|

"زنِ سپهر حیدری" با شونصدتا عمل شده این و آبجیش با هیچی شد راپونزل؛ لولوخانی بودا!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که با شونصدتا عمل حالا چهره زیبایی دارد اما تازگیا معلوم شد خواهرش با دویست تا عمل چهره زیباتری دارد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که این روزها همراه با آقاشون تو دبی زندگی می کنند. البته که این زوج خوشبخت و لاکچررری دو پسر خوش چهره و گوگولی به نام های آروکو و دیاکو نیز دارند که خونوادگی تو رفاه بالایی زندگی می کنند. سپهر حیدری سالهاست که ازدواج کرده و از وقتی که آرام خانوم رو اختیار کرد کل زندگیش و عشقش شده زن و بچش که البته این مدل لایف استایل واقعا جذابه و نشون میده سپهر خان حسابی خانواده دوست هستند

خب از خوبیای این خونواده در بیایم و برسیم به شغل و سبک زندگیشون، باید بگیم که سپهر و آرام هر دو شاغل هستند اما از نوع لوکسش و پور پولش. آقای فوتبالیست سابق، مربی حال حاضر دو مدرسه فوتبال می باشد که یکیش تو ایرانه و یکیش تو دبی. البته که این تنها منبع درآمد وی نیست و سپهر خان موسسه مهاجرتی نیز دارند که چندان فعااال نیست. آرام جوینده نیز در ایران سالن آرایشی داشت که با شکست روبرو شد و خیلی کسب و کارش نگرفت. به همین سبب بعد از رفتن به دبی چند آنلاین شاپ به راه انداخت و محصولات مختلف رو به فروش میرسونه.

اما خب آرام خانوم چون باید از راهی جذب فالوور کنه، خب چه راه و رسمی بهتر از خودنمایی و نشون دادن خود و زار و زندگی خود؟ آرام جوینده در صفحه اینستاگرامش تصاویر بسیار زیادی از زوایای مختلف خودش منتشر میکنه. در استوریا هم که به رسم همه بلاگر ها وقتی جایی میره استوری میذاره اما اینبار استوریای خانوم خانوما از تعداد بالا مورچه ای شدن. در ادامه تصویری زیبا از وی به همراه دیاکو پسر بزرگشون مشاهده می کنید که به نوبه خود زیبا بود.

g

خواهر آرام جوینده که نشون داد خوشگلیشون ذاااتیه!

اما از پونصدتا استوری خانوم خهانوما که بگذریم که البته جالب بودند و خالی از لطف نیست که فالووراشون ببینند، میرسیم به تصویری که آرام جوینده از خواهرش منتشر کرد.

البته که در گذشته هم تصاویری از دو خواهر آرام جوینده دیده بودیم و نشون میداد این خانواده ذاتا زیبا هستند و خب همونطورم که چهره آروکو و دیاکو رو می بینید سندی برای زیبایی خدادادیه این خانواده است.

وقتی آرام جوینده جلو ما با هرررچیزی میپوشونه!

آرام جوینده خوب مدتی که تو امارات زندگی می کنه و طبق گفته خودش بین تهران و دبی در رفت و آمد هستن. آرام تو عکس هایی که تو پیجش منتشر می کنه همیشه سعی کرده تا بخشی از موهاش رو هم که شده با کلاه یا باندانا بپوشونه تا اینجوری هم به نوعی حفظ حجاب کرده باشه و هم جذابیت ظاهری ش باعث بشه که فالوور جذ کنده.

حالا اما آرام برای حفظ حجابش یه پُلِتیک جدید زده و با افکت و ایموجی های اینستاگرامی سعی کرده که موهاش رو پنهون کنه البته نه همش رو!

وقتی آرام جوینده از لولوخان تبدیل میشه به هلو خان!

آرام جوینده چهره زیبایی دارد و خب با توجه به خیلی هم اهل میکاپه زده تو کار  محصولات آرایشی. آرام خانوم البته که در ایران هم که بودند سالن آرایشی داشتند اما چندان خوب نبود و کار و کاسبیش نگرفت تا اینکه به کلی جمعش کرد گذاشت کنار.

البته که اگه فکر میکنید آرام خانوم جوینده از اول همینجوری خوشگل بوده سختتت در اشتباهید چرا که خانوم خانوما عمل های زیبایی بسیاری داشتند و به معنای واقعی پ ل ن گ بودن اما نه چندان زیبا! در ادامه عکس هایی از روند ایشون مشاهده می کنید که توصیه میشه به بچها نشون ندین چون حتما میترسن!!

tut

اصلا آرام جوینده کیست؟

آرام جوینده متولد شهریور ماه دهه ۷۰ است که البته سال تولد خود را در صفحه اجتماعی اش قید نکرده است. این چهره که در سال ۹۶ با سپهر حیدری ازدواج کرد ماحصل ازدواجشان دو فزرند به نامهای دیاکو و آروکو است.

راه اندازی اینستاگرام پسرش دیاکو که فالورهای قابل توجهی دارد نشان میدهد که خانواده حیدری قصد دارند تا حضور فعالی در فضای مجازی داشته باشند. آرام جوینده در حال حاضر 326 k  فالوور دارد.

ورزش ، حضور در فضای مجازی و تفریحات خانوادگی از علایق آرام جوینده است.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها