|

ماجرای عکس خصوصی هانیه توسلی از بدنش در اینستاگرام!

هانیه توسلی بازیگر ایرانی پیشتر به خاطر یک اشتباه سهوی حاشیه ساز شده بود

لینک کوتاه کپی شد
1

هانیه توسلی بازیگر نام آشنا سینما و تلویزیون هفته پیش از رازی سر به مهر پرده برداشت و گفت که چهار سال به او تجاوز شده. این خبر بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت تا جایی که شهره قمر بازیگر پر حاشیه هم دست به افشاگی زد و مدعی شد تهیه کننده مطرح سینما در 15 سالگی او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داد.

هانیه توسلی در سالیان اخیر حواشی زیادی نداشت اما شاید بتوان از معدود حواشی ایجاد شده برای وی به ماجرا انتشار ناخواسته تصویر خصوصی او در اینستاگرام اشاره کرد. ماجرا از این قرار بود که بعد از اعلام خبر برخورد موشک به هواپیمایی اوکراین در تهران و واکنش هنرمندان به این خبر، هانیه توسلی با انتشار عکسی در اینستاگرام برای ابراز همدردی با بازماندگان این حادثه جنجال ساز شد!

92428_358

خانم هانیه توسلی بازیگر سینما و تلویزیون به اشتباه یک عکس خصوصی با رنگ مشکی و تاریک را به جای یک عکس مشکی(جهت تسلیت) در اینستاگرام خود منتشر کرد، اما درست لحظاتی بعد آن را پاک کرد. این اتفاق از چشم مجازی ها دور نمانده است و باعث واکنش بسیاری شده است تا جایی که هانیه توسلی امکان درج نظر در آخرین عکس منتشر شده خود در اینستاگرام را غیرفعال کرده است.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    هانیه عاشقتم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها