|

هنرمدان برای تزریق واکسن ایرانی کرونا پول گرفتند؟

elham pavehnejad shayanews

الهام پاوه‌نژاد می‌گوید شایعه دریافت پول در ازای تزریق واکسن ایرانی کرونا توسط هنرمندان به علت اشتباه فاحش شاهین صمدپور رخ داد.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از اتفاقاتی که در هفته‌های اخیر حول‌وحوش نام الهام پاوه‌نژاد رخ داد، واکسن ایرانی زدنش به همراه اعضای گروه نمایش «لاموزیکا» بود. از او پرسیدیم به نظرش چرا به جای تقدیر بابت داوطلب‌شدن برای تزریق واکسن ایرانی، از سوی عده‌ای با واکنش‌هایی عجیب‌وغریب مواجه شد؟

پاوه‌نژاد با بیان این که «بخش عظیمی از این اتفاق به علت اشتباه فاحش و حتی غیرقابل بخشش آقای شاهین صمدپور در استوری اینستاگرام‌شان رخ داد»، می‌گوید: «هنگامی که ایشان مدعی شدند وزارت بهداشت و مسئولین تولید واکسن «کووایران برکت» به جای اعتمادسازی عمومی، با سلبریتی‌ها قرارداد بسته‌اند تا آن‌ها واکسن بزنند و ترس مردم این‌طور بریزد.

ادعایی که صحت نداشت

ادعایی که به هیچ عنوان صحت نداشت. با من به هیچ عنوان نه قراردادی بسته و نه حتی تماسی گرفته شده بود و این در حالی بود که چنین اتفاقی در تمام دنیا رخ می‌داد و به عنوان مثال در آمریکا به سلبریتی‌ها پول می‌دادند تا متقاضی تزریق واکسن فایزر شوند.

ما اگر این کار را در ایران می‌کردیم هم، کار اشتباهی نکرده بودیم اما نکردیم و متهم شدیم!»

این بازیگر و کارگردان که قرار بود با «لاموزیکا» دومین تجربه کارگردانی‌اش در تئاتر را از سر بگذراند اما به علت قرمز شدن وضعیت کرونا در تهران فعلا به ناگزیر دست نگه داشته است، ادامه می‌دهد:
«شایعه ساختند که واکسن‌زدن ما، نمایشی بوده است و فقط پول گرفته‌ایم تا تبلیغ کنیم و کسی از خود نپرسید منِ نوعی، شخص من، همکارانم و دیگر دوستانم که واکسن ایرانی زدند، قرار نیست بتوانیم شب، سرمان را با آرامش بر زمین بگذاریم؟!

ما چه میزان باید بی‌وجدان باشیم که چنین کاری کنیم؟! چه میزان پول باید به ما بدهند که ما را بخرند؟! و ما باید چه میزان از انسانیت تهی شده باشیم که راضی به چنین کاری شویم؟!

بعد از اعتراضات ما بود که آقای صمدپور که ادعای کذبش موجب به وجود آمدن این تصور نادرست شد مجددا در اینستاگرامش عذرخواهی کرد و نوشت بعد از تماس دوستانش با او که از چهره‌ها و هنرمندان شناخته‌شده و قابل اعتماد متقاضی تزریق واکسن ایرانی بوده‌اند متوجه شده که اشتباه کرده است.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها