|

(عکس) ورزش و ریلکسیشن ریحانه پارسا بعد از هیاهوی تجاوز!

جدیدترین عکس منتشر شده از ریحانه پارسا که در حال ورزش کردن است را ببینید.

لینک کوتاه کپی شد

جدیدترین تصویر منتشر شده توسط ریحانه پارسا بازیگر مشهور و جنجالی این روزها که برای دیده شدن هرکاری می کند را در زیر مشاهده می نمایید.

ریحانه پارسا در روزهای گذشته کانون توجه کاربران فضای مجازی بوده است. از ادعای تجاوز کارگردان مشهور به او گرفته تا در آوردن شلوار برای جمع آوری فالوور ....

1

نکته جالب درباره کارهای ریحانه پارسا این است که تعداد زیادی به فالوورهای او اضافه شده است! یعنی هرچقدر کارهای زشت و خارج از عرف انجام می دهد محبوبیت بیشتری کسب می کند!

معلوم نیست که ریحانه پارسا برای کسب درامد از مخاطبان خود چه نقشه ای دارد و تا به امروز تبلیغ سایت های قمار را نکرده است.

واکنش ها به جنجال اخیر ریحانه پارسا

این اتفاق در شبکه های مجازی بازتاب گسترده ای داشت و همسر سابق کارگردان در یک پیام ویدئویی اعلام کرد که او ۳ سال است از این شخص جدا شده و موضوعات او دیگر به زندگی من و پسرم ارتباطی ندارد و از مخاطبان شبکه های اجتماعی درخواست که این مورد یا مطالبی از این دست را برای من نفرستید.

ادعای جنجالی ریحانه پارسا در بین اهالی هنر و سینما هم بازتاب داشت و چند روز بعد هاتف علیمردانی (فیلمساز) از کارگردان مورد ادعا که دوستش است دفاع کرد. در طرف مقابل گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی ساکن آمریکا از ریحانه پارسا حمایت کرد و کلاب هاوسی که درباره موضوع تجاوز به ریحانه پارسا بود شرکت کرد و گفت: من هم هم‌ درد ریحانه‌ام. من هم در همان جامعه‌ای بزرگ شدم که تو تاکسی و اتوبوس و جامعه اذیت و آزارهای جنسی را دیدم اما آدم باید از این درد و رنج و خشم آزاد شود معمولا جزیره‌های آتشفشانی خیلی حاصل‌خیزاند. ریحانه خیلی برایم عزیزه و نمی دانم چجوری این فشار و این اقیانوس درد را تحمل می‌کند.

ریحانه پارسا دوباره تصاویر برهنه خود را منتشر کرد!

بعد از این همه هیاهو ریحانه پارسا که مدتی بود دیگر تصاویر برهنه از خود منتشر نمی کرد دوباره این تصاویر نامناسب را در پیج اینستاگرام خود منتشر کرد. این در حالی بود که ریحانه پارسا حدود 20 روز پیش تمامی عکس های برهنه و عریان خود را از اینستاگرام حذف کرده بود و عده ای تصور می کردند ریحانه سر عقل آمده قصد دارد اندکی از منجلاب فسادی که در آن افتاده دور شد.

500

صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا و حذف تصاویر برهنه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    اگه امثال گلشیفته از ریحانه حمایت نکنن پس کی حمایت کنه ؟دخترانی را میشناسم که با حیا و با عزت بدون اینکه خودشون رو برای دیگران به نمایش بزارن دارن خرج یک خانواده رو میدن ، فقط خدا هدایتمون کنه

  • ناشناس ارسالی در

    ازکرم ریختنت معلوم هست که درماجرای کارگردان خودت دخیل نبودی بادفرددمتاهل ریختی روی هم حالا رفتی اونجا هی ازگندکاری هات بگو

  • ناشناس ارسالی در

    به این نمیگن تجاوز اون یک معنی دیگه داره کاری که تو کردی میل خودت بوده تجاوز با ارتباط بارضایت فرق داره اونم درصورتیکه راست بگی لنگه خودت بوده از16سالگی وقبلترش ...بودی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها