|

ساره بیات با "موهای بلوند" و میکاپ خانومانه در جشن تولدش!+عکس

sare bayat shayanews

ساره بیات بازیگر سینما تصاویری از جشن تولد 43 سالگی اش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ساره بیات از بازیگران خوش چهره و نچرال سینما می باشد که به تازگی با علیرضا افکاری ازدواج کرده و متاهل است. ساره بیات متولد 14 مهر است و روز گذشته تولد 43 سالگی اش را جشن گرفت.

جشن تولد ساره بیات

ساره بیات که تا قبل از ازدواج با علیرضا افکاری همیشه او را با موهای یک دست مشکی دیده بودیم از وقتی که متاهل شده موهای اش را بلوند کرده که این تغیر ظاهری با واکنش زیاد کاربران فضای مجازی مواجه شد و در کنار کسانی که معتقد بود ساره خانم خوشگل تر شده بودند کسانی که ساره را با همان موهای پر کلاغی بیشتر دوست داشتند.

علیرضا افکاری همسر ساره بیات هم با انتشار پستی در اینستاگرام تولد همسرش را تبریک گفت و نوشت: 

تولدت مبارک همسر زیبا و هنرمندم

خوش آمدی به دنیا

تبریک تولد علیرضا افکاری به همسرش

بیوگرافی ساره بیات:

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت. پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل به‌صورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود.

www.javsaz.ir_a679_www_javsaz_ir

اما علیرضا افکاری همسر ساره بیات کیست؟

علیرضا افکاری موزیسین و نوازنده ایرانی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۶ در اصفهان است. او آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ اهل ایران در سبک پاپ و سنتی است که با خوانندگان مشهور و معروف زیادی همکاری داشته است. او سالها پیش با زهرا عاملی ازدواج کرده و یک دختر نوجوان به نام نیکا دارد.

این زوج اردیبهشت امسال و بعد از مدتی آشنایی با هم ازدواج کردند.

sarehbayat-husbund-shayanews

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    فکر نمیکردم خانم به این زیبای معروفی بیاد وبا این آقا ازدواج کنه که البته دازدوداج وجودایی در رکن جدا نشدنی ومد روزه مثل قدیم که نیست که پایبند تعهدات باشن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها