|

دستمزد عجیب امیر تتلو برای کنسرت نوروز!

امیر تتلو از خوانندگی و تولید موسیقی ناامید شده و اعلام کرد نه تنها از کنسرت خبری نیست بلکه فعلا آهنگ جدیدی هم منتشر نخواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد
5

امیر تتلو، خواننده ایرانی ساکن ترکیه از انصرافش از کنسرت آنلاین خود خبر داد. به گفته او قرار بود آهنگ های این کنسرت انتخاب و توسط او در نوروز امسال اجرا شود.اما امیر تتلو امروز اعلام کرد با توجه به شرایط روحی خود تصمیم گرفته قید کنسرت را بزند. تتلو در پاسخ به درخواست ها برای اعلام زمان کنسرت گفت: «من علاقه ای به کنسرت گذاشتن، ندارم و هیچ انگیزه ای برای اینکار نیست.»

به گزارش راه خبر، این خواننده که حدود ۲ سال است در ایران نیست و تا کنون دو کنسرت برگزار کرده است ادامه داد: « موسیقی در من مُرده و من به جز بی ادبی چیزی از هوادارا و به غیر از کم کاری چیزی از اعضای تیم ندیدم.»

پیشنهاد می شود: امیر تتلو دیوانه شد؛ تتلو کاندید انتخابات ریاست جمهوری 1400!

تتلو نه آهنگ جدید می دهد نه کنسرت

به گفته امیر تتلو، لغو کنسرت همزمان با عدم پخش آهنگ جدید صورت می گیرد. «متاسفانه من واقعا موسیقی رو گذاشتم کنار و این شامل کنسرت هم میشه ! فقط راجع به پخش آهنگ نیست.»

او در انتقاد از هوادران و اطرافیانش گفت: «هوادارامون بیشتر دشمنن. اینکه که واسه عید آهنگ که کار نمیکنم هیچ ! کنسرت هم کار نمیکنم.»

تتلو با طعنه گفت :« من فقط فضای دورم مناسب بچه دار شدن و زن و شوهر بازیو و نهایتا حرکات کششیه. و البته تتو زدن .حد ازم توقع داشته باشین‌ ! در حد فضایی که درست کردین.

Screen-Shot-2021-01-04-at-12.44.18

چرا کنسرت آنلاین تتلو کنسل شد؟

تتلو تلویحا تقصیر را گردن مدیر برنامه و دوستانش می اندازد. « اینه که کنسرت هم کنسله و بیخودی اعضای تیم به خودشون فشار نیارن میترسم دیسک کمر بگیرن.»

راستشو بخواین ما نصفمون فراری شدن از استانبول. بقیه مونم معتادیم و اسیر زن و بچه. منم که هم معتادم هم بی حال هم بی انرژی.

کنایه تتلو به خوانندگی مهراد جم

تتلو در ادامه صحبت های لغو کنسرتش گفت: تموم شد رفت . الان فک کنم مهراد جم خوبه. انشالله عید براتون برنامه های متنوعی داشته باشن با دنیا و پویان و بقیه. و البته من و تو و بی بی سی و سالومه و آنا هم جالبن. دعا کنید میلاد حاتمی هم تا عید بیاد و براتون فحش بده به مردم. خوش بگذره

ZjUxNQ7PCM4l

دستمزد تتلو برای کنسرت

تتلو گفت: «اگرم هم کمپانی یا اسپانسری خواست کنسرت آنلاین یا پرایوت با ما کار کنه ، دستمزد من صد هزار دلار هستش ! یعنی جدا از هزینه ی بند و تمرینات و دکور و سالن و ویدئو و این حرفا صد هزار دلار فقط خودم دستمزد می گیرم بابت رفتن سر تمرینا و زحمتی که می کشم و کار سنگین و اجرای خود کنسرت

من مثل یه کارمند صد هزارتا می گیرم میام سر تمرینا و سر اجرا و به هیچی هم کاری ندارم و البته اینم بگم که هزینه ی بند و تمرینا که اصلا هم کم نیست به عهده ی خودِ کنسرت گذاره.

فک کنم باید کم کم دویست سیصد تا بزنید زمین.  ولی خب حسین تهی و بقیه ی بچه ها رو داریم ! باهاشون صحبت کنم قیمت های پایین تر میان چون کارشون هم رپه بیشتر و سبک تره !

مثل این میمونه که یه فوتبالیستو یه سال بندازی تو یه اتاق فقط هم بدی بکشه بعد یهو بگی برو تو بارسلونا بازی کن !.»

البته ممکن است تتلو بازهم تصمیم خود را تغییر دهد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    اهنگات تو عشقه

  • کانب ارسالی در

    من کاری ندارم کنسرت می زاری یا نه ولی نباید اینطوری به هوادارنت توهین می کردی

  • ناشناس ارسالی در

    بسیار عالی من از امیر تتلو بخاطر حرف هلی که رک مزنه خطلی خوشم میاد واز طرف داران او هستم او پشت سر نمگه بلکه حقیقتو اشکار مکنه خیلی دوستش دارم ولی کاش این همه تتو نزده بود چهرش خراب شده بر نور ذه ولی قلبش پاک پاک

  • amir ارسالی در

    خداروشکر یه اسکول کم شد با اون صدای گند وتیپ مسخرش

    • ناشناس ارسالی در

      اونایی ک میگن بر ه بمیره و بر ه ب درک و از این حرفا شما خودتون برین گمشین ک لیاقت ندارین .شمایی ک بدت میاد اخبار تتلو رو بخونی خب نیا تو سایت کی مجبورت کرده هاع؟شما هم ک میگی چرا انق تتو داره خیلی ببخشید ولی ب شما چ ربطی داره. دوس داره تتو میزنه ب منو شما هیچ ربطی نداره ما فق آهنگ هاش رو گوش میدیم و افتخار میکنیم ک تتلیتی هستیم تمام. هرکی هم مشکلی داره با اخبار تتلو نیاد تو سایت

  • ناشناس ارسالی در

    اه اه تو همون نخونی بهتره

  • مهدی کاملی ارسالی در

    داداش با متادون ترک کن،میتونی،اینقدشیشه نکش،تا چروکات باز بشه عزیز،حالامن یکوقتی گفتم بهت معتاد ولی تومردباش طاقت بیارومردباش،چاووشی برات خانده طفلی

  • بیگی ارسالی در

    معتاد عوضی غلط کردی کنسرت بزاری،گه خوردی به مردم ایران فحس دادی

  • هادی ارسالی در

    سلام واقعا تعجب میکنم ازمجموعه خبری شایان نیور وبقیه شبکه های خبری مثل تسنیم وغیره ...خبری مهم ترازتتلو تواین کشورنیست که راجب این خواننده الدنگ وبی تربیت خبر منتشربشه حیف ازوقت تون نیست که بابت اون به هدربره ولش کنیدآخه خوانندگی شم نه مثل آدمه ونه صداشم مثل آدمیزاد

  • ناشناس ارسالی در

    آدم نادان به خودت وماشین میلیاردی ومالت نناز که فایده ای ندارد

  • امیر ارسالی در

    ای بابا دست ار سرتتلو برداربن یه ذره ارمعیشت مردم بنویسید که بخاطرفقرخودکشی نکنند.

    • فاطمه ارسالی در

      ببینید اینایی ک مخالف امیرن میتونن خبراشو دنبال نکن اینهمه فشار ب خودتون نیارید

  • Mani ارسالی در

    نه امیر تورو خدا این کارا نکن ما طرفتار ی تو با تو بزرگ شدیم
    برامون سخته ببینیم خوانندمون ناراحته و دیگه اهنگ نمیده واقعا سخته ♥️♥️♥️♥️♥️😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😭😭😭😭😭😭😭😭

  • تتلیتی معبد ارسالی در

    تتلو بدون هواداراش هیچه ، نه پولی ، نه روحیه ای ، نه زندگی همونطور که ما بدون تتلو هیچیم .... روحیه ضعیف و بی حالی هم که الان داره مربوط به سایت بتش هست ، کارای منفی انرژی انسان رو کم میکنن و با سایت بت خیلی از طرفداراش مخصوصا طرفداران معبدش رو از دست داد .. ولی به خاطر تتلیتیاشم که شده برمیگرده . عاشقتیم سلطان . میخوام از زمستون بگذرم بلکه بهارو ببینم . تتل تیریپش گلویی شمشیری .

  • نورا ارسالی در

    چقدر بد شد
    من آهنگ و البته خود عمو تتل رو خیلی دوس میداشتم
    ایشالا دوباره نظرش رو عوض کنه

  • ناشناس ارسالی در

    دلم میخواد بمیره

    • .... ارسالی در

      اون بمیرع ط رم با خودش میبرع تنها نباشی دادا

  • آرسام ارسالی در

    بد شد شخصیت بسیار فلسفی مث ایشون دیگه حوصله خوندن ندارن🤦‍♂️❤

  • Sayeh ارسالی در

    امیر این کارت اشتباهه با این کارت باعث میشه ک دشمنات ادم هایی ک ازت بدشون میاد کسایی ک سعی دارن جلوی موفقیتت رو بگیرن خوشحال بشن تو نباید فک کنی ک طرفدارانت دشمنات هستن ما تتلی ها همه عاشقتیم خود من ادمی هستم ک اگ یشب اهنگاتو گوش نکن خوابم نمیبره تتلی ها همیشه کنارت هستن تو اگر هم از همه چی نا امید شده باشی نباید از ماها نا امید بشی چون ما در هر شرایطی کنارت هستیم و در هر زمینه ای ک بخوای کمکت میکنیم🙂
    ازت خواهش میکنم ک بخاطر یه سری ادم های قدرنشناس و حصود کارت رو ول نکن و مارو هم ترک نکن😞💔
    #tataly🤘🏽👑

  • ناشناس ارسالی در

    سالاری ولی فوش نده آهنگ هاتو دوست دارم❤❤

  • آیلین ارسالی در

    نه تو رو خدااااا آهنگ ندی بیرون ی ایران به باد فنا میره
    اینستا منفجر میشه
    دیگه عیچکی اصلا حال خودشم نداره
    آهای شمایی که میاین فحش میدین کسی از تون نظر نخواست

  • مهدیسا ارسالی در

    نه تورو خدا نظرتو عوض کن ماها خیلی دوست داریم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭♥️♥️♥️❤❤❤♥️❤❤♥️❤❤♥️💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙❤😘♥️❤

  • ناشناس ارسالی در

    سلطان تتلو👑

  • ناشناس ارسالی در

    من اون چهرتو ببینم یاد جهنم می افتم

  • آیدا ارسالی در

    تتلو تو عشق ما نسل جوان هستی بدون تو صدای قشنگ و محشر تو عید نمیخوایم💋💋💋💋💋💋💋💋💋

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها