|

تغیر چهره جذاب؛ شراره رخام 50 ساله را 25 ساله کرد!

تغییر چهره زیاد شراره رخام بازیگر زن ایرانی سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شد.

لینک کوتاه کپی شد

خانم شراره رخام بازیگر زن مشهور صدا و سیما که با بیشتر او را با سریال های دهه هشتاد به یاد داریم تغییرات زیادی در چهره خود به وجود آورده است.

البته خانم رخام ویدیو دیگری هم در شیراز منتشر کرد که در آن با همین چهره جذاب مشغول حافظ خوانی است.

مرگ همسر سابق شراره رخام بر اثر کرونا

اردیبهشت ماه امسال فرهاد قریب همسر سابق شراره رخام بازیگر سینماى ایران که در هالیوود با نام استیون راش Steven Rush شناخته می‌شود، فیلمنامه‌نویس و مستندساز ایرانی-آمریکایی ساکن لس آنجلس بود که در سینمای هالیوود فعالیت داشت.

بیوگرافی شراره رخام

شراره رخام متولد سال 1350 و فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان روسی از دانشگاه آزاد تهران شمال و لیسانس بازیگری از جهاد دانشگاهی تهران است شراره رخام فارغ التحصیل رشته تدوین از مرکز آموزش فیلمسازی نیز می باشد و دوره های بازیگری را در کارگاه های آزاد گذرانده است، از همین کلاسه ها به فیلم عروسک کاغذی در سال 1374 معرفی شد.

بازی او در اپیزود اول فیلم نسل سوخته در سال 1379 او را به عنوان بازیگری توانا معرفی کرد اما بازی وی در مجموعه فقط بخاطر تو در رمضان سال 1382 باعث شهرت وی شد.

بیوگرافی-کامل-شراره-رخام-عکس-7-600x375

پشیمانی رخام از تزریق ژل!

شراره رخام چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی گفته بود که از تزریق پروتز لب و عمل زیبایی پشیمان است .او می گوید:یکی از عواملی که باعث ایجاد فاصله بین من و نقش آفرینی در سریالهای تاریخی شد تزریق ژل در لبم بود البته خودم از این کار پشیمان شدم به دلیل تزریق این ژل عده ای در سریالهای تاریخی من را انتخاب نمی کردند چون می گفتند در زمانهای گذشته چیزی به نام ژل لب نداشتیم این موضوع مدتی من را کم کار و درگیر کرد اما باید بگویم به کمک یک پزشک خوب این ژل لب را تخلیه کردم و در حال حاضر یک سال و نیم است که ژل لب ندارم و به حالت سابق بازگشته ام.
 
 

file

 
 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها