|

ساسی در تهران

ساسی مانکن از جشنواره عربستان تا بازگشت به ایران

ساسی مانکن خواننده هنجارشکن به ایران بازگشت. هنوز مشخص نیست که ساسی برای چه به ایران آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

ساسان حیدری یافته مقلب به ساسی مانکن خواننده لس آنجلسی به ایران بازگشت. خبری که در فضای مجازی بسیار انعکاس داشت. چرا که این خواننده لس آنجلسی در سالیان اخیر ویذدیوها و ترانه هایی ساختارشکنانه تولید و منتشر کرده بود و بیشتر ذهن نوجوانان را هدف گرفته بود.

ساسان حیدری ملقب به ساسی مانکن از خواننده های رپ ایرانی بوده که چندسالیه به آمریکا مهاجرت کرده درواقع برندی رو به زوال بود که با خوندن چند آهنگ به اصطلاح هیت دوباره به اوج برگشت و باعث نگرانی بسیاری از خانواده ها و مدرسه و مدیران و وزیران و خوانندگان برای تربیت صحیح فرزند شده :)

ساسی چه آهنگ هایی می خواند؟

ساسی مانکن خواننده رپ به اصطلاح شش و هشت از زمانی که ایران بود همین آهنگ ها رو میخوند و هیچوقت ازش انتظار نمیرفت که مولانا یا سعدی و حافظ بخونه، همونطوری که از چاووشی انتظار نمیره شش و هشت بخونه...

برند شخصی ساسی مانکن برای همه ما مشخصه خواننده ای که هرچیزی تو ذهنش میاد فقط ریتم داشته باشه به شعرش اضافه میشه و اصلا در قید و بند معنی نیست و طرفدارهای اون بخاطر همین دورش جمع شدن و فالو میکنن این خواننده رو،پس فکر نمیکنم انتظار صحیحی باشه که ما از ساسی مانکن توقع خوندن شعر با معنا و مفهوم داشته باشیم و مطمئنا افرادی که شعرش و دانلود میکنن هم این انتظار و ازش ندارند و میخوان همون آهنگهای شش و هشت بی معنی و بشنوند.

ساسی+مانکن

جنتلمن ساسی مرده را دوباره زنده کرد!

آهنگ جنتلمن این برند مرده ساسی را زنده کرد و به سر زبون همه انداخت و به صورتی خنده دار وزیر آموزش پرورش را مجبور به استعفا کرد و حتی خود ساسی مانکن در پیج اینستاگرامش نوشت: ما با آهنگ مون وزیر عوض میکنیم ....

این موزیک نقدهای زیادی هم به همراه داشت که میگفتند باعث تهاجم فرهنگی میشه و مغز بچه ها رو خراب میکنه و....

n00177293-b

 

دعوای اینستاگرامی ساسی مانکن و احسان علیخانی

در یکی از قسمت های برنامه عصر جدید و در حین اجرای مبین درپور احسان علیخانی به ساسی مانکن کنایه‌ای سنگین زد که با واکنش تند ساسی مانکن در اینستاگرام مواجه شد.

علیخانی در برنامه عصر جدید در توضیح اجرای مبین درپور خواننده کم سن و سال، کنایه‌ای به آهنگ دکتر ساسی خواننده لس آنجلسی چنین گفت:

به جای پذیرفتن توصیه اول اینستا بعد کتاب، پرداختن به موسیقی نواحی و اصیل ما، ما باید از مبین تشکر کنیم و ممنون و منت دار مبین عزیز باشیم.

ساسی‌مانکن در پاسخ به علیخانی چنین نوشت:

تو به جای تیکه انداختن به من تو صدا و سیما کاش توضیح میدادی یک مجری ساده! با چه دستمزدی الان شده تهیه کننده‌ی سیما! بگو که بقیه مجری‌ها هم بدونن
 

690638_449

حضور ساسی در جشنواره طنطوره عربستان 

اسفندماه سال گذشته گروهی از خوانندگان لس آنجلسی  برای نخستین بار در عربستان سعودی، در جریان فستیوال طنطوره دو کنسرت با عنوان «موسیقی بدون مرز» برگزار کردند.  لیلا فروهر، شادمهر عقیلی، اندی و شهرام شب‌پره  در شب نخست این برنامه (پانزدهم اسفند) و آرش، ابی و ساسی مانکن نیز دیگر خوانندگانی بودند که در شب دوم این برنامه در ۱۶ اسفند برنامه اجرا کردند.

هرکدام از این خوانندگان برای حضور در این برنامه ۶۰۰ هزار دلار دریافت کرده‌اند و ابراهیم حامدی (ابی) و «ساسان حیدری یافته» (ساسی) با ۱۰۰ هزار دلار بیشتر، نسبت به سایرین برای اجرای 7 قطعه موسیقی هفتصد هزار دلار قرار بستند. این مبلغ اضافه برای ساسی مانکن به دلیل ادامه حیات ساختارشکنانه‌اش.

maxresdefault

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها