|

افتضاح "سجاد غریبی" واسه فالوور؛ "مارتین جون ننت به هالک کوچولوی فتوشاپی ما رحم کن"

sajad gharibi martyn ford

مارتین فورد و هالک ایرانی در حالی که تا یک ماه دیگر در درون رینگ با همه مبارزه خواهند کرد در دبی با یکدیگر روبرو شدن

لینک کوتاه کپی شد
5

روز گذشته ویدیویی از نخستین مواجهه سجاد غریبی با مارتین فورد در دبی منتشر شد که خیلی زود در اینستاگرام وایرال شد. ماجرا از این قرار است که این دو از یک سال پیش با انتشار ویدیو و عکس هایی در فضای مجازی برای هم کری می خوانند تا اینکه مقدمات یک مبارزه بزرگ به این دو نفر در 13 فروردین 1401 در سالن O2 لندن چیده شد.

به گزارش «شایانیوز» با وجود اینکه این مبارزه خیلی ذهن ها را به سوی خود جلب نکرد و مردم خیلی کنجکاو این مبارزه نشده بودند اما به یکباره انتشار ویدیو رجز خوانی و زد و خورد غریبی و فورد در دبی همه چیز را تغییر داد. حالا همه به دنبال رد و نشان این مبارزه هستند و خیلی ها می خواهند بدانند اصلاً مارتین فورد کیست؟

مارتین فورد متولد 26 می 1982 در انگلیس ، بدنساز و بازیگر است

فارغ التحصیل رشته علوم ورزشی بوده که ورزش حرفه ای را با کریکت آغاز کرد سپس به دلیل مصدومیت به پرورش اندام روی آورد و حالا ترسناک ترین مرد جهان است

او با 203 سانتی متر قد و 150 کیلوگرم وزن در حرفه MMA هم حضور دارد. مارتین با فیزیک بدنی حاصل از تمرینات سفت و سخت می تواند یک ماشین اسمارت را جا به جا کند و سنگین ترین زن بریتانیایی با 350 کیلوگرم وزن را بکشد

142218856-28087254960661-45a3624

ماجرای مواجهه فورد و سجاد غریبی در دبی!

سجاد غریبی معروب به هالک ایرانی هم برای اولین تجربه مبارزه خود در قالب MMA از مارتین چندین بار دعوت به مبارزه کرد که در نهایت این ورزشکار آنرا قبول کرد. این دو یک ماه قبل از مبارزه بزرگ راهی دبی شدند و آنجا با هم روبرو شدند. در جریان اولین رویارویی سجاد غریبی و مارتین فورد، این دو چند بار یکدیگر را هل دادند تا اینکه در نهایت هالک ایرانی سعی کرد پاهای فورد را گرفته و او را به زمین بزند. بعد از چند ثانیه درگیری این دو روی زمین، آن ها برای دومین بار با هم شاخ به شاخ شده و این بار فورد بود که با ضربه ای به سجاد غریبی او را نقش بر زمین کرد. 


کاربران ایرانی از «مارتین فورد» طلب عفو کردند!

پس از آبروریزی سجاد غریبی مقابل مارتین فورد در نخستین رویارویی، کاربران ایرانی با کامنت‌هتای خود در پیج اینستاگرامی این قهرمان انگلیسی از او تقاضای بخشش سجاد را داشتند.

2793424_427

سجاد غریبی هالک فتوشاپی!

انتشار ویدیو مبارزه غریبی و فورد باعث شد که بسیاری از کاربران ادعا کنند که تصاویر منتشر شده پیشین از این ورزشکار فتوشاپ بوده یا با تکنیک‌های خاصی فیلمبرداری و تصویربرداری شده است.

sajadgharibiofficial_1603124869

چرا که سجاد در تصاویر اینستاگرامی بسیار بزگ و هیکلی بود اما سجادی که با فورد روبرو شد بسیار کوچک تر بود. البته غریبی برای اینکه بزرگ تر و حجیم تر به نظر بیایید یک تقلب دیگر هم کرد او در هوای بهاری دبی که عموم مردم با یک پیراهن نازک و بعضاً آستین کوتاه حاضر شده بودند کاپشن و چند لباس پوشیده بود تا حجیم تر به نظر بیایید!

واکنش چهره ها به هالک فتوشاپی!

انتشار ویدیوهای سجاد غریبی واکنش خیلی از سلبریتی ها و چهره ها را هم در پی داشت. مهران غفوریان و احمدایراندوست با انتشار ویدیویی هالک ایرانی را مسخره کردند و ایران دوست خطاب به غفوریان گفت تو می رفتی بهتر مبارزه می کردی!

 علی کسگم هم ویدیویی در فضای مجازی منتشر کرده که از دست هالک ایرانی یعنی سجاد غریبی بسیار عصبی است که چرا جلوی مارتین فورد مبارز انگلیسی اینقدر ضعیف عمل کرده است.

آبروریزی هالک فتوشاپی به خاطر چند K فالوور!

سجاد غریبی اگرچه از این نمد دروغین کلاهی برای خود دوخته و دنبال کنندگان زیادی به پیج او اضافه شدند اما باید بداند بازی با نام ایران و سوء استفاده از پرچم کشوری که بزرگترین پهلوانان همه اعصار و ادوار را در خود داشته است بی جواب نخواهد ماند.او نماینده ایران در این بازی نمایشی و‌مضحک نیست و این را باید مسوولین ذیربط به او گوشزد کنند که در مسابقه روز سیزدهم فروردین که انجام آن با تردید هایی روبرو شده است ، بهتر است همان شخصیت تخیلی و هالیوودی باشد تا نماینده ای از کشور ایران!

1643697070_B7nO1

مارتین فورد از مبارزه با غریبی انصراف می دهد؟

بعد از افتضاحی که غریبی به راه انداخت اکبر چریکی با انتشار یک چت خصوصی خود با مارتین فورد، تایید کرد که مارتین فورد سجاد غریبی را به رسمیت نمیشناسد و او را مبارز ایرانی قلمداد نمیکند!

فورد گفته حتی شاید با او مبارزه نکند چرا که به نظرش این مبارزه عادلانه نیست و نمی خواهد ایرانی ها او را به عنوان یک آدم بد تلقی کنند.

 

5

همچنین، مارتین فورد عکس اکبر چریکی را استوری و در آن ذکر کرده که قرار است در پروژه هایی «هیجان انگیز» با او همکاری داشته باشد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    هنوز مدیر برنامهاش ادعا میکنه برای وزن کم کردن هیکلش اینطوری شده و فتوشاپ نیست و انصرافم نمیده و میزنه مارتین فورد له میکنه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها