|

تولد هشت سالگی دختر شاهرخ استخری و البته کشف حجاب زنش! +عکس

shahrokh estakhri shayanews

شاهرخ استخری به مناسبت تولد هشت سالگی دخترش پناه عکسی خانوادگی و زیبا منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سپیده بزمی پور زن شاهرخ استخری بازیگر است که به 3 زبان زنده دنیا مسلط است و یکی از بهترین مترجمان زبان فرانسوی و انگلیسی است. دو فرزند دختر دارد و برای زندگی با شاهرخ دو مرتبه به ایران بازگشته است و در اینجا مشغول ترجمه کتب فرانسوی است و همچنین مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان خارجه تهران است.

به گزارش «شایانیوز» شاهرخ استخری و همسرش دو دختر به نام های پناه و نبات دارند که گهگاهی عکس هایی پر انرژی و زیبا منتشر می کنند که البته با نظرات بسیار خوب کابران هم مواجه هستند. شاهرخ استخری به مناسبت تولد هشت سالگی دخترش پناه عکس هایی زیبا به اشتراک گذاشت که در ادامه مشاهده می کنید.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور از خانواده های شیرین و محبوب در بین هنرمندان می باشند که طرفداران زیادی هم دارند اما تعدادی از کاربران هم انتقاد هایی دارند و می گویند آقای استخری در اوایل نمی خواست همسرش را نشان دهد و عکسی از او در فضای مجازی منتشر کند اما حالا عکس هایی حتی بی حجاب از سپیده بزمی پور دیده می شود و ظاهرا شغل بلاگری در فضای مجازی و درآمدش زیر زبان این خانواده خوش آمده و دیگر از فعال ترین های اینستاگرام نیز محسوب می شوند.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری متولد 14 مهر 1359 از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است و همسرش  سپیده بزمی پور  3 دی ماه سال 1367 در تهران به دنیا آمده است. سپیده بزمی پور در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند.

شغل دوم شاهرخ استخری

شاهرخ استخری هم به مانند بسیاری از سلبریتی ها در کنار بازیگری شغل دومی هم دارد که البته درباره او شغل دوم بیشتر از بازیگری پررنگ است.

این هنرمند کشورمان چند سالی است که به بازار طلا ورود کرده و چندین شعبه از طلاسازی در کشور دارد که درآمد اصلی او هم از این حرفه است و در دنیای بازیگری کم کارتر شده است.

شاهرخ استخری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها