|

بعد بهرنگ علوی و سام درخشانی نوبت استوریای علی ضیاست؛ کشت مارو با مخاطب خاصش

ایجاد حواشی های نامنظم در پس این نوع فعالیت های علی ضیا است که خواسته یا ناخواسته به هرچه بیشتر دیده شدنش کمک می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مثل اینکه سلسله پیامک های عاشقانه علی ضیا در فضای مجازی تمامی ندارد. هرچند از ظاهر ماجرا دقیقا مشخص نیست که وی بیشتر دغدغه هایش را به اشتراک می گذارد یا صرفا جملات محبوبش را و یا اینکه او نیز مثل خیلی های دیگر نظیر سام درخشانی و بهرنگ علوی، بیشتر از اینکه به فکر جذب مخاطب از راه ارائه هنرش باشد دست به دامن حاشیه ها شده است. 

او به تازگی در پی انتشار چندین استوری اینستاگرامی دم از عشق و عاشقی مخاطب خاصش می زند. جالب اینجاست که هر چقدر بیشتر در این خصوص واکنش می بیند نیز بیشتر پاسخی نداده و از آن طرف هم بیشتر تمایلش به تشدید ماجرا افزایش پیدا می کند!

1

به هر شکل مادامی که او خود شایعه های موجود در خصوص داشتن یا نداشتن مخاطب خاصش را تایید نکند، نمی شود حکم قطعی را نیز صادر نمود. اما چیزی که پر واضح است ایجاد حواشی های نامنظم در پس این نوع فعالیت های علی ضیا است که خواسته یا ناخواسته به هرچه بیشتر دیده شدنش کمک می کند. موضوعی  که بعید بدانیم خودش به آن آگاه نباشد و از یک جایی به بعد ندانسته آن را ادامه داده باشد! آن هم درست زمانی که تقریبا از فعالیت های هنری خود در حوزه اجرا نیز فاصله گرفته و مثل بسیاری از سلبریتی ها او نیز احتمالا فضای مجازی را سکوی نوینی برای دیده شدن بیش از پیش می داند.

علی ضیا که سال ۱۳۶۴ در کاشان به دنیا آمد کودکی خود را در شهرستان کاشان گذراند. علاقه مادرش به کتاب و قصه‌هایی که برای او تعریف می‌کرد، علاقه او را نیز به نوشتن زیادتر می‌کرد. او فارغ‌ التحصیل مکانیک طراحی جامدات است

2

علی ضیا در نظرسنجی برنامه سه ستاره به عنوان یکی از سه مجری برتر بیست سال اخیر شبکه سه انتخاب شد. همچنین وی اجرای برنامه‌هایی مثل گزینه جوان، ماه عسل، ویتامین سه، بعضیا، تحویل سال نو، امشب و … را نیز بر عهده داشته‌ است

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی