|

ماجرای تجاوز به دختر 17 ساله توسط 38 مرد پَست!

دختر نوجوان 17 ساله ای که مورد تعرض38 مرد قرار گرفته بود، پس از گذراندن دوره های درمانی بسیار، آنچه بر سرش آمده بود را فاش کرد.

لینک کوتاه کپی شد

طی تجسس و تحقیقات تکان دهنده نیرو های پلیس هند مشخص که شد که یک دختر جوان 17 ساله طی چند ماه گذشته توسط 38 مرد مورد تعرض قرار گرفته و در نهایت تعجب توانسته در پی این حوادث تلخ و وحشتناک زنده بماند. 

مقامات پلیس اعلام کردند که صدمات وارده به این دختر نوجوان در یک جلسه مشاوره در مرکزی به نام نیبربایا، آشکار شد و او طی این جلسات، مقامات پلیس را در جریان هر آنچه که بر سرش آمده بود، قرار داد. 

افسر پلیس دهلی نو نیز به سازمان قضایی پی تی آی اعلام کرد که تقریبا تمام متهمان به انجام این عمل وحشیانه دستگیر و به زندان منتقل شده اند. 

این دختر نوجوان از کودکی در پرورشگاهی در دهلی نو بزرگ شد و این حوادث تلخ نیز در یک سال گذشته، پس از خروج وی از پرورشگاه رخ داد و مدیر این پرورشگاه نیز در این باره گفت که سعی داشتند تا امنیت کاملی را برای این دختر نوجوان فراهم کنند که ظاهرا در انجام آن کاملا با شکست مواجه شدند. 

این دختر در یک خانواده بسیار پر حاشیه که توانایی مراقبت و محافظت از او را نداشتند بزرگ شد و در سن 8 سالگی به پرورشگاه منتقل شد اما سازمان رفاه کودکان در سال گذشته به علت عدم توانایی خود در رسیدگی و کنترل دختران بالای 15 سال، او را مجددا به خانواده اش برگرداندند و در پی انجام تحقیقات نیز مشخص شد که مسئولین این پرورشگاه هیچ نوع حمایت فردی را برای پیگیری شرایط این دختر، قائل نشدند.

اولین تعرض به این دختر، درست پس از برگشت مجدد او به خانه در سال 2016 رخ داد و تعرض بعدی به او نیز یک سال بعد در سال 2017 اتفاق افتاد و پس از آن در طول دو سال خروج وی از پرورشگاه او توسط 38 مرد مورد تعرض قرار گرفت که هیچ یک از این وقایع به گوش مقامات پلیس نرسید تا اینکه در چند ماه گذشته، نیرو های پلیس پس از دریافت گزارشی مبنی بر گمشدن وی، او را در نهایت درماندگی و به بدترین شکل در یکی از خیابان های دهلی نو پیدا کردند.

1-Relationship-Anxiety-Depression

سپس آنها او را به یکی از مراکز سلامت روان دهلی منتقل کردند و وی به مدت سه ماه تحت معالجه روان پزشکان متععد قرار گرفت تا اینکه در نهایت، آنچه که اتفاق افتاده بود را برای نیروهای پلیس بازگو کرد و گفت که خانواده وی در همان سال اول به علت فقر مالی خود، وی را به مردان متعدد می فروختند و اجازه نمی داند تا او در این باره حرفی بزند. 

مقامات پلیس دهلی نو در حال حاضر توانسته اند 32 نفر از این مردان جنایتکار را شناسایی و دستگیر کنند و تحقیقاتشان برای دستگیری 6 تن دیگر از آنان همچنان ادامه دارد. 

child-abuse-.1575474215

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    اعدام اعدام اعدام
    چرا قاضی خیلی زود به یک درگیری منجر به قتل حکم اعدام که هزار ویک دلیل منطقی و غیر منطقی پشت ان است صادر میکند اما نسبت به تجاوز با رافت برخورد میکند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها