|

ویدیویی دیده نشده از عروسی لاکچری نفیسه روشن و آوازخوانی با همسرش

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون در سالگرد ازدواج ش ویدیوی از جشن عروسی خود منتشر کرد که به همراه همسرش یک ترانه را همخوانی می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

نفیسه روشن به مناسبت نهمین سالگرد ازدواجش، کلیپی از شب عروسی اش منشر کرد. در کلیپی که نفیسه روشن در اینستاگرام خود منتشر کرده لحظاتی از مراسم عروسی اش است که ترانه ای را به اتفاق همسرش همخوانی می کند.

زندگی نامه نفیسه روشن

خانم روشن بازیگر جوان سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در محله باغ صبا تهران اسـت. او فرزند اول خانواده اسـت و دو برادر کوچک تر از خود دارد کـه یکی از آن ها در عرصه کارگردانی فعالیت دارد. نفیسه روشن از کودکی بـه بازیگری علاقمند بوده اسـت و آرزویش این بود کـه روزی بتوان بازیگر شود.

زمانی کـه می خواست وارد دنیای بازیگری شود خانواده‌ي او نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه مشوق او نیز بودند. نفیسه روشن ازآن گروه بازیگرانی محسوب می‌شود کـه کم کم پله هـای ترقی را طی کرد. او بازیگری رابا تئاترهای دانش آموزی آغاز کرد. نخستین تجربه رسمی بازیگری نفیسه روشن قبل از ورود بـه دانشگاه، بازی در مجموعه کمکم کن بود.

نفیسه روشن و همسرش

نفیسه روشن و همسرش

تحصیلات نفیسه روشن

نفیسه روشن فارغ‌التحصیل رشته فقه و حقوق اسلامی در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی اسـت. نفیسه روشن در پاسخ بدلیل ادامه ندادن رشته تحصیلی و کار نکردن در آن زمینه می گوید: از همان کودکی علاقه بـه عرصه هنر داشتم اما پدرم همیشه میگفت کـه بهتر اسـت مثل پزشک اصفهانی باشی. او یک پزشک و خواننده خوب اسـت.

می‌توانی یک وکیل خوب باشی و بازیگری را ادامه دهی ودر آن هم خوب باشی کـه اگر در بازیگری بـه مشکلی برخوردی، یک تحصیلات آکادمیک از یک شغل دیگر را داشته باشی کـه بتوانی یک کار دیگر را هم انجام دهی. اما هیچوقت پیش نیامد کـه دو شغله بودن را حفظ کنم. حقوق، رشته ای اسـت کـه برای وکیل شدن یا قاضی بودن باید جذبه ای را داشته باشید.

همسر نفیسه روشن کیست؟

نفیسه روشن درسال 91 با یک خلبان بنام بهنام ازدواج کرده و تاکنون فرزندی ندارد. سال 96 بود که خبر جدایی نفیسه روشن از همسرش در فضای مجازی منتشر شد و نفیسه روشن در یک گفتگو اعلام کرد که بزودی از طریق مراجع ذیصلاح قانونی این موضوع را به جد پیگیری خواهم کرد.

نفیسه روشن با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

خدمت عده ای عرض کنم این صفحه من صرفا صفحه کاری، اطلاع رسانی، یا تبلیغ کار دوستان منه!!! هرگز از بخش زندگی شخصیم و عزیزانم خبری گذاشته نمیشه! مخصوصا خانواده و همسرم!

چون آدم فضولی نیستم اصولا از فضولها هم متنفرم! پس حاشیه سازها فضایی در صفحه من پیدا نخواهند کرد.

اونایی که حاشیه دروغ جدایی من براشون از نون شب واجب تر شده ، یه خبر بد براشون دارم که من همچنان سر زندگیمم… پس خدا روزیشونو جای دیگه بده که از زندگی من چیزی بهشون نمیماسه…

نفیسه روشن و همسرش

علاقه نفیسه روشن به حیوانات

نفیسه روشن، به واسطه تصاویر گوناگونی که از دهکده حیواناتش و زندگی مسالمت آمیز با آنان در شبکه های اجتماعی منتشر می کند، یکی از پر مخاطب ترین سلبریتی های ایرانی در شبکه های اجتماعی به شمار می رود.

نفیسه روشن، از جمله نترس ترین هنرپیشه های زن سینما و تلویزیون ایران است که با اینکه نه بدل کار است و نه در زمینه حیوانات تخصص و فعالیت حرفه ای داشته، اما عشق واقعی به آنان سبب شده تا در مزرعه خانوادگی، با حیوانات اهلی و وحشی همراه شده و با آنان زندگی کند.

البته نفیسه، یک سوارکار حرفه ای و حامی حیوانات بوده و در این زمینه، در کمپ های حمایت از حیوانات بسیار فعالیت داشته است.

ویدیویی دیده نشده از عروسی لاکچری نفیسه روشن و آوازخوانی با همسرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها