|

ترس عجیب پوتین؛

پوتین هر روز ویدیو قتل قذافی را تماشا می‌کند

یکی از مخالفان پوتین اظهار می کند که حکومت روسیه به مدت 20 سال در دستان او بوده اما اعتراضات مداوم وارده در مورد زندانی شدن رقیب سیاسی او،…

لینک کوتاه کپی شد

گزارشات خبرگزاری روسیه حاکی از این است که ولادمیر پوتین در پی افزایش اعتراضات نگران است که همانند سرهنگ قذافی توسط یک عده گروه خشمگین به قتل برسد. 

ناآرامی های مداوم ناشی از زندانی شدن رقیب سیاسی پوتین؛ الکسی ناوالنی، هزاران نفر را به خیابان ها ریخته و گفته شده که اغتشاشات به وجود آمده، رهبر پیر روسیه را درمورد نابودی احتمالی خود نگران کرده است. 

یوری فلشتینسکی، نویسنده و مورخی روسی نیز در این باره گفت: " این مرد 68 ساله دیگر از قدرت آهنین خود ناامید شده و در حالیکه با وسواس فیلم ترور قذافی در سال 2011 را تماشا می کند، نگران است که به سرنوشتی همانند او دچار شود". 

او همچنین در ادامه افزود: " اما همه ما می دانیم که او روش خود را تغییر نمی دهد و تنها به خاموش کردن صدای مخالفین و معترضین در خیابان ها میپردازد". 

واقعیت این است که او با وجود تمام نگرانی هایش می داند که به لطف قوانینی که خود آنها را امضا کرده می تواند تا سال 2036 در قدرت باقی بماند. 

فلشتینسکی همچنین در این باره اظهار کرد که: " او ایده آل گرا نیست و به خوبی می داند که با قوانین عادی سیستم حکومتی نمیتواند به قدرت خود در این کشور ادامه دهد و به علاوه می داند که به جز ادامه روش های ظالمانه خود هیچ راه دیگری برای زنده ماندن ندارد". 

ناوالنی 44 ساله که در طی سفر به آلمان دستگیر شد، به خوبی می دانست که کاخ کرملین کمر به گرفتن جان وی بسته است. وی از آن زمان تا کنون به مدت سه سال است که در یک مستعمره کیفری محبوس شده و فلشتینسکی نیز معتقد است که در آینده نه چندان دور توسط دولت روسیه کشته می شود.

او پیش از بازداشت، تصاویری از کاخ مخفی 1 میلیارد دلاری پوتین را فاش کرد و ادعا کرد که او تمام بودجه دولتی را صرف تامین هزینه های خانواده خود می کند. 

این مورخ و نویسنده روسی همچنین در آخرین گزارشات خود در این باره نوشت: " پوتین هنوز هم قصد ندارد بازنشسته شود" 

0_Russian-opposition-leader-Navalny-attends-a-court-hearing-in-Moscow

NINTCHDBPICT000634106604NINTCHDBPICT000604415120NINTCHDBPICT000633547835NINTCHDBPICT00063356570746d4928b-c103-40fb-945c-7a50356440240_Navalny-Supporters-Take-To-The-Streets-For-Second-Weekend

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی