|

لم دادن مهناز افشار در کنار همسر جدید و بسیار جوانش! +عکس

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار عکسی خیلی صمیمی و راحت در کنار پسری جوان منتشر کرد که با هجوم نظرات کاربران و گمانه زنی ها مواجه شد.

لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار سلبریتی پر حاشیه این روز های رسانه ها و فضای مجازی است. مهناز افشار از بازیگران بسیار توانمند و با استعداد ایرانی محسوب می شود.

به گزارش «شایانیوز» مهناز افشار با بیش از 14 میلیون فالوور فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد اما به همان اندازه حواشی و حرف پشت سر هم زیاد دارد. البته مقدار زیادی از قضاوت ها گردن خود خانم بازیگر است زیرا با انتشار عکس و فیلم های نکته دار تعجب و کنجکاوی کاربران را برمی انگیزد. مهناز افشار چندی پیش عکسی بسیار راحت و در حالت لم داده در کنار پسری جوان بدون هیچ توضیح و معرفی ای منتشر کرد که با هجوم سوالات و نظرات کاربران نیز مواجه شد اما هیچ گونه پاسخی نداد!

مهناز افشار

شباهت به گوگوش

وی به دلیل شباهتش به گوگوش خواننده نام آشنای ایرانی توانست راه صد ساله را در یک شب طی کند و درست یک سال پس از ورودش به سینما با بازی در فیلم سینمایی «شور عشق» به کارگردانی نادر مقدس و تهیه کنندگی داریوش بابائیان نام خود را بر سر زبان ها انداخت و هوادارن خود را پیدا کرد.

مهناز افشار و گوگوش
مهناز افشار و گوگوش

بیوگرافی مهناز افشار:

مهناز افشار در ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران بدنیا آمد دیپلم دبیرستان را در رشتهٔ علوم تجربی گرفت و برای ادامهٔ تحصیل به مدّت چهار سال در یک مؤسسهٔ غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت. به علّت گرایش مذهبی، خانوادهٔ او در آغاز، مخالف بازیگری او بودند. او در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان آموزش دید. 

مهناز افشار

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    بابا این جای پسرشه
    زشته به خدا همسر چیه

  • ناشناس ارسالی در

    خدا مرگت دهد

  • نگار_ م ارسالی در

    باوا خجالت بکشید _ شماها هم از 0 _ 100 میسازید_

    این جای پسرشه ..‌
    رسانه‌های احمق

  • مریم ارسالی در

    خاک توسرتون این که نگفته شوهر کردم چرا حرف درمیارید .شاید این اقوامشه شاید برادرشه شاید پسر خواهرشه آخه چرا نشستین ودیگران را بد قضاوت میکنید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها