|

حواشی عروسی ستاره دختر معین؛ حرف زدن بلد نیستین حرف نزدن که بلدید؟!

damade moein shayanews

در حاشیه انتشار تصاویر عروسی دختر معین، این همه پیام زننده ای که به تجزیه و تحلیل سلیقه ای زندگی خصوصی دیگران نشسته اند تاسف بار است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  نصرالله معین نجف‌آبادی زادهٔ ۲۹ دی ۱۳۳۰ که با نام هنری معین شناخته می‌شود، خوانندهٔ موسیقی پاپ و موسیقی سنتی ایرانی ساکن لس‌آنجلس است. بر خلاف سن شناسنامه ای، معین اما ظاهرش چنان جوان مانده که هرگز فکرش را نمی کردیم به تازگی قرار است خبر عروسی دخترش را بشنویم.

دختر معین

و اما جدای از این اتفاق عکس هایی از  مراسم بودند که حسابی خبرساز شدند و واکنش مختلف کاربران فضای مجازی را بر انگیختند. بخشی از این نظرها که بیش از همه هول و محور ظاهر داماد میگردد را در ادامه با هم ببینیم.

دختر معین

در میان نظراتی که البته شامل آرزوی خوشبختی و پیام های محبت آمیز نیز می شود، بیش از همه پیام زننده ای که به تجزیه و تحلیل سلیقه ای زندگی خصوصی دیگران نشسته اند تاسف بار است. چرا که اگر هر انسانی بداند قضاوت در مورد زشتی و زیبایی یا چاق و لاغری افراد، جدای از اینکه به دور از ادب است، می تواند باعث دلشکستگی آنها نیز شود، احتمالا دیگر دست از این نوع بیان تحقیر آمیز بردارد. کما اینکه شاید گاهی خوب باشد اگر به این نکته نیز بیندیشیم که اگر دیگران نیز به نقد از سلایق ما بنشینند، چه بسا که نه تنها مورد پسندشان قرار نگیرد، حتی از آن دوری نیز کنند. 

دختر+معین

در نتیجه از آنجایی که هرکس از پنجره ی خودش به جهان می نگرد، بسیار انسانی تر و پسندیده تر است اگر از نظر دادن در هر زمینه ای وسواس بیشتری به خرج داده و در صورت انجام نیز، مراقب انتخاب واژگانمان باشیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی