|

ایوانکا در دوران پساترامپ

سرنوشت ایوانکا خانه ‌داری، سیاست یا بازگشت تجارت؟

ایوانکا ترامپ در آخرین روز ریاست جمهوری پدرش اعلام کرد واشنگتن دی‌سی را ترک می‌کند و به همراه جرد کوشنر و سه فرزندشان به عمارت اشرافی ۳۰…

لینک کوتاه کپی شد

امروز چهارشنبه ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ نه تنها روز برگزار شدن مراسم تحلیف، که زمان جابه‌جا شدن دو خانواده ریاست جمهوری پیشین با فعلی است. خاندان ترامپ برای بردن وسایل شخصی و تحویل دادن کلید اتاق‌های کاخ سفید به خاندان جو بایدن فقط پنج ساعت وقت دارند و پس از آن، نام دانلد ترامپ در کاخ ریاست جمهوری ایالات متحده به تاریخ خواهد پیوست.

یکی از مهم‌ترین بحث‌ها در این میان، سرنوشت ترامپ و همسر و فرزندانش پس از خروج از کاخ سفید و پایان دوران ریاست جمهوری است. اگر ترامپ تصمیم بگیرد دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری نشود، شاید ایوانکا مهم‌ترین گزینه برای جانشینی او در اردوگاه جمهوریخواهان باشد. دختر بزرگ رئیس جمهوری شماره ۴۵ آمریکا چهره‌ای محبوب بین مردم است و بیش از ۱۰ میلیون دنبال‌کننده فقط در توییتر دارد.

4538077

با این حال، ایوانکای جوان برای اینکه نامزد نهایی رقیب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۴ باشد، رقیبانی بسیار سرسخت پیش رو خواهد داشت. یک نظرسنجی تازه در اردوگاه جمهوریخواهان نشان می‌دهد او پس از مایک پنس (معاون ترامپ)، برادرش دانلد ترامپ جونیر، سناتور تد کروز، نیکی هیلی سفیر پیشین ایالات متحده در سازمان ملل و سناتور میت رامنی از ایالت یوتا در رده ششم ایستاده است.

از سوی دیگر، ایوانکا سه فرزند قد و نیم‌قد دارد و شاید بخواهد پس از چهار سال شلوغ و پرهیاهو بیشتر در خانه بماند و به بچه‌هایش برسد. با این حال، بعید است مادر بودن شغل تمام‌وقت این چهره میانه‌رو خانواده ترامپ باشد و شاید او بخواهد راه پدرش را دست‌کم در دنیای سیاست ادامه بدهد.

4538079

ضمن اینکه با عادی شدن شرایط برای خاندان ترامپ، اداره کردن امور شرکتی بزرگ چون سازمان ترامپ به حضور پررنگ ایوانکا و دیگر فرزندان پدر نیاز دارد. ایوانکا علاوه بر کمک کردن به پدر، می‌تواند سراغ تجارت دنیای مد خود برود که سال ۲۰۱۸ آن را به دلیل حضور مداوم در کاخ سفید رها کرده بود.

4538076

منبع: همشهری 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها