|

این مرد سه همسرش را 60 بار باردار کرد؛ به دنبال زن چهارم برای تحقق رویای 100 فرزندی!

جان محمد خلیجی 53 ساله ساکن کویته پاکستان است یکی از پر جمعیت ترین خانواده ها را دارد او سه همسر و 60 بچه دارد و به دنبال همسر چهارم است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فرزندان زیاد برای خیلی از پدر و مادرها یک رویاست و نه فقط تو ایران بلکه تو کل دنیا هم کمتر خانواده ای رو میشه پیدا کرد که بیتر از 4-5 بچه داشته باشند. این رو هم اضافه کنیم که خیلی از زوج های جوان اصلاً تمایلی به داشتن فرزندان زیاد ندارند و سوای بر مسائل و مشکلات اقتصادی هیچ میل و رغبتی به بچه دار شدن ندارند. که این شاید خیلی برای کلان کشورها امری پسندیده نباشد و دولت ها به طرق مختلف در تلاش هستند تعدل جوانی جمعیت و هر جور شده حفظ کنند.

اما تو هر زمینه ای خُب افراط و تفریط وجود داره و فرزندآوری هم از این قضیه مستثنی نیست و ما در ادامه این مقاله برای شما یه چندتا نمونه جالب آوردیم از پدرانی که خیلی زیاد بچه دارن و البته همسران زیادی هم دارن.

جان محمد خلیجی 53 ساله ساکن کویته پاکستان است یکی از پر جمعیت ترین خانواده ها را دارد او در اولین روز سال ۲۰۲۳ از همسرش صاحب فرزند شد و به این ترتیب تعداد فرزندان او به ۶۰ نفر رسید. ۶۰ فرزند جان محمد از سه همسر به دنیا آمده اند. ۵ نفر از فرزندانش فوت کرده اند و ۵۵ فرزند جان محمد زنده و سالم هستند.

708cfbf0-8a83-11ed-8300-6b361ae1cb21

جان محمد در به در به دنبال همسر چهارم است تا از طریق ایشان بتواند بازهم فرزند دار شود او در اظهارات قبلی‌اش گفته بود که هدفش داشتن ۱۰۰ فرزند است. این مرد پاکستانی معتقد است که داشتن هر چه بیشتر فرزندان وظیفه دینی اوست.

جان محمد می سال 2016 سی و پنج فرزند داشت و حالا در فاصله کمتر از 7 سال تعداد فرزندانش به 60 رسیده یعنی به عبارتی میشه هر سالی بین 5 تا 6 بچه!

Pakistani-father-of-35

اما جان محد جااان چجور خرج این همه رو درمیاره؟

سه زن و فرزندان جان محمد همه در یک خانه زندگی می کنند. جان محمد تکنیسین پزشکی است و کلینیک خود را در حومه شهر اداره می کند. او در مصاحبه ای گفته بود که خیلی به ندرت پیش میاد که اسامی بچه هاش رو اشتباه کنه و وقتی خبرنگار از او پرسید که چگونه بی این همه بچه و سه تا زن محبتش رو تقسیم می کنه گفت: من برای اینکه همه فرزندان از محبت پدری و همسرانم از مهر و محبت من بی نصیب نمونند نوبت بندی کرده ایم. برای جشن ها و مراسم های خانوادگی مانند عروسی و مهمانی ها هم هر نوبت با یکی از زن ها و فرزندانی که از او دارم تو مراسمات شرکت می کنم.

0-man-1464930734

47c11b20-8a83-11ed-8300-6b361ae1cb21

چرا هیچ عکس و تصویری از زنان جان محمد نیست؟

همان طور که گفتیم جان محمد سه همسر داره که باهم زندگی می کنند این سه خانوم هرکدوم به طور میانگین 20 بار زایمان کردند و جالب اینکه در این برنامه 100 فرزندی هم کاملاً با جان محمد همراه هستند و گفته اند تا اونجایی که بتونن برای محمد فرزند به دنیا میارن. یه نکته دیگه هم که در خصوص این خاناده وجود داره اینه که با وجود اینکه چندین و چند خبرگزاری تا به حال با جان محمد مصاحبه کرده اند اما این مرد به هیچ کدوم از اونها اجازه نداده از همسراش عکس بگیرن و در نتیجه هیچ عکسی از سه همسر جان محمد وجود نداره.

1115488-man-1464930023

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی