|

تو این خونه قوطی کبریتیای جدید نمیتونی میز ناهارخوری چیدمان کنی؟ راهش اینجاست بیا

شاید خونه شما هم کوچیک باشه با آشپزخونه کوچیک که در این شرایط نمیتونید میز ناهارخوری بگذارید اما ما ترفندهایی رو داریم که این مشکل حل شدنیه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا با توجه به اینکه خونه خیلی از خونواده ها متراژ پایین شدن و نقلی به نظر میان میان، خب با چیدمان وسایل به مشکل بر میخورن چرا که تو محدودیت هستند. همین میشه میشه که خانوم خونه مجبور میشه تا از آوردن و یا خرید خیلی از وسایل صرف نظر کنه و نتونه اون چیزی که میخواد رو بخره. مثلا یکی از این موارد خرید و داشتن میز ناهارخوری هستش که خیلیا به دلیل فضای کوچیکشون دلشون میخوادا، اما خب شاید بخاطر نقلی بودن محیط بیخیالش بشن که در این مطلب قراره یاد بگیریم بهترین ایده ها برای داشتن میز ناهارخوری تو فضای کم چیا میتونه باشه. 

1- صندلی اپن هم کمجا و هم خوشگل و شیک

دیگه خیلی ساله که صندلی های مخصوص اپن خیلی مد شده که البته تو دهه نود بیشتر ترند بود و تو هر خونه ای که میرفتیم اینم سبک چیدمان رو میدیدم، حتی اگه اون خونه متراژ بالا بوده باشه و میز ناهارخوری بزرگی هم داشته باشه! اما برسیم به خونه های متراژ پایین، اون دست از خونه ها به شدت با کمبود جا مواجه هستند و اصلا شرایط وجود میز ناهارخوری کوچیک رو هم ندارن و استفاده از صندلی های اپن میتون ایده ای بسیار مورد استفاده و کاربردی باشه.

69

2- میز ناهارخوری کمجا 

قطعا ساده ترین راه حال برای این موضوع خرید و استفاده از میز ناهارخوری های کوچیک هستند که سایز بزرگ و جا گیری ندارن. شما با کمی دقت به فضای مود نظرتون و البته در نظر گرفتن مواردی به مانند باز کردن در کابینت و در یخچال، میتونید میز ناهارخوری مورد نظرتون رو در بازار پیدا کنید. واقعا بهترین ایده اینه که سری به بازار بزنید چرا که تو بازار میز و صندلی های بسیار جذاب و متنوعی رو می بینید که قطعا میتونن کمک کننده مشکل شما باشن و سایز دلخواه رو پیدا می کنید.

3- میز ناهارخوری تاشو یا بیضی و دایره

میز و صندلی های ناهارخوری در ابعاد و اشکال مختلفی هستند که خب شما میتونید با توجه به اونچه که دوست دارید خوشتون میاد و البته مورد استفادتون هستش، انتخاب داشته باشید. مثلا مدل های دایره ای و یا بیضی پیشنهاد هایی کاربردی و زیبا هستند. این سبک میز و صندلی به دلیل مدلشون که خب گوشه هایی تند و تیز ندارند هم میتونن فضای کمتری رو اشغال کنند و هم امنیت بیشتری رو فراهم میکنند. این سبک انعطاف بالایی دارند که میتونن تعداد افراد بیشتری رو هم در خود جای بدن و واسه فضاهای کوچیک مناسبند.

The-best-dining-table-ideas-for-small-spaces11

12323

Untitled

4- استفاده مناسب از کنج ها و دیوار

تو همه خونه ها معمولا کنج هایی وجود داره که میتونه کاربردی باشه و نباشه. یعنی چی؟ یعنی هم به درد خاصی نمی خورند و هم میتونن کمک کننده برای جاگیری یک میز ناهارخوری باشن. مثلا شما میتونید از کنج هایی که بلا استفاده اند استفاده کنید  یه میز ناهارخوری مناسب اونجا بگذارید و تنها یک سمتش رو صندلی بچینید. و یا شاید هم از دیوار بهره گیری کنید و میزی کوچک به دیوار یچسبونید و دو تا سه صندلی اطرافش قرار بدید.

5- میز ناهارخوری به سبک نیمکتی

استفاده از سبک میز و نیمکت تو خونه یه ایده خلاق به نظر میاد چرا که شما هم میتونید از این نوع میز و صندلی برای دورهمی ها استفاده داشته باشید و هم به عنوان صرف غذا.

6- میز جلو مبلی دو منظوره

این سبک دیگه برای خونه هایی استفاده میشه که به شدت متراژ پایینی دارند و در این شرایط میشه از یک میز جلو مبلی هم ارتفاع با مبل و کاناپه در سالن پذیرایی مشکل رو حل کرد چرا که در این صورت شما هم به میز ناهارخوری خود رسیده اید و هم میز عسلی جلو مبلی خود را دارید.

میز-ناهار-خوری-چوبی-با-نیمکت-5

7- آشپزخانه به شکل ال

در این سبک از آشپزخانه ها میتوان به راحتی یک میز ناهارخوری شیک ساخت، چرا که اپن نیز به شکل ال در میاد و از یک سمتش به راحتی میشه به عنوان میز ناهارخوری استفاده کرد و از سمت دیگش هم به عنوان اپن. 

در نهایت اینکه تمام موارد گفته شده ایده هستند و شما باید با ت.جه به این ایده ها خلاقیت خود را هم به کار ببرید و بینید کدام یکی از موارد گفته شده مناسب فضا و کار شما هستند. 

The-best-dining-table-ideas-for-small-spaces9

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی