|

فوتبالیستایی که زناشون تو قطر حسابی ترکوندن؛ آقایون تو چمن سبز خانوما رو سکوهای داااغ!

فوتبالیست ها سلبریتی های جذابی هستند و خیلی ها دوست دارن بدونن که معشوقه های فوتبالیست ها چه شکلی هستند و چقدر زیبایند.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- همواره زندگی خصوصی سلبریتی ها و افراد مشهور در کانون توجه است و مردم می خواهند بدانند مثلاً زن فلان فوتبالیست چه شکلی است و یا فلان فوتبالیست جوان آیا اصلاً نامزد دارد یا خیر؟ حالا هم که هنوز تنور حواشی جام جهانی 2022 قطر داغ است و اتفاقاً همسران فوتبالیست ها در این جام جهانی حواشی پررنگی هم داشتند ما در این مقاله زندگی خصوصی تعدادی از ستارگان جام جهانی را برای شما ریختیم روی دایره. پس با ما همراه باشید تا شما را همسران فوتبالیست های مشهور دنیا آشنا کنیم.

Untitled

- کیلیان امباپه و رابطه با معشوقه سابق هم باشگاهی اش

مدتی است که شایعه شده است کیلیان امباپه استعداد درخشان تیم ملی فرانسه و رز برترام مدل معروف بلژیکی با هم رابطه دارند.

برترام ۲۷ ساله است و گمان می رود امباپه را پس از ورودش به صنعت مد در پاریس ملاقات کرده است. رز متولد بلژیک، فرزند پدری بلژیکی و مادرش اهل کیپ ورد است. خانوم مدل اکنون بیش از ۸۰۰,۰۰۰ دنبال کننده در اینستاگرام خود دارد که یکی از آنها نامزد ادعایی جدیدش، امباپه است.

01-68

امباپه فرانسوی اولین بازیکن پاری سن ژرمن نیست که با رز قرار ملاقات گذاشته است. او قبلاً در ۱۷ سالگی، با گرگوری فن در ویل، رابطه داشته است. این زوج بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶، زمانی که فن در ویل برای پاری سن ژرمن بازی می‌کرد، در پاریس با هم زندگی کردند.

امباپه هیچ وقت با این مدافع هلندی در پاری سن ژرمن، همبازی نشد و یک سال پس از ترک فن در ویل به این باشگاه پیوست، اما اگر شایعات درست باشد، اکنون با نامزد سابق او همراه است.

رز برترام با پوشیدن لباسی الهام گرفته از پیراهن فوتبال به رنگ قرمز و سفید در مراسم مد قطر، طرفداران خود را شگفت زده کرد.

kylian-mbappe

- کریس رونالدو و جورجینیای معروف و البته چند معشوقه مخفی

معشوقه و همسر کریس رونالدو رو که دیگه همه می شناسن و اون کسی نیست جز خانوم جورجینیا رودریگز که تا قبل از آشنایی با کریس مدیر فروش برند گوچی بود اما خوب شانس و اقبال بهش رو کرد و شد مادر بچه های کریس! رونالدو ورودریگز در حال حاضر رونالدو ۵ فرزند دارد که سه فرزند آن ها از طریق رحم اجاره ای با دو مادر ناشناخته به دنیا آمده اند. رونالدو بار‌ها اعلام کرده به‌خاطر علاقه خود به شماره ۷ به فکر هفت فرزند است.

خانواده+رونالدو

رونالدو اما به جز جورجینا رودریگز یکی دو نامزد دیگه هم داشت که در ادامه برخی از آن ها که رسانه ای شدند را معرفی می کنیم:

- جما اتکینسون؛ سال ۲۰۰۷ زمانی که کریس در حال مطرح کردن نامش در فوتبال انگلیس بود با جما اتکینسون بازیگر و مدل انگلیسی آشنا شد. این آشنایی چهار ماه ادامه داشت و دو طرف سپس از هم جدا شدند.

Gemma-Atkinson-Cristiano-Ronaldo

-ایرینا شایک؛ ایرینا شایک یا همان شیخ الاسلاموف مدل مطرح روسی از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ به مدت پنج سال با کریس نامزد بود. رابطه‌ای که کریس و ایرینا آن را در رسانه‌ها علنی کردند. ظاهراً مادر کریس خیلی ایرینا را تأیید نمی‌کرد و نظرات منفی اش در جدایی این دو بی‌تأثیر نبود.

452

نریدا گایاردو؛ مدل اسپانیایی قبل از اینکه رونالدو تصمیم بگیرد انگلیس را ترک کند با او بود. رابطه‌ای که در رسانه‌ها هم علنی بود و عکس‌های مختلف این دو نفر در حال خوشگذرانی پخش شد. کریس، اما گزینه دائمی نریدا به عنوان یک مدل خوشگذران نبود. او اعتقاد داشت کریس فقط در زمین خوب است! علت جدایی این دو شلوارک‌های عجیب غریب کریس رونالدو عنوان شده که خیلی مورد پسند گایاردو نبوده است.

NINTCHDBPICT000628828167

- مسی و آنتونلا از کودکی تا به امروز

لیونل مسی در سال ۱۹۹۲ وقتی ۵ ساله بود از طریق یکی از دوستان مشترکش با آنتونلا روکوزو که همسایه شان بود آشنا شد .

لیو در ۹ سالگی نامه ی عاشقانه ای به آنتونلا نوشت در آن زمان آنتونلا ۸ ساله بود و در نامه اش نوشت: « من و تو یک روز دوست پسر و دوست دختر خواهیم شد».

وقتی لیونل مسی به علت بیماری کمبود رشد هورمون و پیوستن به بارسلونا ، ناچارا آرژانتین را به همراه خانواده اش به مقصد اسپانیا ترک کرد، لئو و آنتونلا از یکدیگر جدا شدند . آنتونلا که دیگر امیدی به دیدن لئو نداشت با پسر دیگری وارد رابطه شد .

اما لیونل مسی در سال ۲۰۰۷ پس از ۷ سال دوباره با آنتونلا برای از سرگیری رابطه شان تماس گرفت . آنتونلا رابطه اش را با فرد جدید قطع کرد و دوباره با مسی وارد رابطه شد .

لیونل مسی سال ۲۰۰۹ در کاروان شادی بعد داربی بارسا و اسپانیول رابطه اش را با آنتونلا علنی کرد و سال بعد هم با هم نامزد کردند.

بیماری-لیونل-مسی-446x650

- آنا لواندوفسکا زن شایسته لهستان و همسر لوندوفسکی

همسر ستاره لهستانی بارسلونا روبرت لواندوفسکی، کاراته‌کای لهستانی است که مدال‌های زیادی در سطح جهان، قاره اروپا و رقابت‌های ملی کسب کرده. ارزش دارایی‌ این بانوی ۳۳ ساله ۳۲٫۶ میلیون پوند است. آنا که متخصص تغذیه هم هست، علاوه بر ثروت، هشت کتاب هم منتشر کرده است.

1288

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها