|

تیپ لاکچری "نیوشا ضیغمی" با مانتو جواهردوزی؛ با این همه پول بایدم اینجوری بپوشه

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی که ظاهرا در سینما با کم کاری مواجه شده از آن جایی که نزدیک 4 میلیون فالوور دارد به تبلیغات اینستایی روی آورده است.

لینک کوتاه کپی شد
5

نیوشا ضیغمی از بازیگران جوان و معروف ایرانی است که با بازی در فیلم اخراجی ها شناخته شد. مدتی می شود که خانم های بازیگر زیادی طعم درآمدهای اینستاگرامی را چشیده اند ظاهرا پول در اینستا بیشتر است تا بازیگری! آن ها در ازای تبلیغات متعدد و مختلف نرخ های متفاوتی دارند و چون بازیگر هستند و معروف، پول هایی که دریافت می کنند بسیار قابل توجه است.

به گزارش «شایانیوز»، نیوشا خانم هم که ظاهرا در سینما با کم کاری مواجه شده از آن جایی که نزدیک به 4 میلیون فالوور دارد همانند بسیاری از هنرمندان مثل بهاره رهنما، الهام حمیدی، نفیسه روشن و ... تبلیغات اینستایی نیز انجام می دهد. ضیغمی به تازگی هم برای تبلیغات مزون عکس هایی منتشر کرده که در آن مشغول پرو مانتو می باشد.

نیوشا ضیغمی از دسته بازیگرانی است که علاقه بسیاری به میکاپ های غلیظ دارد. وی تقریبا هیچ گاه حتی با آرایش ملایم هم دیده نشده و همیشه با این روش چهره اش را از این رو به اون رو می کند. البته خانم بازیگر زیبایی خاص خودش را دارد اما با وجود عمل های زیبایی که انجام داده این کار کمبود اعتماد به نفس او را نشان می دهد.

نیوشا ضیغمی

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. محسن ضیغمی و فهیمه رستم پور پدر و مادر نیوشا هستند او در سکانس کوتاهی از فیلم چارسو با مادرش همبازی بود. آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی می باشد. پولادخان چند سال است که در تجارت نقره و لوازم لوکس نقره جات فعالیت می کند. 

روشا خواهر کوچکتر نیوشا ضیغمی است که متولد 29 دی ماه 1369 است. روشا هم به مانند خواهرش به فعالیت در حوزه هنر علاقه دارد و با وجود تحصیل در رشته مترجمی زبان انگلیسی کار هنری را با گرافیک آغاز کرد.

نیوشا ضیغمی

نحوه آشنایی و چگونگی ازدواج نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان

نیوشا سال 1389 با آرش پولادخان ازدواج کرد. آرش پولادخان در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند و سال 93 عنوان برترین کارآفرین را در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

نیوشا ضیغمی وضعیت مالی بسیار خوبی دارد ولی خودش همیشه در مصاحبه ها تاکید دارد که وضعیت زندگی آنها خیلی معمولی است و در حد مردم و در خانواده ای بسیار ساده زیست به دنیا آمده است و هرچه اموال دارد خودش کار کرده و به دست آورده است.

نیوشا ضیغمی

مهریه نیوشا ضیغمی

نیوشا در مصاحبه ای گفته آرش این ویژگی خوب را دارد که با احترام برخورد می کند و همراه و دوست واقعی من است. خیلی طول کشید که او را انتخاب کردم اما شرط و شروطی نگذاشتم که به زور آنها رابطه را حفظ کنم. مهریه ام یک سکه است. نمی توانم درک کنم که 2 خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می زنند.

نیوشا ضیغمی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها