|

(عکس) بازیگر معروف سینما که پدرش آخوند است!

توضیحات جالب هادی کاظمی درباره پدر روحانی اش و عنوان سید که از اسم اش حذف کردند.

لینک کوتاه کپی شد

هادی کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون گفت پدرش روحانی است و اولین بار به واسطه پدر عاشق سینما شدم او بسیار روشنکفر است. عاشق سینما است. همه بازیگران را می‌شناسند. هنر را می‌شناسند. آبا اجدادی از سمت پدری همه شاعر و خطاط و خوشنویس بودند. روزی که تصمیم گرفتم وارد این عرصه شوم پدرم یک حکایتی تعریف کرد و تهش گفت فرض را بر این می‌گیریم که سینما و تلویزیون کثیف است و یک سری جاهایش سانسوری است. تو می‌توانی در چنین فضایی بروی و آنطور نباشی. یک جورهایی پدری است که خیلی به او افتخار می‌کنم. پدر مدت ۱۰ سالی است که از وقتی مادرم به آن دنیا رفت تهران را بیخیال شد و به ده اجدادی مان در آذربایجان رفته است و برای خودش در آنجا زندگی می‌کند.

patch2image

او درباره پدرش توضیح داد: «در کودکی کل اتاق را تشک پهن می‌کرد و با ما کشتی می‌گرفت. در کودکی با ما تئاتر بازی می‌کرد. مادرم هم یک کاراکتر داشت و باهم بازی می‌کردیم. نمایشنامه رادیویی اجرا می‌کردیم. قدیم‌ها پخش‌های ماشین بود. دکمه ضبط بود. یک میکروفون داشت. صدای خودم را تا چند سال پیش داشتیم. خیلی در کتاب خواندن ما کمک کرد. همیشه درست‌ترین جواب‌ها و بهترین جواب‌ها را به من می‌داد. قرار بود نقش روحانی را در کاری داشته باشم. گفتم حتما روحانی جدی خواهد بود. احساس کردم کاراکتر بابا را بازی کنم کافی است.»

او همچنین درباره دعاهایش گفت: «بنده‌ای هستم که آرزو می‌کنم همیشه مخلوق خوبی باشم. هر انسانی رسولی است و رسالتی دارد. من هم سعی می‌کنم رسالتم را داشته باشم.»

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی