|

"شیدا خلیق" هم اون عکس فالوور جذب کُنشو رونمایی کرد؛ از اووون مادر بعید بود چنین دختر!

sheida khaligh shayanews

شیدا خلیق بازیگر مشهور ایرانیه که انگاری به به اون دست بازیگران اعتراضی پیوسته و حالا با تصویری کشف حجاب شده اومده!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیدا خلیق رو شاید بشناسید و شاید هم نشناسید، چرا که خانوم بازیگر از دست هنرمندانی بوده و هست که بیشتر در سینما حضور دارد و اصولا هم نقش هایی عجیب! یکسری از بازیگران هستند به مانند شیدا بانو که خیلی اهل خودنمایی های حاشیه دار نیستن و سعی بر این دانرد تا با اونچه که در چنته بازیگری دارند پیش برن و خودنمایی داشته باشن که خب در رابطه با قشر شخصیت هایی به مانند شیدا خلیق ثابت شده که علاقمندن تا برخلاف اونچه که تو ظاهر دارن و ساده به نظر میاد، شیطون و کاراکترای منفی رو ایفا کنند که خب میشه گفت این میشه که ترکیبی سمی و جذاب. اما از جالب ترین نقش هایی که شیدا خلیق به تصویر کشید میشه به سریال تلویزیونی "همه چیز آنجاست" اشاره داشت که خانوم خانوما نقش جوانی های مادرش رو ایفا کرد. 

آخه میدونید که شیدا بانو هم با تست و تلاش فراوون وارد عرصه بازیگری نداشته و مادری داره بازیگر و پیشکسوت. وی دختر ناهید مسلمی می باشد که تو سریال نام برده، نقش عمه بزرگه رو داشت که تو جَوونیش خیلی منفور بوده و جالبه که نقش منفور رو هم دخترش ایفا کرده و اینجاست که میرسیم به نکته ای که گفته شد و شیدا خلیق با چهره ای ساده کاراکترای نا ساده بازی میکنه! شیدا خلیق سابقه به تصویر کشیدن دختری فراری که خیلی تو تنگنا و فشار هستش رو هم داره که خب همه اینها تنها ذره ای از سوابق وی می باشند و خانوم خانوما کارنامه ای داره فراوون از این جور کاراکتر ها.

عکس-شیدا-خلیق-و-مادرش-ناهید-مسلمی32

این روزا خانومای بازیگر چرا اینجوری شدن؟

اما از اینها گذشته میدونید که تو این تقریبا یک سال گذشته چه اتفاقاتی تو کشورمون افتاده و با توجه به اعتراضاتی که صورت گرفت، از یه جایی به بعد دیگه بازیگرای خانوممون شروع کردن به حرکتی ناهنجار! حرکتی که از باید ها و نباید به دور بود. خب تو گذشتمون داشتیم بازیگران بسیاری مثل ریحانه و گلشیفته و روناک و .... که از کشور خارج شدن و دست به کشف حجاب زدند!

اما نکته رو دقت کردین؟ از کشور خارج شدن و کشف حجاب کردن، نه داخل!

اما در چند ماه اخیر می بیینم بانوان بازیگری رو که به راحتی و آسودگی تمام، در کشور دست به این حرکت زدند و خب برای برخی عواقبی داشته و برای برخی هم خیر! 

شیدا خلیق هم کشف حجاب کرد! خانوم بی حاشیه بودا چه یهو ولوله شد!

اینبار نوبت به شیدا خلیق رسید و در حالی که می دیدیم این بازیگر دهه هفتادی که حالا فیکس سی سال سن داره، حاشیه چندان خاصی تا به حال نداشته و حالا اینچنین دست به ممنوع التصویری خود زده، خب با تعجب بسیاری همراه شد. 

شیدا خلیق به تازگی تصویری از خود به اشتراک گذاشت که در اون کشف حجاب کرده و حالا به جرگه اون دست از بازیگران جوین شد!

Untitled (1)

اون روی فالوور جذب کُنه شیدا خلیق!

گفتیم که شیدا خلیق از اون مدل چهره های به شدت کم حاشیه ای هستش که چندان کاری به کار کسی نداشت تا اینکه این حرکت از وی دیده شد. خانوم بازیگر در حالی که چهره ای نچرال داره، به اهاتلی سینما ثابت کرده که صرفا به دلیل زیبایی غیر طبیعی و عمل شده فیس نیست که میتونید پیشنهاد کاری های خفن داشته باشید و اگر به مانند ایشون دست به صورت خود نبرده باشید و دارای استعدادی درست حسابی باشید، آغوش فیلم و سریال های درجه یک به روی شما باز است!

شیدا خلیق یه دختر مو فرفریه که میتونست با استفاده از قاطی شدن رو موج جنجالات و تصاویر عجیب، خودش رو بولد تر کنه و در نتیجه جذب فالوور بالایی داشته باشه اما اونچه که از شیدا خلیق نشون داده شده اینه که خانوم خانوما ترجیحش بر هنر بوده نه حاشیه! به همین علت به مانند بسیاری از چهره ها میلیونی فالوور نداره و تنها 52 هزار دنبال کننده هستند که پیج خانوم بازیگر رو فالو نمودن!

Untitled

274332031_417567946832276_8124184359229320782_n

Untitled

و یه بازسازی جالب با سحر دولتشاهی!

Untitled

کمی بیشتر با شیدا خلیق

شیدا خلیق متولد 5 خرداد 1372 در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس طراحی صحنه دانشگاه هنر می باشد که از هفت سالگی بازیگری را با تئاتر کنار مادرش شروع کرد و از 16 سالگی جلوی دوربین است. شیدا خلیق تنها فرزند ناهید مسلمی می باشد و نسبتی با سوگل خلیق ندارد.

ناهید مسلمی: شیدا چون از مدرسه به پشت صحنه می آمد و مشق‌ هایش را در آنجا می‌ نوشت همه نقش‌ ها را حفظ بود. در یکی از کارها زمانی که بازیگری اصلی نتوانست به نقش برسد از کارگردان اجازه خواستم تا نقش را به شیدا بدهد که آن موقع 13 سال داشت

او خیلی خوب بازی کرد و برای این نقش جایزه بهترین بازیگری را گرفت.

شیدا-خلیق-و-مادرش

Untitled (2)

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی