|

علت درگذشت تلخ حمیدرضا صدر منتقد و مفسر فوتبال چه بود؟+بیوگرافی

حمیدرضا صدر درگذشت

حمیدرضا صدر که بر اثر بیماری در بیمارستان بستری بود.پس از گذشت چند روز دار فانی را وداع گفت.

لینک کوتاه کپی شد

با نهایت تأسف و تألم، باخبر شدیم لحظاتی پیش دکتر حمیدرضا صدر، نویسنده و منتقد سینما و مفسر فوتبال در اثر ابتلا به بیماری سرطان در سن ۶۵ سالگی جان به جان‌آفرین تسلیم و دار فانی را وداع گفت. .

حمیدرضا صدر کارشناس دوستداشتنی فوتبال و منتقد سینما که از مدتی پیش به سرطان مبتلا شده بود صبح جمعه در بیمارستانی در آمریکا درگذشت.

حمیدرضا صدر پیش تر در یکی از این نوشته ها درباره آزمایش‌هایش نوشته بود و حالا انگار همان آزمایش باعث نگرانی دوستداران این مفسر و منتقد فوتبال و سینما شده است.

حمیدرضا صدر که بود؟

 حمیدرضا صدر متولد ۲۸ اسفند ۱۳۳۴ در مشهد، روزنامه نگار، محقق، نویسنده، منتقد سینما و مفسر فوتبال است. وی مدرک کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد و دکترای برنامه ریزی شهری از دانشگاه تهران و دانشگاه لیدز (انگلستان) دارد.

پدر حمیدرضا ارتشی و مهندس بوده و او در یک خانواده ۷ نفره بزرگ شده است. صدر متاهل است و همسرش مهرزاد دولتی نام دارد. آن‌ها یک فرزند دختر به نام غزاله دارند. خانم دولتی در آمریکا در رشته داروسازی درس خوانده، ولی پس از بازگشت به ایران، پس از انقلاب به نقاشی تغییر رشته می‌دهد. او مدتی درگیر سرطان گردن بود که خوشبختانه درمان شد.

hamid.reza.sadr

تصویری از حمیدرضا صدر در کنار غزاله دخترش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حمید کلباسی ارسالی در

    ای صدر عزیز ز ما گذشتی ؛ رفتی و دل همه شکستی .
    از عالم خاکیان بریدی ؛ در جنت کبریا نشستی .

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها