|

استایل لاله مرزبان رو بشناسیم

لاله مرزبان دختر ساده ستایش با تیپاش وِلوله میکنه هااا؛ مثل خانوم شرقی غربی ترکیبی بزن

لاله مرزبان از جمله خانوم های جذاب پوش و رنگی رنگی پوش است که همیشه با استایل های دلبرونه اش حسابی توجه همه رو به خودش جلب می کنه.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- سال هاست که در سر تا سر دنیا سلبریتی ها و هنرمند ها به عنوان نمونه هایی از مد و فشن شناخته میشوند که بسیاری از اون ها در همین راستا به عنوان الگوهای جامعه قرار می گیرند. مطمئنا شما هم بارها شاهد تغیرات پوشش در یک نسل خاص بودید که علت اون هم ظهور یک هنرمند تازه کار و یا علاقه یک هنرمند معروف به یک آیتم خاص می باشد. بنابراین چه در ایران و چه در هر جای دیگه دنیا الگو برداری از استایل سلبریتی  ها و هنرمند ها یک امر کاملا عادی و طبیعی است.

یکی از هنرمند ها و سلبریتی های بسیار خوش پوش و خوش چهره سینما و تلویزیون ما که همیشه به خاطر انتخاب هاش و اوت فیت های جذاب و منحصر به خودش سر زبون هاست و نامش شنیده میشه خانوم لاله مرزبان است. لاله مرزبان از جمله چهره های سینمایی است که استایلی فوق العاده جوان پسندانه، شیک و به قول خیلی ها غربی طور داره.

لاله مرزبان

لاله مرزبان عزیز کمتر پیش میاد که به خاطر استایلش مورد انتقاد قرار بگیره بلکه برعکس معمولا نوع پوشش و نوع آرایشش از زیباترین های هر مراسم و هر فرش قرمز به حساب میاد با این حال اساسا لاله مرزبان از جمله خانوم هایی نیست که به خاطر گرون پوشی یا زیادی تجملاتی بودن مورد توجه واقع بشه در واقع بیشتر ظهر خاصی که برای خودش میسازه اسمش رو بر سر زبون ها میاندازه. البته نباید این موضوع رو انکار کنیم که لاله مرزبان هم درست مانند اکثر سلبریتی ها سعی میکنه تا از لباس ها و اکسسوری های گرون قیمت و با کیفیت استفاده کنه تا در بیشتر درخشیدن استایلش تاثیر گذار باشه. در هر حال اگر مایل هستید که ویژگی های مطرح تر استایل ها و اوت فیت های مختلف این خانوم جوان و خوش پوش رو بشناسید در ادامه با ما همراه باشید.

لاله مرزبان

1.لاله مرزبان بانوی رنگی پسند و دست و دلباز

لاله مرزبان مثل خیلی دیگه از سلبریتی ها برای مراسم های رسمی و مهم سعی می کنه تا بیشتر از رنگ های کم ریسک و با ابهت مثل مشکی و طوسی استفاده کنه اما با این حال یک سر کوچیک به صفحه خانوم بازیگر کافیه تا متوجه بشید که لاله مرزبان اصولا اهل رنگی پوشی است و به استفاده از رنگ های مختلف تو استایلش علاقه زیادی داره و کاملا تو این موضوع دست و دلبازانه عمل میکنه، اگر چه که خیلی اهل رنگ های پر زرق و برق و درخشنده نیست و پالت های لایت و ملایم رو ترجیح میده. با این حال علاقه ایشون به استفاده از رنگ در اوت فیته یا مختلف باعث میشه که حتا در سنگین ترین و رسمی ترین استایل های ایشون هم ما رنگ ها رو ببینیم حتا اگر یک آیتم کوچک باشند مثل کمربند.

لاله مرزبان

2.لاله مرزبان بانوی شیفته اکسسوری

وقتی اسم اکسسوری به گوش می خوره خیلی ها فقط و فقط زیور آلات به ذهنشون میاد اما کلاه، عینک، دستکش و خیلی لوازم دیگه هم هستند که در دسته اکسسوری ها قرار می گیرند. حالا نکته ای که هست اینه که لاله مرزبان خوب بلده تا چه طور از اکسسوری هایی مثل ساعت و انگشتر و این جور موارد استفاده کنه تا باعث درخشش استایل های رسمیش بشه اما به طور کلی می تونیم بگیم که اکسسوری های مورد علاقه ایشون کلاه و عینک هستند که به وفور هم از اون ها استفاده می کنه و تنوع خوبی هم در استفاده از اون ها به خرج میده.

لاله مرزبان

3.لاله مرزبان بانوی علاقه مند به استایل کژوال

به گزارش شایانیوز، یک نگاه اجمالی به صفحه اینستاگرام لاله مرزبان و اوت فیت های مختلف ایشون خیلی زود متوجه میشید که سبک مورد علاقه ایشون کژوال و برای مراسم های مهم اسمارت کژوال است که حس رسمی بودن بیشتری داره. برای همین هم اصولا لاله مرزبان رو با کفش های پاشنه بلند یا لباس های تنگ و ترش نمی بینیم و غالبا به دنبال آیتم ها و لباس های راحت هستند. خیلی خلاصه این که میشه خیلی راحت تمام المان های یک استایل کژوال رو در غریب به اتفاق استایل های مختلف ایشون مشاهده کرد.

لاله مرزبان

4.لاله مرزبان بانوی جسور در انتخاب پوشش

به احتمال زیاد وقتی صحبت از جسارت در استایل به میون میاد شما یاد افرادی چون نوید محمد زاده و فرشته حسینی می افتید که ظاهری خاص و دور از انتظار دارند، و یا کسی مثل آزده صمدی که عاشق رنگ های تند و درخشان است و با اعتماد به نفس از اون ها استفاده می کنه، بله همه این هنرمندان در انتخاب پوشش جسور هستند اما چیزی که در ارتباط با اوت فیت های لاله مرزبان وجود داره که نشون دهنده جسارت اوست اینه که لاله مرزبان به خودش اجازه میده تا از سبک های مختلف استفاده کنه و خودش رو به یک نوع پوششی خاص محدود نمی کنه و اگر چه که عاشق استایل های راحت و کژوال است اما به موقعش میتونه با دامن پیلیسه یا پارچه مخملش لوکسش حسابی توجه ها رو به خودش جلب کنه.

لاله مرزبان

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل لاله مرزبان قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی