|

مهریه دختران رئیسی چقدر است؟

دختر ابراهیم رئیسی

مهریه دختران من مهریه حضرت زهرا (س) است و حدود یک سکه بهار آزادی می‌شود

لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم رئیسی مهمان برنامه دستخط بود و در بخشی از این برنامه به پرسش های مجری این برنامه درخصوص مهریه دختران خود پاسخ داد.

*فرزندان شما ازدواج کرده اند؟

بله.

*با مسئله ازدواج فرزندانتان چطور برخورد کردید؟ عروسی چطور برگزار کردید؟ مهریه چه میزان بود؟

خداوند متعال دو دختر به من داده است و بعد از این که دیپلم را گرفتند و می خواستند وارد دانشگاه شوند، خواستگارهایی داشتند. من گفتم اگر ازدواج کنید بهتر است، یعنی خواست من این است که شما ازدواج کنید و دوره دانشگاه را با همسر خود دنبال کنید؛ خب هر دو ازدواج کردند. مهریه آنها مهریه حضرت زهرا (س) است و حدود یک سکه بهار آزادی می‌شود و شاید به این میزان هم نرسد. الحمدالله هم در مراحل مختلف تحصیل می کنند و هم زندگی خود را پیش می‌برند.

*جهیزیه چقدر دادید؟

جهیزیه هم به صورت معمولی که در شأن بود، منتهی یکی از شرایطی که به خانواده برای تهیه جنس عنوان کردم، این بود که تلاش کنید همه اجناس ایرانی باشد.

*الان هزینه ازدواج برای دختر و پسر چه میزان است؟

الان با شرایط فعلی علی‌القاعده اگر بخواهند سخت بگیرند خیلی از هزینه بالاست بویژه خانواده های کم‌درآمد یا محروم باشند. باید شرایط را طوری کرد که قدری دختر و پسر سهل بگیرند، تا ازدواج ها زودتر صورت گیرد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • میم ارسالی در

    مهریه حضرت زهرا مهر السنه است و معادل 14 سکه امروزی می باشد

  • ناشناس ارسالی در

    مهریه در این زمانه پشتیبانه زن در جامعه است ...اینکه ی سکه باش فقط برای دختران ک باباشون پولدار و حامیشون خوب مثل همون دختر رییسی و امثالهم مزخرف اگر بخوایی مهریه کم برای دختر در نظر گرفت ....درست مهریه یک هدیه از جانب شوهر ب خانمش اما همین مهریه بالا نباش خیلی خانم ها با جامعه و تورم ک اقایون بالایی درست کردن باید خانم یا بره گدایی یا تن فروشی ی نسخه برای همه نپیچید و الگو کردن دختر این اقایون در جامعه اشتباه محض

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها