|

یکی جلو "فریبا خانوم" بگیره؛ سلفی تو تخت خواب مثلاً که چی بشه؟

fariba naderi shayanews

فریبا نادری بازیگر تلویزیون که در اینستاگرام هم حضور پررنگی دارد با یک استوری از روی تخت مخاطبان را شگفت زده کرد.

لینک کوتاه کپی شد
12

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون که با حضور در سریال ستایش معروف شد و به شهرت رسید و به عبارتی ره صد ساله را یک شبه رفت این روزها حضور پررنگی در اینستاگرام و فضای مجازی دارد.

فریبا خانم نادری بعد از اینکه هفته گذشته بار لایو بدون فیلتری که گذاشته بود و صحبت هایی که در خصوص صورت اش شده بود حاشیه ساز شده بود این بار برای اینکه از دیگر شخ های مجازی عقب نیوفتد و همچنان در کانون توجه فالوورهای باشد یک استوری در تختخ خواب منتشر کرد.

فریبا نادری این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

ac-image-Xa1635924280NE
به نظر می رسد خانم های سلبریتی برای راضی نگه اشتن فالوورهای شان کمک کم دارن وارد فضای خصوص و شخصی زندگی شان هم می شوند. در واقع استوری و پست در تخت خواب پدیده ای است که به تازگی در بین خانم های شاخ اینستاگرام رواج پیدا کرده پیش گام این موضوع صبا خانم راد است که با استوری هایی که از اتاق خوابش منتشر کرد خبر ساز شد.
 

عشوه های صبا راد در اتاق خواب

همان طور که در ابتدای متن اشاره شد فریبا نادری هفته پیش برای کاربران خود لایو گذاشت و چون آرایش نداشت به خواست فالوور ها فیلتر را از روی صورتش برداشت، اما این وسط برخی مخاطبین همیشه در صحنه او را مسخره کردند و کک و مک های صورتش را سوژه قرار دادند.

البته خیلی از خانم ها هم چون از مشکلات پوستی در سنین مختلف آگاه هستند، پوست این بازیگر زن را خیلی هم خوب دانستند و او را بابت این حرکت تحسین کردند زیرا خیلی از بازیگران خانم هستند که امکان ندارد چنین کاری را کنند و همیشه خود را در بهترین حالت نشان می دهند.

mashhoor_city_1635534433_2

فریبا نادری بازیگری بی حاشیه بود تا اینکه در برنامه «شام ایرانی» از خونه لوکسش رونمایی کرد. وی تاکنون دو ازدواج داشته است و شوهر دومش بسیار ثروتمند نیز می باشد. خانم بازیگر علاقه زیادی به عکس گرفتن از نوع سلفی دارد و اکثر تصاویرش در اینستاگرام از نمای بسیار نزیک است.

 

بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر و هنرپیشه سینما و تلویزیون در سال ۶۳ در شهر تهران به دنیا آمد او در سن ۱۹ سالگی با بازی در سریال مروارید سرخ برای اولین بار قدم به دنیای سینما گذاشت و با حضوری پر رنگ تر در سریال ستایش معروف در سینما تلویزیون مطرح گردید.

فریبا نادری با کارگردان سینما و تلویزیون مسعود رسام ازدواج کرد که البته آنها دارای اختلاف سنی ۲۷ سال بودند و مسعود رسام در سال ۸۸ بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت. وی پس از گذشت چند سال با مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و در حال حاظر این زوج دختری به نام یارا نیز دارند.

فریبا-نادری-و-همسرش (1)

فریبا نادری و همسر اولش مسعود رسام

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • پرویز رزاقی ارسالی در

    عالیه بانو

  • ترکی ارسالی در

    خاک دو عالم بر سرت که انقده بیحیا شدی مگه حیا داشتن عیبش چیه که شما اونو قی کردید

  • ناشناس ارسالی در

    خب چیکار کنه حوصله ش سر رفته😅

  • ناشناس ارسالی در

    بدون آرایش هم خوشگلی 😘😘😘

  • غریبه ارسالی در

    خیلی هم عالیه، فریباجون چه باگریم وفیلتر چه بدون آرایش قشنگه ودوستش دارم😍😘

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها