|

فوتبالیستایی که کریسمس با زناشون چشارو خیره کردن؛ کنار کاج با یه عالمه عشق و جذابیت!

Football stars celebrating Christmas shayanews

فوتبالیست های مشهور که حالا بعد از جام جهانی خونواده هاشون بیش از همیشه تو مرکز توجهات قرار گرفتن برای کریسمس عکسای باحالی گرفتن

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- جام جهانی یه هفته ده روزی میشه که تموم شده اما حواشی اون همچنان ادامه داره. این جام جهانی یه ویژگی متمایز داشت اون هم حضور پرنگ خانواده فوتبالیست ها تو کانون توجهات بود. در واقع تو قطر 2022 همونطور که خود بازیکن ها تو چمن سبز با هنرنمایی هاشون چشم هارو خیره کرده بودند رو سکوها و حتی فضای مجازی همسران و خانواده های اون ها حسابی سوژه شدن واسه کاربران تو فضای مجازی و با عکس و پست هایی که منتشر کردند توجهات رو به خودشون جلب کردند.

حالا هم که اتمام جام جهانی متقارن شد با تعطیلات و جشن های سال نو میلادی ستارگان فوتبال و خانواده هاشون فضای مجازی رو پر کردن از عکس های کریسمسی شون که ما تو این مقاله تعدادی از اون ها رو براتون آماده کردیم.

FkwtHeUXwAE6hjy

- کریسمس لیونل مسی و عشق همشگی اش آنتونلا 

مسی با آرژانتین فاتح جام جهانی شد و تو قطر هم خودش درخشید و هم همسرش خانوم آنتولا همسرش که با تصاویری که ازش در طول جام و به خصوص لحظات اهدای جام منتشر شد حسابی طرفدار پیدا کرد. نکته مهمی که خصوص آنتولا و این جام جهانی حسابی مورد توجه قرار گرفت ساده و بی آرایش بودن خانوم است با وجود اینکه آنتولا یه بیزینس وومن موفق است و تو حوزه مدلینگ هم فعالیت داره اما تو قطر خیلی ساده می پوشید حتی آرایش هم نمی کرد!

1499358_403

حالا هم مسی و آنتونلا روکوزو به مناسبت کریسمس جشن گرفتن و تصاویری از این مراسم تو پیج شخصی شون به اشتراک گذاشتن که مثل اکثر پست های چند وقت اخیر این دو نفر به شدت مورد اقبال کاربران قرار گرفت.

2

- دورهمی کریسمسی نیمار با رفقا و البته مامانش

نیمار جزو اون دسته از فوتبالیست هایی که هنوز رسماً ازدواج نکرده و با اینکه چندباری نامزد کرده بود اما هر بار بعد از مدتی دوباره سینگل میشه! آقای فوتبالیست به شدت مامانی هست و تقریباً تو تمام جشن ها و مراسم ها کنار مادرش حضور داره. نیمار به شدت هم رفیق باز تشریف داره و حتی در مورش ایشون گفته شده که هر ماه 11 هزار پوند (حدود 600 میلیون) به رفقاش میده که فقط در کنارش باشن!

حالا هم در جشن کریسمس هم رفقای نیمار حضور داشتن و هم مامان پرحاشیه آقای فوتبالیست!

un (4)

download+(1)

در خصوص حواشی مادر نیمار همین بس که سال گذشته نادین سانتوس 55 ساله در صفحه رسمی اش اعلام کرد با یک جوان ۲۲ ساله در ارتباط است و قصد دارد به زودی با او ازدواج کند!

503

- جشن کریسمس لواندوفسکی کنار همسر شایسته اش

لواندوفسکیهم برای جشن کریسمس عکسی در کنار همسر و دو دخترش در فضای مجازی منتشر کرد. همسر ستاره لهستانی بارسلونا هم یک ورزشکار حرفه ای است و حتی عضو تیم ملی کاراته‌ لهستان هم بود و مدال‌های زیادی در سطح جهان، قاره اروپا و رقابت‌های ملی کسب کرده. ارزش دارایی‌ این بانوی ۳۳ ساله ۳۲٫۶ میلیون پوند است. آنا که متخصص تغذیه هم هست، علاوه بر ثروت، هشت کتاب هم منتشر کرده است.

un (2)

جشن کریسمس صلاح مسلمون و خانومش با تم پیژامه!

محمد صلاح جزو بزرگترین ستارگان غایب جام جهانی بود. او که به همراه همسر و فرزندانش در شهر بندری لیورپول محبوبیت فوق العاده ای دارد برای جشن سال نو میلادی یه ست خونوادگی جذاب زدن نکته جالب در مور صلاح و خونوادش حجاب خانومش بود که بسیار مورد توجه کاربران مسلمون قرار گرفت.

un (7)

داروین نونیز و جشن کریسمس با کوچولوهای خونگی شون!

داروین نونیز اروگوئه ای هم به مانند صلاح تو عکسای کریسمسی شون از ست های تو خونگی خوشگل استفاده کردن و نکته جالب تو عکس کریسمسی اون ها حیون های خونگی شون بود که هر کدوم یه سگ بامزه بغل داشتن و انگار یه جورایی این بامزه های کوچلو رو عضوی از خونواده شون می دونن!

un (6)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها