|

مصاحبه با مگان مارکل

افشاگری عروس ملکه انگلیس از خاندان سلطنتی

همسر شاهزاده هری در مصاحبه ‌ای افشاگرانه به نمونه‌های بارز نژادپرستی در خاندان سلطنتی انگلیس پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

همسر آمریکایی شاهزاده هری در مصاحبه ‌ای افشاگرانه به نمونه‌های بارز نژادپرستی در خاندان سلطنتی انگلیس پرداخت. مگان مارکل، همسر شاهزاده هری، در مصاحبه تازه ‌ای با اوپرا وینفری می‌گوید پیش از تولد فرزندش خانواده سلطنتی به شدت نگران تیره شدن رنگ پوست نوزاد وی بودند. با توجه به اینکه مادر مگان، سیاه پوست است، خانواده سلطنتی نگران رنگ پوست آرچی بودند. همسر شاهزاده هری می‌گوید همین نگرانی‌ها نشان می‌دهد که چرا فرزند وی از دریافت عنوان شاهزاده محروم شد.

عروس ملکه انگلیس در بخشی از این مصاحبه اعلام کرد: پس از پیوستن به خاندان سلطنتی حمایتی را که انتظار می‌رفت، از آن‌ ها دریافت نکردم. مگان مارکل گفت: اندکی پس از ازدواج همه چیز رو به وخامت گذاشت و دریافتم که آنجا از من محافظت نخواهد شد. من در ابتدای ورود بی تجربه بودم و زمانیکه به لحاظ روحی تحت فشار بودم و درخواست کمک کردم، پاسخی نگرفتم.

همسر شاهزاده هری گفت در مه سال ۲۰۱۹ و پیش از تولد آرچی بحث‌هایی در خانواده سلطنتی وجود داشت مبنی بر اینکه چقدر ممکن است رنگ پوست نوزاد تیره باشد. به گفته مگان، خانواده سلطنتی صرف نظر از جنسیت فرزند وی نمی‌خواستند عنوان شاهزاده یا شاهدخت را به او بدهند.

پرنس هری نیز که در این مصاحبه حضور داشت گفت: من و همسرم تلاش خود را برای ماندن در خانواده سلطنتی انجام دادیم. نوه ملکه انگلیس هم گفت از سوی پدرش، شاهزاده چارلز "واقعاً ناامید" شده است. هری گفت که رابطه او با شاهزاده چارلز از زمان جدا شدن از خانواده سلطنتی پیچیده است. وی پدر و برادرش، شاهزاده ویلیام، را به عنوان "گرفتار" در نقش‌های سلطنتی خود توصیف کرد که قادر به ترک آنجا نیستند.

شاهزاده هری و همسرش سال گذشته از تمامی وظایف سلطنتی خود کناره گیری و همراه پسرشان به آمریکا مهاجرت کردند. در فوریه سال جاری آن‌ ها به ملکه الیزابت دوم اطلاع دادند که به عنوان اعضای خانواده سلطنتی به انگلیس بر نخواهند گشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها