|

چرا تو دانشگاه همش مانتو مشکی آخه؟ با شومیز و آیتم های رنگی حساااابی شیک و پیک کُن!

اینکه تو دانشگاه چی بپوشیم سوال این روزهای دختر خانم هاست. خانم هاییی که بعد دو سال دوباره راهی دانشگاه شدن و دوست دارند زیبا و باوقار باشن

لینک کوتاه کپی شد
4

دانشگاه ها بعد از دو سال باز شده و دوباره دختر خانوما دوست دارند خوشگل مُشگل کنن و برن دانشگاه و حسابی تو چشم باشن. البته باید به این نکته هم توجه داشت که دانشگاه و اساساً محیط های آکادمیک برای خودشون یک سری محدودیت هایی دارند و نمیشه هر جور لباس و یا هر اکسسوری رو استفاده کرد. مثلاً مقنعه را اصلی‌ترین آیتم یک استایل دانشجویی است که البته معمولا اکثر دانشجویان ترجیح می دهند مقنعه مشکی استفاده کنند.

به گزارش «شایانیوز» تا چند سال پیش دانشگاه‌ها محدودیت‌های زیادی برای پوشش داشتند و اکثر دانشجویان مجبور به پوشیدن لباس‌های تیره بودند، این روزها اما مانتوهای رنگی هم پایشان به دانشگاه‌ها باز شده و با دست بازتری می‌توانید استایل دانشجویی‌تان را انتخاب کنید. در ادامه چند استایل دانشجویی شیک و مناسب فصل بهار به شما پیشنهاد می‌دهیم با ما همراه باشید.

48

کت جین بپوشید البته به شرط یه تیشرت بلند!

شاید پوشیدن کت جین کوتاه برای دانشگاه غیرمنطقی به نظر برسد، اما با پوشیدن یک تیشرت مشکی بلند می‌توانید کوتاهی آن را جبران کنید. تیشرت مشکی هم با کت جین شما همخوانی دارد و هم با مقنعه احتمالا مشکی شما، ست می‌شود. کت جین آبی شما با شلوار جین آبی جذابیت بیشتری می‌گیرد.

استایل-دانشجویی-دخترانه-7

مانتو بلند مشکی با لگینگ جین

اگر ترجیح می‌دهید مانتوها بلند را برای دانشگاه انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما این سبک از مانتوهای جلو بسته و آزاد است. ست کردن این مدل مانتوها با شلوارهای مام استایل یا حتی بگی، چندان جذاب نخواهد بود. پیشنهاد ما به شما این است که این مدل مانتوهای بلند را با شلوار لگ ست کنید.

337716_275

مانتوی چهارخونه با یک جین شیک!

مانتوهای چهارخانه هم در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی داشته‌اند. برخلاف تصورات، ست کردن لباس‌های چهارخانه چندان هم سخت نیست. می‌توانید سایر رنگ‌های استایلتان را متناسب با رنگ‌های به کار رفته در چهارخانه لباستان انتخاب کنید. مثلا در این تصویر رنگ مشکی به درستی انتخاب شده.

25i4f2e12

شلوار گت با یه شومیز گشاد

شلوارهای گِت هم از دیگرگزینه‌های شما به عنوان شلوار هستند. این شلوارها را می‌توانید با کفش‌های اسنیکر و یا کفش‌های کانورس آل‌استار ست کنید. شومیزهای آزاد و گشاد هم این روزها به عنوان مانتو مورد استفاده قرار می‌گیرند و از آیتم‌های مهم استایل هستند و می‌توانید آن‌ها را با شلوار گت ست کنید.

5-11

یه استایل شیک دانشجویی با رنگ های نود

رنگ‌های نود و خنثی در سال‌های اخیر طرفداران زیادی داشته‌اند. زیرا هم ست کردن آن‌ها راحت‌تر است و هم رنگ‌های مناسب‌تری برای فضاهایی مانند دانشگاه‌ها هستند. اگر می‌خواهید در استایلتان تنوع ایجاد کنید، می‌توانید چند رنگ خنثی را با هم ترکیب کنید. مثلا از رنگ کرم و خاکی استفاده کنید.

9-7

تو دانشگاه با مونوکروم یکدست و شک باش!

اگر از طرفداران استایل مونوکروم هستید، این مدل استایل هم می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. رنگ مشکی مقنعه شما می‌تواند تضاد خوبی در استایل شما ایجاد کند. با انتخاب رنگ مشکی برای کفش‌ها و به وجود آوردن هماهنگی بین رنگ مقنعه و کفش، می‌توانید استایل را جذاب‌تر کنید.

4-9

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها