|

میدونستی مانتو فقط مانتو نیست شومیزم میتونه مانتو باشه! کلی سِت واسه این نوبره ناب

مانتوی شومیزی این روزها خیلی رواج پیدا کرده اما برای اینکه استایل تون جذاب بشه باید یکسری نکات رو حتماً توجه داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

نردیک تابستان هستیم و گرمای هوا باعث شده که خیلی از خانم ها کم کم به فکر مانتو و لباس های خنک تر باشند. مانتوهای شومیزی بهترین انتخاب برای فصل های گرم سال هستند. چرا که هم مدلشان برای اندام‌های مختلف مناسب است و هم تنوع ست‌ کردنشون در استایل عالی به‌نظر می‌رسد.

به گزارش«شایانیوز» شومیزها از کاربردی‌ترین لباس‌های کمدتان هستند. اگر کمی قدشان بلندتر باشد، همان مانتوی شومیزی می‌شوند و امکان پوشیدن آنها در استایل‌های خیابانی مختلف به‌وجود می‌آید. مانتوی شومیزی رسمی نیست و برای تیپ‌های اسپرت و نیمه‌رسمی کاربرد دارد. پس اگر برای روزهای گرم تابستان و نیمه‌خنک بهاری به‌دنبال بهترین گزینه هستید، در خرید مانتوی شومیزی شک نکنید. در ادامه به شما توصیه‌هایی درباره روش‌های ست کردن مانتو شومیزی خواهیم داشت.

280220140_531102431739801_519838391775798010_n

- ست کردن شومیز مانتویی با لِگ

یکی از ترکیب‌های خوبی که شومیزها به‌وجود می‌آورند، همراهی با لِگ یا شلوارهای اسکینی است. اگر از پوشیدن این سبک از شلوارها استقبال می‌کنید، اضافه‌کردن مانتوی شومیزی گشاد به آن فکر خوبی خواهد بود.

یادتان باشد که با انتخاب شلوار تنگ، بهتر است که شومیزتان گشاد باشد. تیپ و استایل متناسب و چشم‌نواز، دارای تعادل است. برای ایجاد تعادل در چنین ترکیبی هم باید بخشی از استایل گشاد و بخشی دیگر چسبان باشد.

nU9ExmteAJeANCzhVUOPwzZQ7zt9iVF65xbRvoSV

- شومیز بلند بپوشید با یه جلیقه نیم تنه

جلیقه‌ها از آن لباس‌های جذابی هستند که نباید ارزش حضورشان در کمد را دست‌کم بگیرید. این لباس‌ها می‌توانند در یک آن، استایل را متفاوت و جذاب کنند. یکی از روش‌های ست‌ کردن مانتو شومیزی هم این است که شومیز را با جلیقه‌ای نیم‌تنه بپوشید.

البته استفاده از جلیقه‌های بلند هم فکر بدی نیست. ترکیب رنگ‌ها را هم بنا به سلیقه‌تان بچینید اما یادتان باشد که قرارگرفتن رنگ سفید و مشکی در کنار هم همیشه جذاب از کار درمی‌آید. اگر جلیقه مدل‌دار هم باشد، استایل خاص‌تری خواهید داشت.

5d804d74d4e9e75ea28ab168055b4651

- ست شومیز با دامن شلواری اوکیه؟

دامن شلواری انتخاب بسیار خوبی برای تابستان و بهار است. هم راحت و است و هم شیک. هم به لاغرها می‌آید و هم با افرادی با اضافه‌وزن. پوشیدن مانتوی شومیزی با قد کوتاه یا بلند با دامن‌شلواری هم ست پیشنهادی دیگری است که احتمالاً دوستش دارید. این‌طور نیست؟

22

- شومیز بلند با یه شلوار مام استایل شیک

شلوارهای مام استایل هم مانند شومیزها کاربردی‌اند، به اندام همه می‌آیند و لباس‌های راحتی هم هستند. ست‌کردن شلوار مام‌ با مانتوی شومیزی فکر خوبی است و برایتان استایلی کاملاً اسپرت رقم می‌زند.

اگر دوست دارید که استایل خیابانی‌تان چابک  و راحت باشد، مانتوی شومیزی را با چنین شلواری بپوشید. شلوار مام‌استایلتان می‌تواند هر جنسی داشته باشد، جین خنک یا کتان. همراه‌کردن این‌ها با یک‌جفت صندل، باعث می‌شود که تابستان را خنک‌تر و شیک‌تر از همیشه بگذرانید.

مدل-مانتو-با-شلوار-مام-استایل-8

مانتو شومیزی مونوکروم یه استایل یکم رسمی!

اگر دوست دارید که مانتوی شومیزی خنک بپوشید و در عین‌حال کمی هم استایلتان رسمی شود، آن را با شلواری مناسب ست کنید. چه شلواری؟ شلواری هم‌رنگ و هم‌جنس مانتو.

در واقع با استایل مونوکروم می‌توانید ست یک‌دستی داشته باشید که از حالت اسپرت مطلق فاصله می‌گیرد. در ضمن، شما را کمی هم کشیده‌تر نشان خواهد داد. به تصویر بالا نگاه کنید؛ همه اجزای استایل از یک طیف رنگی هستند. ترکیب زیبایی است، نه؟

1

سخن آخر اینکه؛

روش‌های ست کردن مانتو شومیزی را با هم مرور کردیم. این مدل از مانتو کاربردی است و به شما آزادی‌ِ عمل می‌دهد تا در استایل‌های مختلف از آن استفاده کنید. اگر زیاد اهل خرید نیستید، بهتر است که یک مانتوی این مدلی داشته باشید چون هم با لباس‌های متنوع هماهنگ می‌شود و هم هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد. از میان استایل‌های پیشنهادی، کدام را بیشتر دوست داشتید؟ روش دیگری برای ست‌کردن این مدل مانتوها می‌دانید؟ ما را هم در جریان می‌گذارید؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها