|

مهاجرت دنیا جهانبخت و مهراد جم به انگلیس از ترس دستگیری!

دنیا جهانبخت و مهراد جم دو چهره پرحاشیه اینستاگرامی از ترس دستگیری از ترکیه به انگلیس مهاجرت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

دنیا جهانبخت با انتشار یک ویدیو در فرودگاه بندن اعلام کرد که مهراد جم خواننده مشهور پاپ ایرانی که مدتی قبل مهاجرت کرده بود برای همیشه به انگلیس (لندن) رفته است.

برخی گمانه زنی ها از فرار مهراد جم و دنیا جهانبخت به انگلیس با توجه به دستگیری های اخیر در ترکیه حکایت دارد.

مهراد جم تحت تعقیب بود؟

بهمن بابازاده خبرنگار معروف حوزه موسیقی که به عنوان منبع قابل اعتماد اخبار جنجالی و افشاگری ها شناخته می شود، اعلام کرد که مهراد جم خواننده مشهور ایرانی که چندی قبل به ترکیه مهاجرت کرد به صورت غیر قانونی از کشور خارج شده و قرارداد خود با تهیه کننده موسیقی را نقض کرده و به همین دلیل تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.

بهمن بابازاده در کانال تلگرامی خود نوشت:

وکیل تهیه کننده «مهراد جم» از پیگیری قضایی درباره خروج غیرقانونی این خواننده از ایران در شرایطی که تحت قراداد با شرکت بوده خبر داد.

 
وحید ملکی همچنین اعلام کرد که او (محسن سعیدی کیا) قانونا حق استفاده از نام هنری «مهراد جم» در فعالیت هایش را ندارد.

گفتنی است بسیاری از تهیه کنندگان کنسرت در شهرستان های ایران که مجموعا عددی حدود ۱۰ میلیارد تومان را برای عقد قرارداد کنسرت شهرستان های ایران به مسئولین برگزاری و قرارداد های مهراد جم پرداخت کرده اند، مدت هاست در بلاتکلیفی اند و در پی بازپس گیری وجوه پرداختی خود هستند.

 

دنیا جهانبخت از اینستاگرام چقدر درآمد دارد؟

دنیا جهانبخت در اینستاگرام حدود 11 میلیون دنبال کننده دارد و  برای هر استوری مبلغی حدود 2 هزار دلار یعنی 50 میلیون تومان می گیرد.

همچنین اگر استوری (تبلیغ) مورد نظر را خودش اجرا کند 3 هزار دلار یعنی 80 میلیون تومان پول می گیرد.

هر پست اینستاگرام که فقط 24 ساعت در پیج دنیا جهانبخت باشد 5 هزار دلار معادل 132 میلیون تومان هزینه دارد!

حالا با توجه به فعالیت های او در اینستاگرام می توان به این نتیجه رسید که دنیا جهانبخت هر روز حداقل 265 میلیون تومان از اینستاگرام درآمد مستقیم دارد که این قطعا بدون در نظر گرفتن سایت های شرطبندی و قمار اوست!

 

بچه دنیا نیامده جهانبخت و مهراد جم نیم میلیون فالوور دارد!

در یک اتفاق عجیب پیج اینستاگرام بچه ی مهراد جم و دنیا جهانبخت نیم میلیونی شد و مشخص نیست کسانی که پیج اینستاگرام بچه دنیا جهانبخت و مهراد جم را دنبال می کنند چه هدفی دارند و اصلا بچه که هنوز به دنیا نیامده چه جذابیتی دارد.

داستان از این قرار است که دنیا جهانبخت شاخ معروف اینستاگرام که با حاشیه های خاص خودش معروف شده و مهراد جم خواننده مشهور پاپ ایرانی که به ترکیه مهاجرت کرده قرار است به زودی بچه دار شوند.

ریحانه+پارسا

آنها برای بچه ی به دنیا نیامده خود یک پیج اینستاگرام زده اند و این پیج نیم میلیونی شده است! یعنی نیم میلیون ایرانی پیج بچه ای را که هنوز به دنیا نیامده پیش فالو!؟ کرده اند.

یعنی دنیا جهانبخت از بچه ای که به دنیا نیومده داره کسب درآمد میکنه چه برسه به دنیا بیاد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها