|

دختران زیبایی که تو قطر وِلوله بپااا کردن؛ اینا تو ورزشگاه ها حسابی چشارو خیره کردن!

The hottest fans in Qatar 2022 shayanews

جام جهانی 2022 قطر همه جوره جذاب بود. از فینالش بگیرید تا فن ها تماشاگرانی که حسابی تنور مسابقات رو گرم کردن.

لینک کوتاه کپی شد
27

شایانیوز- جام جهانی قطر با تمام فراز و فرودهایش به پایان رسید. جام جهانی که به روایت خیلی ها باشکوه ترین جام جهانی همه ادوار بود و قطری ها الحق و الانصاف در برگزاری جام جهانی سنگ تمام گذاشتند. در این دوره جام جهانی قطر میزبان بیش از 1.5 میلیون توریستی بود که از کشورهای مختلف برای تماشای بازی ها به این کشور سفر کرده بودند.

تقریباً در تمامی مسابقات جام جهانی ورزشگاه ها پر بود و تماشاگران کشورهای مختلف با حضور پرشور خودشون بر جذابیت این دوره از مسابقات افزودن. البته برخی از تماشاگران بیش از سایرین در مرکز توجهات بودند و یه جورایی میشه گفت کل دنیا اون هارو شناختن. در این مقاله نگاهی می اندازیم به جذاب ترین تماشاگرانی که تو جام جهانی 2022 قطر حضور داشتند و از طریق فوتبال معروف شدن.

fan world cup

- ایوانا نول

بدون شک پرحاشیه ترین و در عین حال جذاب ترین تماشاگر جام جهانی قطر ایوانا نول مدل اهل کرواسی بود. ایوانا به واسطه پوشش های نامتعارف و عمدتاً منشوری خود در جام جهانی 2022 برای خود نامی دست و پا کرد و توانست آمار فالوورهای خود در اینستاگرام را 6 برابر کند.

photo_2022-12-16_13-13-43-copy-1024x802

حواشی ایوانا در قطر اینقدر زیاد بود که حتی در اواسط جام جهانی شایعه شد که قطری ها این خانوم رو به خاطر نوع پوشش و این که قوانین این کشور را رعایت نکرده بازداشت کرده اند. موضوعی که البته خیلی زود تکذیب شد.

ایوانا یک حاشیه دیگه هم داشت و اون هم بحث خواستگاری های زیاد از خانوم مدل در ایام جام جهانی بود. ایوانا گفت:  درخواست‌های ازدواج زیادی از طرف هواداران و حتی بازیکنان در قطر دریافت کردم! وی افزود: حتی ۲ بازیکن ایرانی هم این درخواست را از من داشته‌اند!

1446926004

- تماشاگر جذاب که حسابی دل ستاره مراکشی ها را بُررررد!

زیباترین دختر جام جهانی 2022 به انتخاب برخی از کاربران یک مدل تونسی بود که بر اساس برخی اخبار با خواستگاری از سمت یکی از بازیکنان تیم ملی مراکش مواجه شده است.

ماجرا از این قرار بود که در جریان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ، سوفیان بوفال ۲۹ ساله بازیکن سطح بالای تیم ملی مراکش عاشق یکی از هواداران مراکشی شد و بلافاصله از مادرش خواست تا از این دختر خواستگاری کند. بوفال اعلام کرد در صورت پذیرفتن پیشنهاد ازدواج توسط این دختر ، بلافاصله پس از جام جهانی مراسم ازدواج را برپا می کند.

 اما شنیده‌ها حاکی از آن است این دختر به آنها جواب رد داده تا بوفال علاوه بر حذف از نیمه‌نهایی ، شکست عشقی نیز بخورد!

 fifa

- دختری که حسابی دل ستاره جووون آرژانتین رو برد!

تو جام جهانی قطر بساط خواستگاری تا دلتون بخواد داغ بود و ستاره آرژانتینی ها هم انگار گلوش حسابی پیش یکی از تماشاگرا گیر کرد. 

اخیرا تصویری از دختر مورد علاقه خولیان آلوارز منتشر شده و گفته می شود این ستاره قصد دارد بعد از جام جهانی به خواستگاری این دختر زیبا برود. خیلی ا رسانه ها مدعی شدن که آلوارز از مسی خواسته که براش پا پیش بزاره و دختر رو براش خواستگاری کنه که با قول مساعد مسی مواجه شد.

آلوارز

- وقتی همه جا پای یه دختر ایرونی هم در میونه

 تو جام جهانی قطر دختران ایرانی هم حسابی تو ورزشگاه ها غوغا کردن و چندتایی شون جزو تماشاگران و چهره های جذاب این جام لقب گرفتن. البته جذاب ترین اون ها دختر سبز پوشی بود که نوع پوشش و زیبایی چهره اش حسابی نگاه ها رو به خودش خیره کرد. این دختر ایرانی در قطر به اندازه ای حجاب و رفتارش جنجالی شد که پایش به تلویزیون هم باز شد در ایران او را دختر یک مدیر دولتی در آبادان معرفی کردند و این درحالی بود که این دختر 2 سال است در قطر زندگی می کند و پدرش کارمند پالایشگاه آبادان است.

iran-usa-worldcup010908

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها