با لباسهای انتخابیش مورد توجه قرار میگیره اما اینبار سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیوشا ضیغمی بازیگر خوش چهره و خودش استعداد ایرانی می باشد که نمیشه گفت بااا استعداده، بلکه باید گفت خوش استعداده چرا که زیبایی چهرش بوده که از به این مرحله از شهرت رسوندتش. نیوشا ضیغمی همیشه و در هر کجا نقش دختر و یا مامان لوسه رو دار که حق باهاشه و همه عاشقشن! نیوشا ضیغمی چندان کاراکترای جنجالی بازی نمیکنه چرا که انگاری اصلا نمیتونه تو چند بُعد بازی کنه و تنها نیوشا ضیغمی رو در یک بعُد می بینیم.

نیوشا بانو اما در عوض واسه فیسش خوب بلده کاره و همیشه با تیپ و صورتی تمیز و نایس دیده میشه. این بازیگر ظاهرا اونقدری که به اونچه که دیده میشه اهمیت میده، براش بازیگری خوب بودن اهمیت نداره! نیوشا ضیغمی تا به حال چند باری عمل زیبایی داشته و یه چند ده باری هم پروتز و بوتاکس و فیلر و ... تزریق کرده. بازیگر دهه پنجاهیه ما در اینستاگرام قبلا خیلی فعال نبود اما حالا می بینیم که وی نیز به بانوان اهل اینستا پیوسته و تصاویر مختلفی از خود به اشتراک میذاره که میشه سوژه! مثلا در ادامه مشاهده می کنید نیوشا ضیغمی رو در حالی که یه پست سیاه سفید گذاشت اما چهره خانوم خیلی مورد توجه قرار گرفت.

campec.ir_s instagram 2023-4-30 story

تناقض عکس های نیوشا ضیغمی که کاربرارو خندوند

خب چهره خانوم بازیگر در تصویر چپی که نمایانگر همه موارد گفته شده هستش. اما میمونه تصویر سمت راست که با حواشی جالبی همراه بود و خیلی از کاربران همیشه در صحنه به این اشاره داشتند ک نیوشا ضیغمی چجوریاست که انقدر آلاگارسون کرده اما در عوض دمپایی پاشه!

البته که قطعا پست این موضوع، موضوعی بوده اما خب اخه چرا باید انتشار پیدا کنه؟

unknown_343469841_794467305086045_8033165339940044978_n (1)

و اما حجابی که از سر نیوشا ضیغمی نمیوفته

این روزا دیگه با توجه به شرایط کشور می بینیم که خیلی از خانومای بازیگر کشف حجاب کردند. قبلنا و یا بهتره بگیم تا همین چند ماه پیش اگر چهره ای مشهور میخواست حجاب از سر برداره حتماااا قبلش از ایران خارج شده بود و بعد این موضوع رو علنی میکرد اما حالا بانوان بازیگرمون با وجود اینکه هنوز در ایران حضور دارند و زندگی می کنند اما حجاب از سر برداشتند و احتمالا تا مدتی دیگه بازیگری برای بازی در سینما و تلویزیون نداشته باشیم!

unknown_303834579_775033506955665_6825120704357063806_n

دختر کوچولوی نیوشا ضیغمی با این حرکت نشون داد چقدر پولدارن!

جدا از خود نیوشا ضیغمی خانوم بازیگر یه اخلاق عجیب داره و اونم اینه که استفاده درستی از دخترش نمیبره! یعنی چی؟ یعنی خانوم بازیگر گهگاهی حتی از لنا کوچولو هم استفاده میکنه که خودش بره تو حاشیه و دیده شدن.

مدتی پیش ویدیویی از لنا پولادخان همراه با مادرش منتشر شد که لنا خانوم رفته بودن سرویس بهداشتی ایرانی و از اونجایی که خیلی زیادی لاکچری هستند انگاری بچه تا حالا سرویس ایرانی ندیده بوده و همیشه از مدل فرنگیش استفاده می کرده به همین جهت ترسیده بوده و حسابی زده بود زیر گریه!

Untitled

خب حالا این هیچی! چون قطعا اون بچه تقصیری نداره و تو هر محیطی که بزرگ بشه همینجوری به همون مدل زندگی هم عادت میکنه اما سوال اینجاست که چرا نیوشا ضیغمی از این شرایط استفاده کرده و هِییی از بچه میپرسه چیشده تا فیلمبردار عزیز قشنگ بگیره که بچه از چی ناراحته!! همین شد تا خیلی از کاربران صداشون دربیاد که بچه های مردم دغدغشون چیه و بچه تو ...!

برخی هم به این موضوع اشاره کردند که خب باشه فهمیدیم شما فقط فرنگی میرین و لنا حتی نمیدونه ایرانی چیه!

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. روشا ضیغمی خواهر نیوشا نیز بازیگر است. آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی می باشد و این زوج دختری به نام لنا دارند. پولادخان چند سال است که در تجارت نقره و لوازم لوکس نقره جات فعالیت می کند.

نیوشا ضیغمی و خواهرش نیوشا ضیغمی و خواهرش

photo_2023-04-27_10-53-43

آشنایی نیوشا ضیغمی با آقای شوهر

نیوشا سال 1389 با آرش پولادخان ازدواج کرد. آرش پولادخان در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند و سال 93 عنوان برترین کارآفرین را در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

نیوشا ضیغمی وضعیت مالی بسیار خوبی دارد ولی خودش همیشه در مصاحبه ها تاکید دارد که وضعیت زندگی آنها خیلی معمولی است و در حد مردم و در خانواده ای بسیار ساده زیست به دنیا آمده است و هرچه اموال دارد خودش کار کرده و به دست آورده است.

Untitled (3)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها