|

حرکت بچگانه بهاره رهنما که همچین دور از انتظار هم نبود! +فیلم

Bahareh Rahnama shayanews

بهاره رهنما به مناسبت تولد رفیق جانش کلیپی کوتاه از عکس هایشان منتشر کرد که کمی به سن و سال خانم بازیگر نمی خورد!

لینک کوتاه کپی شد

بهاره رهنما بازیگر مطرح و طنز ایرانی است که در فیلم و سریال هایش ایفای نقش خوبی دارد اما در زندگی شخصی و دنیای واقعی به قول کاربران کمی جلف و نامتعارف است. البته بهاره رهنما با وجود اینکه سن کمی ندارد اما از بازیگران پر جنب و جوش و با انرژی سینما می باشد.

به گزارش «شایانیوز» بهاره رهنما از فعالان شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام است و تقریبا هر روز عکس و یا موضوعی جدید از خود منتشر می کند. بهاره رهنما به مناسبت تولد رفیق جانش که به قول خودش برای تمام فصول است، کلیپی کوتاه از عکس هایشان منتشر کرده که کمی به سن و سال خانم بازیگر نمی خورد. البته از بهاره رهنما هیچ کاری بعید نیست!

رهنما در کپشن پستش نوشت:

رفیقی برای تمام فصول...

تولدت مبارک جان دلم دختر مستقل و قوی!

بر خلاف تصور خیلی ها حلقه دوستان نزدیک من خیلی گسترده نیست،حلقه اشنایانم شاید اما دوست واژه مقدسی است و همه آن ها در ویژگی این هشتک شریک هستند( زنان مستقل شاد) و گلاویژ و البته غزاله جوان‌ترینشان هستند!

پی نوشت: بار دیگر بگویم منظورم از شاد بی غم بودن نیست که بقول مادر بزرگ در این عالم کسی بی غم نباشد

اگر باشد بنی آدم نباشد!

منظور من از شادی نوعی سرور و شکوه درونی است که امیدوارم هر انسانی بتواند برای قدرتمندتر بودن و مفیدتر بودن و کامل تر بودن تجربه اش کند چه زن و چه مرد!

پی نوشت دو: عینکی که چشممه کادوی تولد پارسالمه که با یک عملیات خیلی بامزه دم خونه رسید و من تا چند روز مونده بودم این کادو رو کی فرستاده اما کار همین گلاویژ خانم شیطون و ملوس بود

پی نوشت سه: در خانه بمانیم اما خبرهای خوب منتشر کنیم؛

نشر حال خوب

بهاره رهنما

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها