|

اینکه میگن چهره نچرال جذابه رو باید تو فیس مه لقا باقری دید؛ جواد چه تو جمع تحویلش گرفت

مه لقا باقری بازیگر خوش استایل و خوش استعداد ایرانیه که این روزا در تئاتر فعالیت بسیاری داره و اینبار نیز تصویری جالب با گریمش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مه لقا باقری رو قطعا می شناسید چرا که اصلا خانوم خانوما از دست هنرمندانی نیست که تو یکی دو تا فیلم و سریال بازی کرده باشه و سوابق بسیاری در این عرصه شگفت انگیز داره که البته بیشتر هم سریال بودن و هم نمایش خانگی و هم تلویزیون حضوری پررنگ داشت. البته که باید این رو هم بگیم مه لقا باقری سبک بازیش اینجوری بود که همیشه و همیشه از نقش های اصلی نبود و گاهی به مانند سریال شبکه خانگی "یاغی" بود ولی خب بود و نوبدش فرقی نداشت بس که کاراکترش کوتاه مدت بود! مه لقا باقری میدونیم که همسر جواد عزتی می باشد که بارها در سریال های مختلف همبازی هم بودند.

مه لقا باقری و جواد عزتی اما مدتی میشه که هر دو با هم یه جورایی از پرده تقره ای و جعبه جادو کمرنگ شدن و محو افقن! البته که مه لقا بانو در تئاتر همچنان هست و اتفاقا خیلیم هست، اما خب قطعا تئاتر مخاطبی به شدت کمتر داره و به همین علت کمتر هم بولد میشه! مه لقا بانو محبوبین خوبی داره و در اینستاگرام نیز با توجه به اینکه خب بی حاشیست، بیش از 360 هزار دنبال کننده داره که تعداد بالا و خوبیه! مه لقا باقری در این صفحه خیلی اکتیوه وعکس و ویدیوهای بسیاری منتشر میکنه که اینبار رفت سراغ تصویری از خود که گریم مربوط به نمایش داشت و زیبایی نچرل چهرش ر به رخ کشید.

Untitled

وقتی جواد عزتی مه لقا باقری رو تو جمع خیلییی تحویل میگیره!

گفتیم که این زوج بی حاشیه هستند اما قطعا شما وقتی بازیگر باشید حتی اگه خودشتون هم به دنبال جنجال نرید، جنجال گاهی به دنبال شما میاد! مثلا جواد عزتی مدتها پیش بود که در جشن حافظ جایزه ویژه هیات داوران رو برای ایفای نقش در سریال «زخم کاری» کسب کرد. او این جایزه را از دست همسرش مه لقا باقری دریافت نمود.

اما بعد از این که همسرش رو در آغوش کشید پشت میکروفن اعلام کرد. ایشون همسر منه! این اقدام وی واکنش هایی رو به دنبال داشت، اما خیلی برای این دو زوج هنری تبعاتی به دنبال نداشت.

طلاق یا مخفی کاری؟ این زوج هنوز هم زن و شوهرن؟

اما اصلا امکان نداره شما بازیگر باشید و بدون ذره ای حاشیه زندگی کنید. بهتره کمی از مدتها پیش دور بشیم و برسیم به این روزها که یکی از همین حواشی که شاید روزانه میون مردم خیلی اتفاق بیوفته طلاق و ازدواج دوباره هستش که اگه در بین بازیگرا انجام بشه به شدت سر و صدا میکنه. می بینید این روزها محمد رضا گلزار با ازدواجش چقدر جنجالی شده؟ مه لقا باقری و جواد عزتی نیز مدتی رو در حال و هوای حاشیه هایی مثل طلاق و جدایی گذراندن ، چرا که کاربران با دیدن پاک کردن تصاویر مشترک و دونفره از صفحه اینستاگرام های این دو نفر بر این حدس و گمان رفته بودن  که مه لقا و جواد هم از هم جدا شدند. از طرفی هم مه لقا باقری در بسیاری از این تصاویر حلقه ای به دست نداره که خب بعد از کمی تا قسمتی دید زدن مشخص شد اصلا انگاری این زوج اعتقاد خاصی به حلقه ندارن و نمینداختن و نمیندازن!!

mahlaghabagheri_289972693_1149182758997934_1230199689475674834_n

بیوگرافی مه لقا باقری

مه‌لقا باقری زاده ۲۵ خرداد ۱۳۶۰ در تهران است. مه لقا باقری بازیگر سینما، تلویزیون اهل ایران است. وی همسر جواد عزتی است.

بیوگرافی جواد عزتی

جواد عزتی متولد 20 دی 1360 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد که از 15 سالگی وارد تئاتر شد.

جواد+عزتی

مه لقا باقری خفن تر از چیزی که میدونید!

مه لقا باقری بازیگر جوان کشورمان بیش از 12 سال است که بصورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی نظیر فرانسه ، روسیه و اسپانیا حضور داشته است . در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز دستی بر آتش دارد.

ماجرای آشنایی و ازدواج جواد عزتی با مه لقا باقری

جواد عزتی بعد از گرفتن دیپلم تئاتر از هنرستان سوره او ترجیح داد به جای رفتن به دانشگاه شبانه روزی تمرین کند و بیش تر خودش را محک بزند، بسیاری از دانشجویان رشته تئاتر سال های 78 تا 833 جواد را از همان روزها می شناسند یکی از پاتوق های جواد دانشگاه سوره بود و همان جا با همسرش مه لقا باقری آشنا شد و در پایان نامه اش بازی کرد. آشنایی و همکاری این دو در نهایت به ازدواج ختم شد.

IMG_7444

60b1d45fc9a4f

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی